Kaikki valmennuskurssijärjestäjät ovat aivan turhia. Sen sijaan, että ihmiset käyttäisivät energiaansa niiden vertailuun ja tunneilla käyntiin, kannattaisi opiskella. Minä en aio käydä mitään kurssia, vaan opiskelen itse. Olen sitä mieltä, että jos en omalla lukemisella pääse yliopistoon, en ansaitse opiskelupaikkaa. Jos on valmennuskurssin ansiosta päässyt sisään, on ihan turha kuvitella, että pärjäisi vaativassa yliopistomaailmassa omin avuin. Kaikkien pitäisi vaan opiskella itsekseen ja boikotoida valmennuskursseja! Se olisi myös reilumpaa. Käikilla olisi samat mahdollisuudet ja todelliset älyköt pääsisivät sisään. Kaikki siis boikotoimaan valmennuskursseja!
Valmennus aivan turhaa
3
685
Vastaukset
- ontuu
Sun argumentit vähän ontuu. Jos valmennuskurssit ovat kerta tarpeettomia ja turhia niin miten ihmieessä ne voikin yhtäkkiä olla niin hyviä, että sellainen joka ei yliopistomaailmassa omin avuin pärjäisi onnistuisi pääsemään sisään valmennuskurssin avulla.
TOTTA KAI JOKAINEN TEKEE ITSE SEN TYÖN SISÄÄNPÄÄSYN ETEEN, SEHÄN ON SELVÄÄ. Mutta KUKAAN ei voi väittää, että valmennuskurssi olisi täysin TURHA. Siellä saa välineitä lukutekniikkaan jne.. Itse olin aivan hukassa kun aloitin pyrkimisprosessin ja koen, että kurssi tuki mun pyrkimistä hyvin (vertaistuki pääsi testaamaan kokeiden avulla miten hyvin osaa asiat jne). En varmasti olisi päässyt sisään ilman kurssia, sillä opiskelussa oli ollut aimo tauko, kun lähdin pyrkimään. Pakko vielä tähän loppuun mainita, että olin Huippuvalmennuksen kurssilla ja minusta nämä jutut joita siitä lafkasta kirjotellaan on aikasta liioiteltuja. - turha toivoa
Opiskelupaikat merkitsevät ihmisille niin paljon, että puurot ja vellit menevät heillä sekaisin.
On totta, että ilman valmennuskursseja jokainen normaaliälykäs ihminen pääsee sisään ja edes valmennuskurssi ei auta alalle sopimatonta sisälle, MUTTA jos yli puolet sisäänpäässeistä on kurssin käyneitä ja voi itse jotain tehdä maksimoidakseen sisäänpääsynsä, niin arvaahan sen että ihmiset menevät kursseille.
Sääli vaan, että ala on täynnä ihmeellisiä humpuukkifirmoja, joissa mainostetaan paljon ja lopulta joku harmaa tyyppi lukee pääsykoekirjaa tunkkaisessa opetustilassa. - valmennuskurssin
pitäjät sitä pääsykoetta käy tekemässä, vaan jokainen kurssin käynyt itse. kyllä jokainen ihan oman työnsä tekee, oppimistekniikoita on vain monia. itselleni oli ainakin helpotus saada kysyä mieltä askarruttavia kysymyksiä, ihan niinkuin voin nyt yliopistossakin kysyä jos joku on epäselvää.
"Jos on valmennuskurssin ansiosta päässyt sisään, on ihan turha kuvitella, että pärjäisi vaativassa yliopistomaailmassa omin avuin."
hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391