Haluaisin kertoa teille "vanhuksille", että laadukkaat silmälasit saa nykyään suoraan tehtaalta tilattua alkaen 42e (yksitehot ilman pinnoituksia). Ettei tarvitse Suomalaisten optikoiden kiskurihintoja maksaa. Tarvitset optikon silmälasireseptin jossa on linssien vahvuudet. www.favoptic.com
Silmälasit
10
750
Vastaukset
- dshgh
Välkommen till Favoptic!
Hos oss kan du beställa nya glasögon direkt från sliperiet. Glasen slipas i dina styrkor och alla priser är inklusive moms och frakt. Vi levererar utan mellanhänder och kan därför hålla mycket låga priser.
Komplett pris för båge,
glas och porto 395:- - Kutvonen M
Vaikka tämä tapahtui tunnetussa optikko liikkeessä.
Menin pyytää silmälääkärille aikaa .¤/"#) liikkeeseen.
Optikko ei suostunut silloin antamaan varausta vaan halusi tarkistaa näön itse(ilmaiseksi kylläkin)
Tuli tutkimuksissaan sihen tulokseen ettei lääkärille ole aihetta ja pistetään lasit vai tilaukseen(minulla ei olut sitä ennen silmälaseja)
aikanaan sitten kakkulat saapui ja opettelin huom opettelin niitä sitten käyttämään.
Sillä seurauksella että kävelin päin pulväitä ja liikenne merkkejä,autoa ei puhettakaan että olis voinut ajaa.Sekä helkutinmoinen pää ja silmä särky muutaman tunnin pidosta seurasi.
Kävin siinä ohikulkiessani aina valittamassa näistä seurauksista ja sitten kuukauden koeajan jälkeen optikko tutki silmät uudelleen ja pisti uudet lasit tilaukseen toisesta lasihiomosta.
Kertoiskohan enää siitä....
No kerrotaan:Ne ne vasta karmeet oli,näytti että olis pitkien puujalkojen kanssa kävellyt.Maahan näytti olevan ainakin kolme metriä matkaa.:))
Sekä kaikki suora näkyi vääntyneenä mutkalle.
Vihdoin viimein sitten uskoivat ja antoivat ajan lääkärille,joka sitten totesi että ehän minä silmälasia tarvitse kun muuta kun Tiimarin optikolta lukulasit hämärässä lukiessa.
Samaa mieltä minäkin olin ollut koko ajan vaikka vähän selvää näön heikkenemistä oli havaittavissa.
Suu törröllä liikkeen optikko kyllä sitten rahat palautti anteeksi pyyntöjen kanssa minulle takaisin.
Tästä on jo kulunut kymmenisen vuotta aikaa enkä vieläkään tarvitse kuin 1,5% lasit heikossa valossa lukiessa.
Tästä kokemuksesta päätellen en ainakaan posti tai internet myynnistä linssejä hanki.
Muuten Thaimaassa suomen silmälasi linssit ja tekohampaat pitkälle nykyisin valmistetaan.- maalaisuuteni,
mutta minulla meinasi tulla hätä käteen, kun niin kamalasti nauratti tuo kirjoituksesi, kun kuvailit tuntemuksiasi niillä vikalinsseillä.
Hyvä, että asia tuli kuntoon. Näillä halpalaseilla minäkin olen nyt kymmenisen vuotta pärjännyt. - Kutvonen M
maalaisuuteni, kirjoitti:
mutta minulla meinasi tulla hätä käteen, kun niin kamalasti nauratti tuo kirjoituksesi, kun kuvailit tuntemuksiasi niillä vikalinsseillä.
Hyvä, että asia tuli kuntoon. Näillä halpalaseilla minäkin olen nyt kymmenisen vuotta pärjännyt.Meinas tulla hätä käteen,kun oli niin kalliit linssit,
jotka muutti mualiman minun silmille niin kumman näköiseksi.:))
Onneksi on tuota kuluttajan suojaa olemassa.
ihmeisiä jotka ovat hankkineet lasit tuolta Ruotsin liikkeestä, ja systeemi on toiminut erittäin hyvin.
Sieltä valitaan ja sitten tilataan halutunlaiset pokat, sen jälkeen liikkeeseen postitetaan resepti, ja ne sovituksessa olleet kehykset - ja hups jonkun ajan päästä lasit tulevat kotia; erittäin hyvä ja näppärä juttu - ja ennenkaikkea halpa.
Kyseisillä immeisillä ei ole ollut mitään valittamista laseistaan, vaikka heilläkin pitää linsseissä olla erilaisia hiontoja.
Kehysvalikoima saisi vain olla hieman parempi siellä.
Tässä alkaisi ollakin kakkulat uusissa, ovat vaan niin turkasen kalliita täällä, muistaakseni maksoin laseistani jotain 700 - 800 euroa viimeksi.- hämärää
Hämärää hommaa.
Ei niitä kukaan alta torihintojen myy.- Motonetista
Tapaan ostaa silmälaseja kourallisen, motonetista hinta a,3€kappale ja hyvin näkee.
- Minä ostan aina
Motonetista kirjoitti:
Tapaan ostaa silmälaseja kourallisen, motonetista hinta a,3€kappale ja hyvin näkee.
Tarjoustalosta 1,50e KPL.
- Pirre*
Minä ostan aina kirjoitti:
lukulaseja halvalla vaikka mistä, mutta kun silmät ovat eriparia, toinen 2.50 ja toinen vaikka 4.50,, tai miinukset plussien kohalla, ja muut piilokarsastukset lisäksi, eipä olekaan enää halapaa..
- Meilu-reininki
Minä ostan aina kirjoitti:
Täälä mettäs oo kuin osuuskauppa ja K-kauppa että revi siitä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804143Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303161- 1602550
- 141875
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852