Kun on pakko

Substitute

Tiesin, ettei minun pitäisi jäädä keskustelemaan tunnin jälkeen laskutehtävästä 16-vuotiaan lukiolaistytön kanssa luokkahuoneeseen. Tiesin, että kaikki muut ryhmäläiset huomasivat, että jäimme keskenämme luokkaan. Tiesin, että olin 14 vuotta häntä vanhempi ja tiesin, että minun ei pitäisi hymyillä ja flirttailla. Tiesin, että tämä oli todella huono ajatus.

Ei, älä kumarru liian lähelle. Älä vedä syvään henkeen ja tunne noiden pitkien vaaleiden hiusten tuoksu. Älä vahingossa kosketa hänen vasenta kättään ja älä sano anteeksi, aivan kuin et tietäisi, ettei se ollut vahinko. Älä kehu häntä, kun hän oivaltaa jotain oma-aloitteisesti. Älä saa häntä hymyilemään sinulle.

Pidä katseesi oppikirjassa ja vihossa. Älä edes vilkaise tuohon kaula-aukkoon ja huomaa, kuinka hänen terhakkaat rintansa ovat vastustamattomasti painautuneet toisiaan vasten. Jos vilkaiset hänen huuliansa, kun hän puhuu, yritä olla ajattelematta painamasta omiasi niitä vasten. Haluat vasemmalla kädelläsi hivellä hänen pehmeää niskaansa ja painaa hänen päänsä itseäsi vasten. Haluat painaa kätesi hänen reidelleen, puristaa ja ohjata kohti jalkoväliä. Tunnet, kuinka paine kasvaa housuissasi ja haluat hänen tietävän sen. Haluat hänen näkevän, kuinka suuri se on ja kuinka kiihottunut olet.

Mutta ei, tämä on väärin, et saa. Et saa ajatella, kuinka pitelisit häntä pakaroista ja nostaisit hänet pulpetin päälle. Kuinka painaisit hänen päänsä alas, avaisisit hänen paitansa, nussisit hänen rintojaan, vetäisit alas hänen farkkunsa, työntäisit kasvosi hänen pikkuhousujaan vasten, hengittäisit niiden läpi, repisisit ne pois, nuolisit hänen pilluaan, työntäisit kivikovan kyrpäsi hänen suuhunsa...

"Okei, mä tajuun tän nyt", tyttö sanoo. "Siis meidän vakkariope ei oikeesti osaa selittää näit silleen, et nää jotenkin tajuis..." Se kattoo mua silmiin ja hymyilee. "Kiitti."

Sanon jotain. Se vastaa jotain. Hymyilen. Haluan.

"Haluutko sä kyydin kotiin?" kysyn ja tiedän heti, ettei minun olisi pitänyt avata suutani.

"Tota..." tyttö aloittaa. "Jos siit ei sulle ole liikaa vaivaa, niin..."

9

18836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias utelias utelias

      ANTOIKO?PILLUA?

    • kiinnostunut!

      Laitatko jatkoa?

      • Substitute

        ... continued.


    • Substitute

      "Must on oikeesti siistii, et sä oot nää pari matikan tuntia sijaisena, koska mä
      ihan oikeesti haluaisin oppia jotain, mut..." Jenni sanoo, samalla kun hän
      kiinnittää turvavyötään ja suuntaamme pois koululta. "Siis tää on tosi järjetöntä,
      mut musta matikka on ihan ok, kunhan joku osaa selittää sen kunnolla. Ooks mä ihan
      tyhmä?"

      'Et, mutta uskomattoman haluttava ja seksikäs' on ajatukseni, mutta sen sijaan
      sanon jotain triviaalia, joka saa Jennin hymyilemään. Oloni on kuin likaisella
      autokouluopettajalla, joka yrittää lähennellä juuri ajokortti-ikään tulleita
      tyttöjä. Kaiken lisäksi vieressäni istuva tyttö ei ole edes täysi-ikäinen - sen sijaan nuori,
      viaton, jumalaisen kaunis, vastustamaton. Katseeni pitäisi olla liikenteessä, mutta en voi olla vilkuilematta tiukkoihin farkkuihin peitettyjä reisiä ja jalkoväliä. Minun on pakko hymyillä, en voi vastustaa kiusausta. Minun on pakko saada häntä. Ottaa hänet lujaa. Tuottaa hänelle nautintoa. Pakko.

