Kokemuksia ko. liikkeestä?
Mitä mieltä Cycleworldista?
15
4602
Vastaukset
- mp
Ei kovin hyvältä kuulosta.
http://moottoripyora.org/cgi-bin/Foorumi/ikonboard.cgi?s=3e63c92d3162ffff;act=ST;f=25;t=2670 - Entinen asiakas
Tiedoksi,että Cycleworld on Bikeworldin entisen kauppiaan nykyinen liike.Eräs maahantuoja pisti kauppiaan vaihtoon kolmisen vuotta sitten.Molempien liikkeiden juuret johtaa muinaiseen Auramotoriin,Raisioon.Se,jos joku,oli kuuluisa "jonkinverran" kyseenalaisista kauppatavoista!
Olen vuosien saatossa ostanut Bikeworldista kolme pyörää,joista kaksi ollut uusia(hintaluokka 60000-119000 vanhaa markkaa).Kaikissa kaupoissa jotain hämärää.Viimeisimmästä kaupasta juttua n.vuoden vanhassa Bike-lehdessä.(numeroa en muista).Bikeworldin nykyisistä kauppatavoista en tiedä,koska keväällä-2000 vannoin,etten liikkeeseen enää astu.CW kuuluu myös samaan gategoriaan.
Vaikka Suomessa on jokseenkin vähän mp-kauppiaita suhteessa esim.etelän maihin,silti näidenkin joukkoon mahtuu kauppiaita,jotka tekevät bisnestä tyyliin,missä ei mitkään sovitut asiat ole täysin luotettavia.Ei edes kirjalliset!- M.S.
Eikös samalla kaverilla ollut joskus myös liike jonka nimi oli Granmotor tai joku muu vastaava!?
En ole varma mutta jotenkin muistaisin näin! - Aleksi
M.S. kirjoitti:
Eikös samalla kaverilla ollut joskus myös liike jonka nimi oli Granmotor tai joku muu vastaava!?
En ole varma mutta jotenkin muistaisin näin!Granmotor ja Auramotor oli CW:n omistajan Okku Granlundin isän "Raikku" Granlundin.
Okku osti käsittääkseni myös Motokulman vaihtopyörät. - mob
ostanut kolme pyörää, ja joka kaupassa jotain hämärää? etkö kerrasta oppinut? edes kahdesta? hoh-hoijaa... älä syytä liikettä, jos oma pää on pehmeä.
- entinen asiakas
mob kirjoitti:
ostanut kolme pyörää, ja joka kaupassa jotain hämärää? etkö kerrasta oppinut? edes kahdesta? hoh-hoijaa... älä syytä liikettä, jos oma pää on pehmeä.
Taidat olla itse melkoinen nero,kun kauppasi ilmeisesti on AINA täydellisesti onnistunut!Kun kyseeseen tulee tarpeeksi hyvä tarjous jostain pyörästä,uskoisin että moni on valmis unohtamaan aikaisemmat ongelmat.Eteenkin,kun omissa tapauksissa välissä oli useampia vuosia.Viimeisimmän ostamani pyörän tarjous oli yli 8000 markkaa edullisempi,kuin toisiksi edullísin tarjous!!!Tämä pisti unohtamaan aikaisemmat kaunat.Mainittakoon,että maahantuojan toimitusjohtaja epäili,kun kusetuksesta hänelle kerroin,ettei kyseistä pyörää kukaan voi myydä niin halvalla.Muut epäselvyydet liittyivät edellisten pyörien varusteisiin.
Kunpa voisin tästälähtien aina pyöräkauppaa tehdessäni ottaa Sinut,arvoisa Mob,mukaani niin sinä pitäisit huolen,ettei ovelinkaan kauppias pysty VARMASTI huijaamaan!
- entinen asiakas
Lupauksia ei pidetä! Menin ja ostin sieltä käytetyn fillarin... jäi huijatuksi tulemisen fiilis. Liike ei korjannut virheitään useista pyynnöistä huolimatta!!!
- Aleksi
Tiettyä ylimielisyyttä on Cykleworldin toiminnassa havaittavissa, mutta tuskin ne ketään huijaa!
- 7 motskaria raikulta
Aleksi kirjoitti:
Tiettyä ylimielisyyttä on Cykleworldin toiminnassa havaittavissa, mutta tuskin ne ketään huijaa!
No voi vittu mitä skeidaa täällä taas jauhetaan.
Puhuuko nää sinappikoneet kuulopuheiden perusteella, vai onko oikein toisenkäden tietoa??
Itse ostin Raymond Granlundilta ensimmäisen pyörän jo silloin, kun nuoremmasta kauppiaasta ei ollut tietoakaan ja seitsemäs on nyt menossa - en muuten vaihda joka vuosi pyörää.
Tyhmät ihmiset kokee aina tulleensa huijatuksi, jopa pizzeriassa, joten palvelu ja rehellisyys on sitä, mitä itsekin tarjoaa. - Aleksi
7 motskaria raikulta kirjoitti:
No voi vittu mitä skeidaa täällä taas jauhetaan.
Puhuuko nää sinappikoneet kuulopuheiden perusteella, vai onko oikein toisenkäden tietoa??
Itse ostin Raymond Granlundilta ensimmäisen pyörän jo silloin, kun nuoremmasta kauppiaasta ei ollut tietoakaan ja seitsemäs on nyt menossa - en muuten vaihda joka vuosi pyörää.
Tyhmät ihmiset kokee aina tulleensa huijatuksi, jopa pizzeriassa, joten palvelu ja rehellisyys on sitä, mitä itsekin tarjoaa.En oikein ymmärtänyt viestiäsi?
Siis oliko Raymond mielestäsi rehellinen kauppias?
Tunnen Raikun ja Okun henkilökohtaisesti jo vuosien takaa ja heidän kaupantekotyylinsä on kyllä hyvin tuttu mullekin.
Tosiasia on, että heidän tyylinsä tehdä kauppaa ei sovellu kaikille "luonteille".
Heille on aivan normaalia että soittopyyntöihin ja sähköposteihin jätetään vastaamatta.
Monesti kaupan syntyminen vaatii asiakkaalta eritysaktiivisuutta, eikä pyörän myymättä jääminen heitä paljon sureta.
Mutta, moottoripyöräala on suomessa melkoinen kummajainen.
Monissa dealereissa ei ole palvelusta tietoakaan, mutta menestystä ja vaurastumista se ei tunnu estävän. - entinen asiakas
Aleksi kirjoitti:
Olen tottunut kaupankaynnissä siihen, että jos jotain luvataan se pidetään tai sitten ei kannata luvata.
Paska maku jäi anyway enkä tuohon liikkeeseen enää palaa... - Motoristi
entinen asiakas kirjoitti:
Olen tottunut kaupankaynnissä siihen, että jos jotain luvataan se pidetään tai sitten ei kannata luvata.
Paska maku jäi anyway enkä tuohon liikkeeseen enää palaa...Hei,
pääkaupunkiseudulla olen asioinut kolmessa eri mp-liikkeessä: Cycle Worldissä, Bike Worldissä sekä Mototripissä.
Ehdoton ykkönen ja ylitse muiden on Mototrip. Perusteluni: asiakas on em. liikkeessä ykkönen, sinua todella kuunnellaan ja sinun vuoksesi henkilökunta on liikkeessä, sopimukset pitävät (ja jos eivät pidä sinulle ilmoitetaan asiasta esim. puhelimitse / e-mail).
Mototrip ei kuseta asiakasta! Henkilökunta on sitoutunut nimenomaan huolto- ja varaosapalveluun => asiakaspalveluun pitkässä juoksussa.
Mototrip ei vain myy pyöriä ja sitten unohda asiakasta, vaan pyrkii saamaa asiakkaasta pitkäikaisen liikkeen palveluja käyttävän motoristin.
Mototrip myy toki vain BMW:tä. Jos kyseinen mp-merkki ei natsaa, liike ja sen palvelut saattavat jäädä monelta kokematta. Se on mielestäni sääli.
