...vielä jäljellä, mutta utelen silti...
Menikö viikonloppu suunnitelmien mukaan, vai oliko niitä lainkaan?
Ajelehditko vain perjantai-illasta kohti suloista sunnuntaita, joka johtaa sitten vääjäämättä uuteen arkeen....
Itse olin tehnyt suunnitelmia, joiden olisi toteutessaan pitänyt edesauttaa viihtyvyyttä kodin yleisissä tiloissa.... arvatkaan vaan... Joo puolet ensi viikonlopun suunnitelmista on nyt valmiina....nämä tämän vapaa-ajan käyttämättömät :)
Onhan tätä...
25
869
Vastaukset
- blackwomans
lauantaina mp messut,ihan kivasti meni tää viikonloppu:)
Nyt tosin duunissa,mikäs sen ihanampaa on saada egejä kukkaroon,kun on tullut tuhlailtua koko viikonlopun:)- umpisolmu
...sujuneen mukavasti.... vähän piti tuota apassijuttua miettiä...(lue googlata), mutta varmaan upea....
Mikäs sitä on töitä tehdä pyhinä, voi sitten joskus arkena katsella kun muut rahjustaa töihin :)
Olitkos muuten suunnitellut nuo molemmat tapahtumat, vai oliko spontaanilähtöjä? - blackwomans
umpisolmu kirjoitti:
...sujuneen mukavasti.... vähän piti tuota apassijuttua miettiä...(lue googlata), mutta varmaan upea....
Mikäs sitä on töitä tehdä pyhinä, voi sitten joskus arkena katsella kun muut rahjustaa töihin :)
Olitkos muuten suunnitellut nuo molemmat tapahtumat, vai oliko spontaanilähtöjä?Apassionata on hevosgaala,sori en huomannut sitä laittaa äskeiseen:)
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla:)
No mä teen 3 vuoro duunia,epäsäännöllistä.
Kuten kaikki melkein tällä alalla työskentelevät.
Välillä tietysti se haittaa normaalia perhe-elämää,mut on siinä omatkin hyvät puolensa.
Mut mä oon jo niin kauan tehnyt tätä,et en koskaan vaihtaisi päivä duuneihin:)) - umpisolmu
blackwomans kirjoitti:
Apassionata on hevosgaala,sori en huomannut sitä laittaa äskeiseen:)
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla:)
No mä teen 3 vuoro duunia,epäsäännöllistä.
Kuten kaikki melkein tällä alalla työskentelevät.
Välillä tietysti se haittaa normaalia perhe-elämää,mut on siinä omatkin hyvät puolensa.
Mut mä oon jo niin kauan tehnyt tätä,et en koskaan vaihtaisi päivä duuneihin:))...siis konttorirotta olen itse ollut jo neljännesvuosisadan ajan... Vain nyt jonkun vuoden olen toista hommaa tehnyt muutamana iltana viikossa...
On varmaan aikalailla erilaista elää vuorojen mukaan, mutta kuten sanoit kolikolla on kaksi puolta....
- otto-tyttö
meni oikeestaan ulkoillessa,töitä kyllä piti tehdä mutta se sai jäädä koska oli niin kauniit ilmat etten viitsinyt, joten siirsin sen siis (työn teon)jollekin muulle päivälle ens viikkoo.
Eikä kyllä yhtään harmita vaikka työt jäikin tekemättä,ulkona oli mukavaa,ja ruoka maistui ja saunottele:)))- umpisolmu
On hyvä tehdä sitä mistä tulee hyvä mieli... ja tietty ne työt ehtii...
- umpisolmu
...ed.viestin otsikkoon :)) Näyttää vähän pahalta ilman R:ää :)))
- tuffe
Perjantaina kävi vieraita, joten ajattelin lauantaina tehdä remppaa ;) Eteistä pitäisi maalata uudestaan, nykyinen väri on jo ollut seinässä viisi kuukautta, joten on korkea aika vaihtaa :)) Mutta käteeni ei vaan kulkeutunut yhtään pensseliä.. liekö siksi kun tarkkailin noiden naapureiden toimintaa liikaa ;)))
- umpisolmu
...viruksentorjunta on tärkeää sekin :) Ja ensimmäinen askelhan on tietenkin seurata sen käyttäytymistä.... olettaen, että tässä oli kyse tuosta romanssiviruksesta???
Vau...viiden kuukauden ikäinen väri... Anna toiselle mahdollisuus saavuttaa edes puolivuotispäivä :)
Mun työlista ei todellakaan lyhentynyt, mutta ehkä se joskus vielä tulee tehdyksi...vaikkapa yhdistetty kevät- ja syyssiivous :)...siis sitten joskus... Oikeasti tiedän, kuinka typerää ja turhaa on tehdä itselleen vaateita, mitä kaikkea pitää suorittaa ja milloin, mutta siihen samaan ansaan kopsahdan aina uudelleen ja uudelleen... Sitten sitä tuntee aina itsensä varsinaiseksi luuseriksi... - tuffe
umpisolmu kirjoitti:
...viruksentorjunta on tärkeää sekin :) Ja ensimmäinen askelhan on tietenkin seurata sen käyttäytymistä.... olettaen, että tässä oli kyse tuosta romanssiviruksesta???
Vau...viiden kuukauden ikäinen väri... Anna toiselle mahdollisuus saavuttaa edes puolivuotispäivä :)
Mun työlista ei todellakaan lyhentynyt, mutta ehkä se joskus vielä tulee tehdyksi...vaikkapa yhdistetty kevät- ja syyssiivous :)...siis sitten joskus... Oikeasti tiedän, kuinka typerää ja turhaa on tehdä itselleen vaateita, mitä kaikkea pitää suorittaa ja milloin, mutta siihen samaan ansaan kopsahdan aina uudelleen ja uudelleen... Sitten sitä tuntee aina itsensä varsinaiseksi luuseriksi...oli kyse :)) Jututin huolestuneena naapuria, ja se tauti oli jo puhjennut läiskinä kaulaan :/ Taitaa olla toivo mennyttä..
Ai puolivuotispäivä :))) Hitsi kun en tarkkaan muista.. pitäiskö signeerata seinät..
Minä tiedän tuon tunteen! Se on vähän niin kuin oman elämän hallinta luisuisi (vau, kiva sana) kun ei saa tehtyä mitä suunnittelee. Puhumattakaan siitä, että jos pitkään luisuu, hommat kasautuu masentaviksi jossain vaiheessa :/
Oliskin kivaa elää välillä vähän jännittävämmin eikä aina suunnitella mönkään meneviä suunnitelmia.. Jossain sarjakuvissa on ollut sellainen purkki minne laitetaan pieniä lappusia, joissa lukee joku tehtävä. Esim. "maalaa eteinen" tai "siivoa vaatekaappi" tai vastaavaa.. minua se on aina kiehtonut.. Ajattele, et koskaan tiedä etukäteen mikä jännä tehtävä sulle tulee kun otat vain yhden lapun ;)))
- a-e
Kaikki meni kuten olin toivonutkin ja olen erittäin onnellinen :D
Ainoa haitta, mikä oikeastaan alkoi nyt vasta sunnuntai-iltana vaivaamaan, oli rähmälleni meno eli kaatuminen mahalleni lauantaina Ratapihantiellä Pasilassa kävellessäni jäistä katua pitkin Messukeskukseen MP-näyttelyyn. Nyt särkee koko käsivarsi vaikkei luita mennytkään poikki :(
Esti, mokoma, minua menemästä punttisalille tänä iltana kun handu ei kertakaikkiaan nyt nouse vaikka yritän! Saati sitten raudan kanssa....- umpisolmu
...toivottavasti palautuu nopsaan...
Nyt on sitten mentaaliharjoittelun vuoro... :)
Ja onnea edelleen!
- fin-landia
meni viikonloppu :)
Mulla vaan ei oikein tahdo ne suunnitelmat mennä oikein nappiin, tulee aina uutta suunitelmaa..."vanhan päälle" :)- umpisolmu
...vähän kyselinkin...että josko löytyis joku muukin, joka kyllä suunnittelee, mutta jättää suunnitelmat käyttämättä :)
Hyvä, että plan B toimi sulla :) - fin-landia
umpisolmu kirjoitti:
...vähän kyselinkin...että josko löytyis joku muukin, joka kyllä suunnittelee, mutta jättää suunnitelmat käyttämättä :)
Hyvä, että plan B toimi sulla :)Jepp, siihen pitää sitten turvaantua :D
On mulla se c:kin, mutta sillä ei ole mitään tekemistä suunnittelun kans, vain ajan näyttö..miten se mee :)
..valmiiksi suunniteltu, kun osui duunia.
Vaikka toisinaan rankkaakin, myös mä teen mieluummin vuoroja..
tuol aiemminkin joku 'liputti' niiden puolesta :)- umpisolmu
...se osaa noita suunnitelmia tehdä...
Osaatkos olla vapaalla niitä liikoja suunnittelematta? umpisolmu kirjoitti:
...se osaa noita suunnitelmia tehdä...
Osaatkos olla vapaalla niitä liikoja suunnittelematta?..suuria suunnitelmia tulee tehtyä, pienille vapaille.
En ole mikään 'lukujärjestys' -tyyppi :)
- (.)Y(.)
Katin kontit..
pystyyn ei noussu,
muuta ku kaappi .. ;)) :DD- EksynytMustalammas
nousi karvat pystyyn kun availin ikkunat ja tuuletin koko asunnon...meinas tulla kylmä..hrrr:))
- umpisolmu
...aikamoinen suoritus kyllä...
Sinne sitä on hyvä säilöä taas tätä tarpeellista tavaraa... Mikä siinä on, että vaikka kuinka hankkii lisää säilytystilaa...eipä aikaakaan kun taas on sitä liian vähän :)))
Meni suunnitelmien mukaisesti... koko viikonloppu ladattiin akkuja ja räittiin kattoon...=))))
Eli velttoiluksi meni...=))))- umpisolmu
...virtaa taidat sitten olla...
Ei kun kohti uuden viikon riemuja!
Tuohon pitäis pyrkiä itsekin....osata olla keräämättä tuota kuitenkin tekemättä jäävää työlistaa ja vain antaa akun latautua!
- rockmoose
...suunniteltu vapaavkl mulla. Perjantaina lepäsin rankan työviikon jälkeen, kävin saunassa ja join oikein hyvät pullakahvit. Lauantaina nukuin pitkään, kävin reippailemassa ulkona ja lähdin kaverin 40v synttäreille, jossa oli tosi hauskaa (lauloin Alice Cooperia karaokessa) ja sieltä kiirusti taksilla Kotiteollisuuden keikalle. Jes!
Sunnuntai menikin sitten toipuessa ja sitten kohti ihanaa arkea :D - kikakakkonen
...ja sen takia viikonloput sujuvat ihan ok. Tosin uusi harrastus on lauantaisin, eikä siinä sen kummempaa kuin jotkut rutiinit siirretään toiseen hetkeen.Sellaista se on meillä ollut aina myös ollessani töissä. Ehkä ainoa "suunnitelma" on saada ulkoiltua ja levättyä, jos nyt jotakin on tahtonut suunnitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713