Mikähän mahtais olla Almera 1.4 vm -96 kulutus? En öytänyt aikaisemmista viesteistä.
Bensan kulutus
7
3806
Vastaukset
- Erkki Esimerkki
Ihan mitä vaan nollan ja sadan litran väliltä.
Mutta jos EU-normikulutuksista puhutaan niin arvaus: kaupunki n. 9 litraa, maantie n. 6 litraa, yhdistetty n. 7 litraa / 100km.
www.tankkaus.com - tietoa
arvailujen sijaan
kaupunki 9.2
maantie 5.8
yhdistetty 7.0
tm:n kestotestin 50000 km:n keskikulututus 7.1 keskinopeudella 60 km/h- Erkki Esimerkki
Arvaus oli tiedon väärti...
- Androg
teil.
- uno mirafiori
Isälläni on -98 mallinen 1.4 koneella ,töpöperällä.Vanhan miehen ajotyylillä 50/50 kaupunki maantie siinä 6,5 litran hujakoilla kuulemma.Maantiellä pääsee varmaan lähemmäs viittä,maltillisella nopeudella.
- muikku4
No miten niin paljon? Mulla keskimäärin 6.0/100 km, kun ajan vielä seka-ajoa.
- N16
Nyt tuo reilu -20 asteen pakkanen aiheuttaa sen, että bensa maistuu 1,5 koneelle reilu kymppi sataselle maantie ajossa... vai lienekkö autossa jotain vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838