Mikähän mahtais olla Almera 1.4 vm -96 kulutus? En öytänyt aikaisemmista viesteistä.
Bensan kulutus
7
3801
Vastaukset
- Erkki Esimerkki
Ihan mitä vaan nollan ja sadan litran väliltä.
Mutta jos EU-normikulutuksista puhutaan niin arvaus: kaupunki n. 9 litraa, maantie n. 6 litraa, yhdistetty n. 7 litraa / 100km.
www.tankkaus.com - tietoa
arvailujen sijaan
kaupunki 9.2
maantie 5.8
yhdistetty 7.0
tm:n kestotestin 50000 km:n keskikulututus 7.1 keskinopeudella 60 km/h- Erkki Esimerkki
Arvaus oli tiedon väärti...
- Androg
teil.
- uno mirafiori
Isälläni on -98 mallinen 1.4 koneella ,töpöperällä.Vanhan miehen ajotyylillä 50/50 kaupunki maantie siinä 6,5 litran hujakoilla kuulemma.Maantiellä pääsee varmaan lähemmäs viittä,maltillisella nopeudella.
- muikku4
No miten niin paljon? Mulla keskimäärin 6.0/100 km, kun ajan vielä seka-ajoa.
- N16
Nyt tuo reilu -20 asteen pakkanen aiheuttaa sen, että bensa maistuu 1,5 koneelle reilu kymppi sataselle maantie ajossa... vai lienekkö autossa jotain vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun65227425MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall2022352- 1171790
Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut
Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest31726Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on3081692Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l301468- 691420
- 921356
Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o111346Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin1471334