On mukava harrastaa niinkin mahtavaa juttua kuin moottoripyöräily, kun tietää yhden asian. Mp-kauppias / mp-liike tekee vilpittömästi duunia sinun harrastuksen onnistumisen puolesta. Siitä on ilo maksaa.
Cycle Wordistä ja Bike Wordistä minulla on pari ikävää kokemusta. En kuitenkaan ala niitä tässä kertomaan. Mototripin toiminnan hienoudet kuitenkin mielestäni puuttuvat em. liikkeistä.
Hyvää alkaa kevättä kaikille. Kuukauden päästä viilettämään maanteille - vapaus ja lämpö kutsuvat! Ajellaan varovasti! - vefari
Motoristi kirjoitti:
Hei,
pääkaupunkiseudulla olen asioinut kolmessa eri mp-liikkeessä: Cycle Worldissä, Bike Worldissä sekä Mototripissä.
Ehdoton ykkönen ja ylitse muiden on Mototrip. Perusteluni: asiakas on em. liikkeessä ykkönen, sinua todella kuunnellaan ja sinun vuoksesi henkilökunta on liikkeessä, sopimukset pitävät (ja jos eivät pidä sinulle ilmoitetaan asiasta esim. puhelimitse / e-mail).
Mototrip ei kuseta asiakasta! Henkilökunta on sitoutunut nimenomaan huolto- ja varaosapalveluun => asiakaspalveluun pitkässä juoksussa.
Mototrip ei vain myy pyöriä ja sitten unohda asiakasta, vaan pyrkii saamaa asiakkaasta pitkäikaisen liikkeen palveluja käyttävän motoristin.
Mototrip myy toki vain BMW:tä. Jos kyseinen mp-merkki ei natsaa, liike ja sen palvelut saattavat jäädä monelta kokematta. Se on mielestäni sääli.
On mukava harrastaa niinkin mahtavaa juttua kuin moottoripyöräily, kun tietää yhden asian. Mp-kauppias / mp-liike tekee vilpittömästi duunia sinun harrastuksen onnistumisen puolesta. Siitä on ilo maksaa.
Cycle Wordistä ja Bike Wordistä minulla on pari ikävää kokemusta. En kuitenkaan ala niitä tässä kertomaan. Mototripin toiminnan hienoudet kuitenkin mielestäni puuttuvat em. liikkeistä.
Hyvää alkaa kevättä kaikille. Kuukauden päästä viilettämään maanteille - vapaus ja lämpö kutsuvat! Ajellaan varovasti!Itse ostin oman pyöräni kanssa Mototripistä ja palvelu on tosiaan muihin liikkeisiin verrattyuna kuin toiselta planeetalta. Siellä tosiaan tuntee itsensä asiakkaaksi. Noh, tosin ollaan omistajan kanssa vanhoja tuttuja, mutta palvelu on tasan yhtä hyvää kaikille tasapuolisesti...
- Pettynyt
Testatkaa CW:n palvelu ja tulkaa sitten kommentoimaan.
Asioista pitää aina ottaa selvää ennenkuin alkaa arvostelemaan!
Itse testasin syksyllä CW:n palvelun ja totesin
sen enemmän kuin ala-arvoiseksi!
Suuret olivat lupaukset, mutta kun lupauksia olisi pitänyt alkaa toteuttamaan loppui kiinnostus täysin.
Mitä järkeä on luvata hyvä hinta vaihtopyörästä, mutta jättää se tekemättä?!
Miksi pyytää tarjousta, kun siihen ei koskaan vastata?!
Paljonkin olisi pk-seudun liikkeistä kerrottavaa niin CW:stä kuin FN:stä, mutta olkoon... - Anonyymi
ei pahaa sanottavaa, maksoi hyvin edellisestä lähes uudesta kawasaki 500, minulle , kuin mopo. näin Artukaisissa, kun tyttö ajoi kisaa sillä ja pärjäsi hyvin... raha asiat taisi ollakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443763PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283702Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621450Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3591422Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101006Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok44903Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8871En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746