Muistaako kukaan enää tv-ohjelmaa, jossa Tony Halme oli tv-lupatarkastajana?
Siitä on jo noin 10 vuotta aikaa ja Tony oli silloin ihan eri maineessa kuin nykyisin.
Tony viskasi kerran jopa luvattoman katsojan television parvekkeelta. Tony joutui tietysti myöhemmin korvaamaan sen television.
Mutta hauskoja selityksiä löytyi luvattomilta, niin kuin se televisio olohuoneessa, jota asunnon omistajat eivät olleet huomanneet olohuoneen tv-tasolla ja sitten ihmeteltiin, että mistä se on siihen ilmestynyt.
Kuka muistaa Tony Halmeen
4
3601
Vastaukset 4
- ikj
Se tuli joskus 90 luvun puolen välin kieppeillä. Tony marssi asuntoon ja karjaisi "ja tv-lupaa on kai turha edes sitten kysellä", nappasi television kainaloon, käveli käytävään ja heitti sen tuuletusparvekkeelta alas. Asukas yritti estellä ja mutisi jotain mummon telkkarista.
Nämä oli ihan aitoja tilanteita.Ei ollut aitoja. Katso vaikka:
http://www.youtube.com/watch?v=rsEGT_uvCxw
Yksinkertaisesti ei noin voi tulla kameroiden kanssa toisen kotiin.- Lehtori?
okaro kirjoitti:
Ei ollut aitoja. Katso vaikka:
http://www.youtube.com/watch?v=rsEGT_uvCxw
Yksinkertaisesti ei noin voi tulla kameroiden kanssa toisen kotiin.Kyllä nuo olivat ihan aitoja juttuja.
Siitähän nousikin silloin pieni haloo noista asuntoihin tunkeutumisista.
Toi Juha Föhr juttukin oli ihan aito.
Se oli sitä rajua 90 lukua:) - filmieditoija
Lehtori? kirjoitti:
Kyllä nuo olivat ihan aitoja juttuja.
Siitähän nousikin silloin pieni haloo noista asuntoihin tunkeutumisista.
Toi Juha Föhr juttukin oli ihan aito.
Se oli sitä rajua 90 lukua:)tähän kuvan hevosesta, jolla on kolibrin siivet ja laittasin sen lentään kukasta kukkaan mettä juomaan niin tottahan se totta olisi.
Meillä asui aikoinaan peikko ja keiju makkarissa, kun lapset oli pieniä. Niiden nimet oli Höpö ja Hippu. Jotenkin ne vaan hävisi, kun lapset aikuistu. Sekin oli 90-lukua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460