Open kyydissä II

2CXY

…Henrik hyväili päätäni, ja niskasta hellästi painaen antoi suuni vähitellen painua kaluunsa. Jouduin aukaisemaan pienen suuni apposen auki mahduttaakseni Henrikin koko miehuuden sisälle. Tunsin Henrikin vahvojen vatsalihasten jännittyvän poskeani vasten, ja kiihottuneesta huokailusta päätellen imemiseni teki häneen hyvän vaikutuksen kokemattomuudestani huolimatta. Sen olin sentään lyhytaikaiselta poikakaveriltani nyrkkisäännöksi oppinut, että hampaiden osumista terskaan tulee välttää. Se mielessäni tartuin kädelläni kalun varteen, ja annoin sen liikkua pääni mukana ylös ja alas. Henrik tuoksui ja maistui ihanalle, puhtaalle miehelle, eikä lainkaan sellaiselle kuin aikaisemmin tapaamani poikaset jotka humalapäissään olivat joskus tarjonneet smegmaista mulkkuaan imettäväksi.

Huolimatta keskittymisestäni Henrikin kaluun, pystyin laittamaan merkille että takananikin tapahtui jotakin erikoista. Nea oli vaivihkaa antanut hameensa pudota lattialle, ja nosti nyt hamettani ylöspäin, kun pyllyni oli suoraan häntä päin. Vaikka minua suoraan sanottuna ujostutti näyttää alapäätäni hänelle, en silti laittanut vastaan kun Nea laski pikkupöksyni alas. Suunnaton nautinto kulki lävitseni, kun tunsin Nean painavan suunsa pimpalleni, ja alkavan nuolla sitä kielensä koko leveydeltä. Hän tarttui kiinni pakaroistani ja keskittyi täydellä antaumuksella antamaan minulle nautintoa. Välillä hän veti naamansa pois, ja työnsi pari sormea sisääni. Olen vakuuttunut, että vain toinen nainen (tyttö) voi täysin tietää miten toista nuollaan. Nea teki sen niin ihanasti, ettei parempaa voinut toivoa. Huonoja kokemuksia asiasta minulla oli jälleen ollut ikätovereideni kanssa.

Henrik laittoi merkille mitä autossa tapahtui, ja kääntyi pienelle sivutielle joka johti luonnonkauniin lammen rantaan. Hän ehdotti että vetäytyisimme auton perätilaan, jossa hänellä oli mm. pieneksi sängyksi levitettävä sohva. Loikkasimme kaikki äkkiä ulos autosta, ja menimme sivuovesta Henrikin ”kakkosasuntoon”. Pistin merkille että hän oli tosiaan panostanut auton laittoon, sieltä löytyi kaikkea telkkarista ja baarikaapista lähtien, ja erityisesti se punaisella sametilla päällystetty vuodesohva, jonka Henrik näppärästi aukaisi. Riisuuduimme Nean kanssa nopeasti, ja istahdimme vierekkäin sängyn reunalle.

Henrik tuli eteemme, valtava kanki sepaluksesta sojottaen. Tuijotimme sitä hetken lähes huumaantuneena, jonka jälkeen sanaakaan sanomatta avasimme Henrikin amerikkalaistyylisen vyön jonka solkeen oli kuvattu pääkallonaamainen cowboy hevosen selässä. Revimme melkein kilvan hänen farkkunsa ja boxerinsa alas. Henrik riisui itse valkoisen t-paitansa, ja paljasti meille sileän ja ruskettuneen ylävartalonsa. On vaikea uskoa että sellainen mies on edes olemassa, yli-inhimillisen komea, täydellinen adonis. Hän silitti meitä päästä, sanoi ettei koskaan ole nähnyt mitään niin kaunista kuin me. Sellaisen miehen suusta se oli suurin koskaan kuulemani kohteliaisuus. Emme voineet hillitä enää itseämme, ja tartuimme Henrikin aisaan kaksin käsin.

Annoin Nean vuorostaan imeä nyt ensimmäisenä. Henrik kieputti hänen tukkaansa kätensä ympärille pienelle nutturalle, ja alkoi ohjata imemisen tahtia. Kiitollisena Nea imi opensa kalua, ja hieroi samalla pimppaansa kädellään. Minulle Henrik soi toistaiseksi vain peukalonsa, jota imin jotakin isompaa odotellessa. Puristelin toisella kädellä Henrikin pakaroita, ja toisen käden sormia liikuttelin sisälläni lähes seotessani kiimasta. Välillä Henrik tarttui Neaa niskan takaa molemmilla käsillä pumpaten moloaan suunnilleen puoliksi Nean suuhun. Kokeneena miehenä hän ei toki halunnut tukehduttaa häntä hepillään, vaan piti huolen siitä että myös Neasta tuntui hyvältä. Kohta hän veti sen pois Nean suusta tarjoten sitä nuoltavaksemme molemmilta puolilta. Tartuimme toimeen mielihyvin, ja lipitimme parhaamme mukaan. Välillä annoimme Nean kanssa toisillemme kielarin. Sitä olimme harrastaneet jo aiemminkin humalapäissämme, ja saaneet sen takia tytöiltä halveksuvia, ja pojilta kiimaisia katseita.

