Moi kaikille, Tarvittaisiin kielen kääntö apua suomi/espanja/suomi, sellaiselta luotettavalta henkilöltä joka vois suomentaa espanjaksi kirjoitetut kirjeet, ja sitten toisin päin?mulla on tyttö-ystäväni kanssa kummi-lapsi columbiasta joka on laittanut pitkiä kirjeitä sieltä, mutta käännös palvelussa suomessa ei ole mahdollista kääntää kuin osa niistä suomeksi.Lapsi joka on kumminamme, on 7-vuotias, asuu kuuden sisaruksen kanssa samassa taloudessa ilman viemäriä ja juoksevaa vettä, valokuva on hänestä....tosi kaunis lapsi, hiljainen kuulemma piirtää kuvia kun saa värejä joskus koulusta, sain tosi nätin piirustuksen sieltä.
[email protected]
kielen kääntö espanja/suomi
World vision
3
1933
Vastaukset
- kielen
kääntäjän ensin opetella suomea?
- Carl
Hei!
Voisin tietysti kääntää jos et halua kaikkea ilmaiseksi.
Ok. jos kiinnostaa niin ota yhteyttä:
[email protected]
¡Chao! - JoJo
Morjens!
Itse oon kääntäny kavereiden/kavereille viestejä täällä. Huomioi kuitenkin että kieliopillisesti täytyy kirjoituksen olla täsmälleen oikein ja lauseet yksinkertaisia;).
http://babelfish.altavista.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306