Mies flirttaa ja ottaa askeletta eteenpäin, mutta sitten kuitenkin perääntyy. Ei houkuttele sänkyyn eikä olla edes suudeltu. Myöhemmin tulee ilmi että miehellä on nainen ja kolme pientä lasta. Miksi ei kertonut siitä jo heti aluksi vaan antoi ymmärtää, että on sinkku?
Perheestä kertomatta jättäminen
14
882
Vastaukset
- hone-y
miksiköhän?
- siksi kun
ei tässä maassa osata puhua asioista suoraan. Miten muuten annetaan ymmärtää olevansa sinkku?
- ap.
siksi kun kirjoitti:
ei tässä maassa osata puhua asioista suoraan. Miten muuten annetaan ymmärtää olevansa sinkku?
Jos mies puhuu olostaan kotona tyyliin yksin kämpällä ja puhuu muutenkin menoistaan minä-muodossa, ei koskaan muodossa "me". Lisäksi hän on itse sanonut kerran, että ei ole naista. Tämmösissä jutuissa ei tule mieleen kyseenalaistaa, etteikö mies sinkku olisi. Ja yleensä normaali perheellinen ihminen puhuu aika ajoin vaimosta ja lapsistaan tai ainakin niistä lapsista. Vai eivätkö miehet yleensä puhu?
ap. kirjoitti:
Jos mies puhuu olostaan kotona tyyliin yksin kämpällä ja puhuu muutenkin menoistaan minä-muodossa, ei koskaan muodossa "me". Lisäksi hän on itse sanonut kerran, että ei ole naista. Tämmösissä jutuissa ei tule mieleen kyseenalaistaa, etteikö mies sinkku olisi. Ja yleensä normaali perheellinen ihminen puhuu aika ajoin vaimosta ja lapsistaan tai ainakin niistä lapsista. Vai eivätkö miehet yleensä puhu?
"yleensä normaali perheellinen ihminen puhuu aika ajoin vaimosta ja lapsistaan tai ainakin niistä lapsista."
- Enpä ole tuollaista huomannut, ainakin työpaikalla ja harrastusten parissa miehet keskustelevat aivan muista aiheista.- scale
ap. kirjoitti:
välttämättä mainosta perhettään, jos tarkoituksena on iskeä jotakin vierasta naista.
Se kun ei ole kova valtti niillä markkinoilla. - scale
scale kirjoitti:
välttämättä mainosta perhettään, jos tarkoituksena on iskeä jotakin vierasta naista.
Se kun ei ole kova valtti niillä markkinoilla.ja edellinen kirjoitus tuli hätiköiden.
Siis ettehän te ole edes seurustelleet.
Kyseessä on ollut varmaankin viaton flirtti, ei se enempää? - ap.
scale kirjoitti:
Se kun ei ole kova valtti niillä markkinoilla.se ei kuitenkaan varsinaisesti "iske" kun perääntyy loppumetreillä niin eihän silloin tarkoituksena voi olla "iskeä vierasta naista" :)
"Miksi ei kertonut siitä jo heti aluksi vaan antoi ymmärtää, että on sinkku?"
- Siis millä tavalla antoi ymmärtää?- Misschaos
a)Mies flirttaa ja ottaa askeletta eteenpäin, mutta sitten kuitenkin perääntyy.
- Ok. Eli mies oli sinusta kiinnostunut, mitä ilmeisimmin piti sinua viehättävänä, no, monet ihmiset flirttailevat ihan vain päivän piristykseksi eikä se tarkoita mitään sen vakavampaa. Ja kuten kirjoitit, hän siis myös perääntyi, ehkä juuri siksi ettet kuvittelisi tuossa flirtissä piilevän mitään sen ihmeellisempää.
Ja vielä suurempi kysymys olisi sitten pohtia mitä itse asiassa on flirtti ja mitä se merkitsee itse kullekin? Luetaanko siihen ystävällinen hymy ja hauska läpänheitto vastakkaiselle sukupuolelle vai onko se vain suoraa ehdotusta kamarin puolelle vai mitä? Jos tuo pelkkä läpänheitto lasketaan erheellisesti mukaan niin silloin itse ainakin flirttailen lukuisten ihmisten kanssa päivittäin.
b) Ei houkuttele sänkyyn eikä olla edes suudeltu.
- Eli mitä välillänne on tapahtunut? Onko teillä ollut useita sovittuja, kahdenkeskisiä tapaamisia, jotka ovat olleet sen luonteisia, että on kyse seurustelusta? Vaikea kommentoida tietämättä tarkemmin. Ymmärrän, että halusit laittaa asian lyhyesti ja ytimekkäästi, mutta vaikea tuntematta ja tietämättä sanoa tuohon juuta tai jaata.
c)Myöhemmin tulee ilmi että miehellä on nainen ja kolme pientä lasta. Miksi ei kertonut siitä jo heti aluksi vaan antoi ymmärtää, että on sinkku?
- Myöhemmin? Siis missä vaiheessa? Sänkyynmenon jälkeen? Vai siis kuukausien tapailun jälkeen? Jos siis mitään ei välillänne ole tapahtunut ja mies on vain jutellut kanssasi niitä näitä ja nauttinut jutustelusta kanssasi ehdottamatta minkäänlaista suhdetta ei hänellä todennäköisesti ole mitään sen syvällisempää ollutkaan mielessä. Antoi ymmärtää, että on sinkku? Eli siis ei ollut sitä sanonut eikä asia ollut edes tullut puheeksi (etkä sinä myöskään ollut kysynyt?), koska mies ei kokenut, että välillänne mitään sellaista oli, että hän olisi sinulle ollut tilivelvollinen.
Kysynkin, kuinka kauan tunsitte?- ap.
puolitoista vuotta!
Olemme nähneet toisiamme usein mutta emme ole treffailleet.
Minä en ollut aluksi miehestä kiinnostunut, tein sen selväksi ja mies loukkaantui. Myöhemmin ihastuin, mutten silti koskaan tehnyt alotetta hänen suuntaansa. Vasta kun tunteet olivat vähän tasoittuneet, hän kertoi perheestään.
Flirttinä en pidä itse hymyä jne. Tämä oli jotain muuta, vähän röyhkeääkin toisinaan.
Tarkotatko siis, ettei mies ole ollut oikeasti ihastunut muhun? Jos näin olisi, miksei voinut mainita, että on varattu. Kun kuitenkin varmaan jossain vaiheessa huomasi mun kiinnostuksen. - Misschaos
ap. kirjoitti:
puolitoista vuotta!
Olemme nähneet toisiamme usein mutta emme ole treffailleet.
Minä en ollut aluksi miehestä kiinnostunut, tein sen selväksi ja mies loukkaantui. Myöhemmin ihastuin, mutten silti koskaan tehnyt alotetta hänen suuntaansa. Vasta kun tunteet olivat vähän tasoittuneet, hän kertoi perheestään.
Flirttinä en pidä itse hymyä jne. Tämä oli jotain muuta, vähän röyhkeääkin toisinaan.
Tarkotatko siis, ettei mies ole ollut oikeasti ihastunut muhun? Jos näin olisi, miksei voinut mainita, että on varattu. Kun kuitenkin varmaan jossain vaiheessa huomasi mun kiinnostuksen.puolitoista vuotta on jo suht pitkä aika. On hyvin voinut olla/tai olla edelleen ihastunut.
Mitä sitten tulee tuohon miehen ajatuksenjuoksuun, voisin kuvitella, että hän on tuntenut vetoa sinuun eikä siis tietenkään ole voinut kertoa vaimosta ja lapsista. Tuohan on aivan loogista. Eihän hänellä muuten olisi ollut mitään saumaa. Varmaan hakenut hieman vaihtelua arkeensa. Kuultuaan, ettet ole kiinnostunut päätti kertoa perheestään, koska ajatteli, että mitään ei sitten kuitenkaan sinulta saisi.
Kuka tietää. :)
- -QoH-
tutun tuntuinen tilanne. On joskus sattunut, ja oon ajatellu että miestä kiehtoo/kiinnostaa mutta perääntyy koska järki tulee mukaan kuvioon, koska on se perhe. Ei kuitenkaan kerro perheestä koska silloin naisen kiinnostus lopahtaisi tyystin. Ja haluaa pitää yllä flirttailua/kiinnostusta vaikkei suhde ole mahdollista.
Tämä naisen logiikalla :) - vetovoimaansa
sinuun ja kun sai haluamansa palautteen, niin alkoi perääntyä.
- Ap.
testaileeko se sitä vieläkin senkin jälkeen kun on saanut sitä haluamaansa palautetta? Kun ottaa askeletta eteenpäin vieläkin, vaikka nyt on kertonutkin siitä perheestään. Kysymys siis on, kuinka kauan kestää miehen testailut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086