Onko kokemuksia kampaajista ja meikkaajista Seinäjoelta? Kertokaa vinkkejä hyvistä paikoista, hinta?
Hääkampaus ja meikki Seinäjoelta
5
800
Vastaukset
- kaksosnainen
Käyttäisin ehdottomasti kampauksen tekoon Lurua, hänellä on oma liike Nurmossa. Erittäin mukava kampaaja ja varmasti ammattitaitoinen!
- lila
moi, oon menossa elokuussa naimisiin seinäjoella ja meikkiin ja kampaukseen menen kahden kauppaan. en ole käynyt siellä ennen, mutta kovasti on kehuttu hyväksi paikaksi ja kun soitin vuoden alussa ja aikaa varailin niin tosi mukavilta ihmisiltä tuntuivat siellä, kivalta tuntuu siis mennä sinne. hintatasokin on ok, varmasti saa juuri sitä mitä toivoo.
- lila
niin hei, kannattaa soitella sinne kk:n pian jos sinne mielit, se on TOSI suosittu paikka!
- Minäkin olen ollut
häämeikissä ja kampauksessa Kahden kaupassa, olin tosi tyytyväinen! Susanna teki meikin ja Kirsi-Maria kampauksen.
- rouvatin
Otin meikin Emotionista megakeskuksesta, ja olen todella tyytyväinen! Harmi kun siellä ei tehdä kampauksia. Hinta oli noin 30-40 euroa muistaakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815