      Kumpikaan ei sano mitään. Sivusilmällä näen, kun Jenni katsoo eteenpäin ajatuksissaan ja hymyilee. Rohkaistun ja käännän päätäni hieman ja katson häntä. Katsomme molemmat toisiamme, mutta olemme edelleen hiljaa. Ajan jonnekin. Jenni ei ole
      missään vaiheessa kertonut, missä hän asuu, enkä minä ole kysynyt. En halua tietää.

      Pidän kättäni vaihdekepillä ja kuvittelen mielessäni jo siirtäväni sitä kohti
      Jennin vasenta reittä, kunnes tunnen lämpimän käden omani päällä. Tunnen voimakkaan
      lämmön sisälläni ja kuinka hengitykseni hetkellisesti tihentyy. Vilkaisen Jenniä
      ja hän hymyilee vienosti.

      En epäröi enää hetkeäkään ja samalla siirrän käteni vaihdekepiltä Jenni reidelle.
      Pidän sitä hellästi reiden päällä, mutta en paina. Jennin käsi on edelleen kiinni omassani ja ohjaa sitä pitkin reittä. Hän painaa kättäni lujempaa reittä vasten ja tottelen käskystä. Hieron reittä yhä voimakkaammin ja lähempänä jalkoväliä.
      Siirrän käteni jalkoväliin ja painelen voimakkaasti. Kuulen, kuinka Jennin hengitys voimistuu ja hän avaa jalkoväliään, ja se on kuuma.

      Joudun siirtämään omia jalkojani parempaan asentoon, jotta housuihini puristunut munani
      olisi edes hieman mukavammin. Minulla on jo suuria vaikeuksia keskittyä itse liikenteeseen ja yritän epätoivoisesti löytää jonkun rauhallisen paikan, jonne voisi pysähtyä.

      Siirrän oikean käteni Jennin farkkujen yläosaan ja onnistun napittamaan farkut auki -
      osin elegantisti, osin repimällä. Painan käteni välittömästi valkoisten pikkuhousujen
      päälle ja tunnustelen päältä. Se on niin kuuma. Ja kostea. Kiihotun suunnattomasti ajatuksesta, että tämä nuori tyttö on märkä ja se haluaa minua.

      En kestä enää hetkeäkään ja kurvaan autoni seuraavasta risteyksestä kuin tilauksesta
      tulleeseen parkkihalliin. Ajan kaukaisimpaan nurkkaan, jossa ei näy liikehdintää.

      Hengitämme molemmat voimakkaasti, mutta kumpikaan ei vieläkään sano mitään. Otan käteni pois Jennin pillusta ja samalla hän avaa housujani. Koen suunnattoman helpotuksen tunteen, kun munani pongahtaa housuistani täyteen mittaansa. Se
      tuntuu isommalta, kuin normaalisti. Jenni ottaa vasemmalla kädellään kiinni sen juuresta ja laskee päänsä alas, ja laittaa sen suuhunsa. Pidän kiinni hänen vaaleista hiuksistaan samalla, kun hän yrittää liikutella kyrpääni huuliensa välissä. Vasemmalla kädellä painan tuolin selkänojan kokonaan alas ja työnnän housuni alemmas. Jennin huulet tuntuvat uskomattomilta kyrpäni ympärillä ja en voi vieläkään uskoa tätä todeksi.

      Samalla, kun Jenni imee munaani, otan häntä kiinni lantiosta ja nostan hänet kokonaan
      päälleni. Revin jo valmiiksi aukaistut farkut ja pikkuhousut pois hänen jaloistaan, ja tartun voimakkaasti kiinni pakaroista.

      Pieni, mutta ihanan pyöreä perse aukeaa suoraan silmieni edessä ja tuntuu, kuin
      aika pysähtyisi. Pillu on selkeästi ajeltu ja se on uskomattoman kaunis. Nostan hieman päätäni ja nuolaisen ylhäältä alas. Se maistuu hyvältä ja haluan lisää.

      Samalla, kun puristan Jennin pakaroita ja levitän pillun kokonaan näkyviin, liikutan lantioitani pehmeästi - haluan tuntea panevani Jenniä suuhun.

