ei tosiaan ilmaista

aioin ladata pelin ja maksutapa kysely läsähti linssiin, hinta kylläkin "vain" 2,49€, mut silti ku väittävät että kokonaan ilmaista... *pettynyt*
4853
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mulla on ollu aina kaikki mitä minä olen ladannut niin ilmaista!!!

Äänestä
  • kun se pomppaa johonki banco(?) sivuille ja vaatii maksua..
    itse asiassa kun avaat jonkun pelin kohdalta waptrickissä niin siellä alhaalla lukee että maksaa 2,49€ ja kun alat downlaodata sitä niin sit pomppaa sinne maksuehdotus sivulle... Jotta näin on asiat...

Äänestä

• uskois muuten mut.. kirjoitti:

kun se pomppaa johonki banco(?) sivuille ja vaatii maksua..
    itse asiassa kun avaat jonkun pelin kohdalta waptrickissä niin siellä alhaalla lukee että maksaa 2,49€ ja kun alat downlaodata sitä niin sit pomppaa sinne maksuehdotus sivulle... Jotta näin on asiat...

Ei mulla tullut ainakaan mitään maksujuttua kun latasin yhden uuden taustakuvan ja soittoäänen.Vain gprs maksu tuli!!

Äänestä

• Joku Suomalainen kirjoitti:

Ei mulla tullut ainakaan mitään maksujuttua kun latasin yhden uuden taustakuvan ja soittoäänen.Vain gprs maksu tuli!!

mut ne taustakuvat ja soittoäänet onki eri juttu ku pelit jos et sitä tienny

Äänestä

Kommentoi aloitusta

waptrickissä kirjoitti:

aioin ladata pelin ja maksutapa kysely läsähti linssiin, hinta kylläkin "vain" 2,49€, mut silti ku väittävät että kokonaan ilmaista... *pettynyt*

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu