Hei!
Miten uuden mökin mäntypaneelikatto säilyisi vaaleana? Onko jollakin kokemusta Pajutexin Tremax-puunvalkaisuaineesta? Ajattelin,että jättäisin muuten katon käsittelemättä millään lakalla/vahalla/öljyllä,siis pelkkä valkaisu tummumisen estämiseksi.Väittävät tepsivän vuosikymmeniä toisin kuin Tikkurilan Nostalgia-puulipeä ( vaalea puuöljy). Onku kukaan käsitellyt Tremaxilla? Otan kiitollisena kokemuiksia vastaan...
Hirsimökin uuden katon käsittely
pähkäilijä
1
865
Vastaukset
- simmu.
Hei!
Meillä on aivan sama ongelma ja kokeilimme Tremaxia vessan mäntyisiin hirsipaneliseiniin. En ole hirveän tyytyväinen jälkeen, sillä aine "kuolettaa" puun pintaa eli tekee siitä himmeän, karkean ja elottoman näköisen. Päälle kai pitää vetää öljyä tai vahaa, mutta luultavasti muualle seiniin ja kattoihin laitetaan pelkkä öljy tai vaha tai sitten ei mitään. Mielessä on käynyt vanhanajan rasvattomalla maidolla sively.En kyllä tiedä,tepsiikö se yhtään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984