Täytin juuri 50 ja ajattelin vähitellen hivuttautua myös tänne Teidän joukkoonne!
Hei kaikille :D
22
1077
Vastaukset
olen tietysti jäävi toivottelemaan teretulemast,ku oon väärän ikäne,mut ku oli tuttu nikki nii oli pakko...Joten Tervetuloa Minea...:)
Mä oon täällä ollut jo vähän ninku ennakkoon...harjoittelemassa..;)- mies_vm56
Ja tervetuloa joukkoon viiskymppisten!
- nelkytneljä ...
... sitten on?
tervetuloa :)
ps. tuntuuko missä? :)- palanaavaa
Iltaa vain sinulle.
hyvä ikä, montaa lajii on koettu ja montaa lajii vielä kokematta!
Kieltämättä tunnen olevani eräänlainen "moniottelija", vaikkakaan urheilun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ;D
- viiden tähden tyttö
tuli siis sinusta. :)
Tervetuloa, minä seuraan perässä noin vähä reilu 8 vuoden kuluttua. Ei se ikä sitä ratkaise, missä kirjoittaa, vaan asiat joista kirjoittaa. :)- minulla vasta
Minea44 kirjoitti:
...kuulostaa mukavalta :D
neljäkymmentäkaksi tähteä, ne tuli tänään täyteen. :)
Merkkipäiväväsi johdosta.
Tervetuloa!
Toivottavasti saat asiallisen ja hyvän kohtelun meidän taholtamme.
Uusi veri on aina eduksi ja toivon mukaan viihdyt myös tällä palstalla.- kyllä
täällä tarvitaan uutta verta.
Alkuperäiset ovat jo aika kuivissa. - capriccio
kyllä kirjoitti:
Alkuperäiset ovat jo aika kuivissa.vai muuten vaan pölyää? No, eipä ihme, mutt onhan niit kaikenlaisii liukasteita, kyll se siitä alkaa sit taas luistamaan.
kyllä kirjoitti:
Alkuperäiset ovat jo aika kuivissa.mutta minulla sitä pumppaa pääasiassa tahdistin...
capriccio kirjoitti:
vai muuten vaan pölyää? No, eipä ihme, mutt onhan niit kaikenlaisii liukasteita, kyll se siitä alkaa sit taas luistamaan.
vielä "sokeri suussa sulaa"..;DDD
- henri'k
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706