Pian Henrik ilmoitti, että nyt on hänen vuoronsa. Hän nosti minut vahvaan syliinsä, ja asetti minut selinmakuulle sängylle. Makasin siinä jalat levällään, selkä kaarelle jännittyneenä kiihotuksesta ja odotuksesta. Henrik siirtyi jalkoväliini, ja aloitti tupsuni ympäristön suukottelun. Tuntui että hän kiusallaan vältti koskemasta sen keskipisteeseen. Enimmän ajan pidin silmäni kiinni, mutta huomasin silti kun Henrik katsellaan ohjasi vieressä itseään hierovan Nean naamani päälle. Nea silitti hiuksiani, ja istahti pimppinsä suuni päälle, niin että hänen pyllynsä jäi kohti opea. Hän oli niin uskomattoman märkä, että suuni lähes täyttyi hänestä valuvasta nesteestä. En ollut ainakaan tunnistanut itsessäni aiemmin tälläista vetoa kaveriani kohtaan, mutta nyt tartuin hetkeen täysin rinnoin upottaen kieleni syvälle tuoksuvaan koloon. Samalla tunsin kun Henrik viimein armahti minua aloittamalla pimppini hellän suukottelun ja nuolemisen. Hänen jumalainen kielensä vaelteli välillä häpyhuulillani, välillä kokonaan sisälläni. Pieni parransänki raapi ja kutitti sisäreisiäni, ja jalkojeni ympäri viedyt kädet silittivät alavatsaani. Antauduin täysillä noiden kahden käsittelyyn, englanninopettajani ja parhaan tyttökaverini. Nautinnon sekoittamani pääni läpi virtaavan tajunnan rajamailla halusin vielä täyttymystä. Halusin että Henrik nussisi minua kovemmin kuin kukaan aiemmin.

Toiveeni alkoi täyttyä. Kohta Henrik lopetti nuolemiseni, tarttui minua lantiosta ja käänsi minut kontilleni. Kuulin hänen ottavan kortsun patjan välistä, ja repäisevän pakkauksen auki. Hän kosketti vielä pimpsaani kädellään ja ilmeisesti kostutti sillä kalunsa kärkeä ennen kumin rullaamista paikalleen. Sitten hän nyhtäisi minua lähemmäksi itseään, ja asetti kalunsa salaisimman porttini suulle. Hiljaisella edestakaisella liikkeellä hän alkoi työntää sauvaansa minuun. Hänen vahvat kätensä lepäsivät alaselkäni päällä, ja hiljalleen liikuttivat minua vasten häntä. Nea kävi selälleen eteeni, ja painoi pääni taas jalkoväliinsä. Tunsin itseni todelliseksi nartuksi, tänne olin minä, 15-vuotias koulutyttö, päätynyt minua lähes 20 vuotta vanhemman opettajani nussittavaksi, jonka lisäksi sain nyt myös ensi kerran elämässäni maistaa tyttöä, luokkatoveriani, ystävääni. Nautinto kuitenkin voitti häpeän ja ujouden, alkoholillahan oli myös osuutta asiaan. Vaikka tunsin jo ääretöntä hyvää oloa, huippu oli vielä saavuttamatta…
Jatkoa seuraa, jos lukijoita on…

11

6944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seuraaja

      ...mielenkiinnolla jatkoa.

    • MarilynMonroe

      jatka...

    • pikkupillu

      odotan innolla jatkoa

    • pekka

      Hyvää tarinankerrontaa. Jatka vain...

    • narttu

      odotan jatkoa innolla!

    • Misu

      maltan tuskin odottaa loppuhuipennusta.

    • kuumana..

      toivottavasti jatkat tarinaasi pian.. luin tarinaa ihan märkänä..

    • kiimainen

      toivottavasti jatkat tarinaasi pian.. luin tarinaa ihan märkänä..

    • kuumana..

      toivottavasti jatkat tarinaasi pian.. luin tarinaa ihan märkänä..

      • 2CXY

        ...mutta ensin on luettava kokeisiin ja suoritettava ne pois alta. :) :)


      • Sivistynyt ei-apina
        2CXY kirjoitti:

        ...mutta ensin on luettava kokeisiin ja suoritettava ne pois alta. :) :)

        Älä hyvä ihminen jatka tuollaista typerän alatyylistä kirjoitusta. Parempi kun keskityt niiden kokeiden lukemiseen ja yritä samalla sivistyä ja järkeistää ajatustesi kulkua. Turhalta ja tyhjältä elämäsi vaikuttaa jos mielikuvitelmasi on näin hölmön höynähtyneitä. Olet kuin alkukantainen apina nuoleskeluissaan ja muissa ällöttävän typerissä tekosissä. HÄPEÄ IHAN LIKAISTA MIELIKUVITUSTASI. Hae psykologista hoitoa,mielikuvituksesi on sairalloista. Mitkähän on tekosi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe