Hei, oletteko käyneet netissä osoitteessa www.print24.fi?
print24
17
915
Vastaukset
- print24
Moi, onko se hyvää ?
- print24
Onko mitään uusi elemasi Print24 ?
- P-boy
print24 kirjoitti:
Onko mitään uusi elemasi Print24 ?
mitäs tässä, kevät sen kun edistyy... vastaile jos jotain tapahtuu. Kävitkö itse jo print24 ?
- Patrickkkkkk
P-boy kirjoitti:
mitäs tässä, kevät sen kun edistyy... vastaile jos jotain tapahtuu. Kävitkö itse jo print24 ?
man, I just was there at this print24 and it's looking pretty good! Thanks! Patrick
- Allu
Patrickkkkkk kirjoitti:
man, I just was there at this print24 and it's looking pretty good! Thanks! Patrick
Hi Paddy, I got your e-mail. Yes, I've been there at print24 too (By the way, this is Finnish chat forum :) ) How is life?
- Patrickkkkkk
Allu kirjoitti:
Hi Paddy, I got your e-mail. Yes, I've been there at print24 too (By the way, this is Finnish chat forum :) ) How is life?
I'm heading for London later this week, but I send you further e-mail. Cheers, Patrick
- Allu
Patrickkkkkk kirjoitti:
I'm heading for London later this week, but I send you further e-mail. Cheers, Patrick
was nice seeing you, have safe flight! Allu
- valitettavasti
Huonoa tavaraa. Vieraskirjan kommentit on muokkailtuja, kaikki negatiivinen palaute lentää suoraan roskakoriin.
- Allu
siellä myös. Tosta vieraskirja-jutusta en tiedä mitään, mut tuotteet oli ihan ookoo, mikä oli tärkeintä mulle.
- paska firma
Tuotteiden toimitukset aina myöhässä ja asiakaspalvelu töykeää. En suosittele kenellekään.
- ffha
4 kertaa putkeen tullut tavaraa painettuna väärälle paperille, ties mitäsattuu. Leikkausten laatu ollut myös ala-arvoista. Laatu vaihtelee huonosta siedettävään enkä missään nimessä voisi suositella kenellekään. Hinta/laatusuhde on erinomainen - huonoa halvalla.
- Al
Erittäin tyytyväinen taas kerran print24 toimintaan. Tarrat, käyntikortit, flyerit, postikortit koitettu ja kaikki ajallaan toimistolla ja laatu on hyvää!!! Suosittelen!!!
- kraafiggo
en oo ikinä siellä käyny, mutta ehkä joskus vois harkita, jos sattuis kohdalle joku tosi hyvä linkki. Näin vapaana perjantai-iltana ei enää viitti poiketa, kun on pari kaljaakin tullu juotua.
- Esa___
Voimme myös suositella erittäin lämpimästi tämän painotalon palveluita; hinnat halvat, toimitus nopea ja laatu ollut priimaa joka kerta!
- Mattihhhh
Mekin olemme käyttäneet print24:n palveluita paljon ja aina tullut todella priimalaatua.
- AnttiMM
Suositteluun menee täältäkin print24:n palvelut. Laatu hyvää, palvelu nopeaa ja hinnat kohdillaan!
- käsityöyrittäjä
Tilasin print24:stä juuri 5000 käyntikorttia. Tulivat ovelle asti toimitettuna juuri sovitun päivän aamuna. Laatu oli täydellistä, leikkaus suorassa ja oikeassa kohdassa (olin laittanut 3mm leikkausvaraa ja osasivat itse päätellä oikean leikkauskohdan kun ei mitään merkkejä ollut) ja värit täydelliset. Pitäisi riittää joksikin aikaa pienyrittäjällä. Laitankin pian seuraavan tilauksen vireille hieman erilaisia tuotteita. Asiakaspalvelukin pelaa erinomaisesti. Sähköpostiin vastattiin jo samana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882