      Näen, kuinka Jennin klitoris on paisunut pieneksi nypykäksi. Painan kieleni pehmeästi sen päälle ja liikuttelen sitä tasaisin liikkein. Tunnen, kuinka koko suuni on uppotunut Jennin pienten pakaroiden väliin. En vastusta enää yhtään kiusauksiani
      ja kostutan etusormeni Jennin pillussa ja työnnän sitä hitaasti peppuun.

      Ajattelen vain mielessäni, kuinka saan nuolla tätä teinityttöä, työntää sormeani hänen perseeseen ja saan samalla suihin. Joudun tekemään todella töitä, etten juuri nyt laukea suoraan Jennin suuhun.

      Haluan pitää tilanteen täysin hallinnassani ja kurotan vasemmalla kädelläni takapenkillä olevaan takintaskuuni, jossa aina pidän kondomia. Löydän sen nopeasti ja voi ajatella mitään muuta kuin aggressiivista nussimista.

      Emme ole vieläkään sanoneet toisillemme sanaakaan, enkä edelleenkään halua. Nostan Jennin viereiselle istuimelle ja avaan kondomipakkauksen. Vilkaisen
      Jenniä ja hän hengittää voimakkaasti ja tuijottaa, kun pujotan kortsun valtavan kyrpäni päälle.

      En tiedä, onko Jenni koskaan saanut munaa pilluunsa, enkä halua häntä satuttaa. Makaan
      selälläni tuolilla ja vedän Jennin kädestä päälleni. Jenni nousee polvilleen ja vasemmalla kädelläni ohjaan kyrpäni vaginansuulle. Annan Jennin hitaasti laskeutua ja tuntea, kuinka kyrpäni täyttää pienen, tiukan pillun. Näen hänen ilmeestään, että se on iso ja että se tuntuu, mutta enää ei ole paluuta.

      Jenni tekee muutaman tasaisen liikkeen munani päällä ja pian hänen suullaan on
      pieni hymy ja näen, kuinka paljon nautintoa hän tuntee. Annan Jennin ratsastaa päälläni omaan tahtiin samalla, kun revin Jennin paidan ja rintaliivit pois. Pidän toisella kädelläni kiinni hänen lantiostaan ja toisella puristelen ihanan
      hyvin muodostuneita rintoja.

      Tunnen, kuinka Jenni hieman kiihdyttää tahtia ja ääntelystä päätellen on valmis laukeamaan. En pysty enää pidättelemään himoani ja siirrän molemmat käteni Jennin perseelle ja nostan hieman lantiotani ylöspäin. Kyrpäni uppoaa
      hetkellisesti syvälle Jennin vittuun. Levitän voimakkaasti Jennin persettä nain voimakkaammin. Liikuttelen lantiotani lujempaa ja kyrpäni hinkkaa
      Jennin tiukassa pillussa edestakaisin koko mitallaan. Jenni äännähtelee voimakkaasti
      ja laskee pääni kaulalleni ja pitelee voimakkaasti kiinni hartioistani. Panen jo niin lujaa, kuin pystyn ja olemme molemmat tulossa... Tunnen kuinka vartaloni värähtelee, huohotan voimakkaasti ja painan käsilläni voimakkaasti Jennin pakaroita,
      ja laukean aggressiivisesti... Jenni puree kaulaani ja äännähtelee voimakkaasti,
      ja tunnen kuinka kyrpäni ympärillä sykkii...

      Molemmat laukeavat jännityksestä ja Jenni laskeutuu pehmeästi päälleni. Painan
      Jenniä itseäni vasten ja ajatukseni ovat sekaiset. Annan hengitykseni tasaantua ja yritän olla ajattelematta kielteisiä ajatuksia. Auton ikkunat ovat kokonaan huurussa. Ihan hyvä, ettei kukaan näe sisään. Tämä on K-18.

      • Ihan mielettömän hyvä tarina, minullakin on vielä selvästi opittavaa. Erityisesti tarinan alku, kiusaantuneisuuden tuntu ja nuoren tytön vastustamaton houkutus on kuvailtu todella hyvin. Muuten tekstissä on kyllä hieman liikaakin kirjoitusvirheitä ja asennot jäävät hieman sekaviksi, mutta eipä tuo juurikaan haittaa. Toivottavasti kirjoitat lisää yhtä hyviä stooreja. Tämä nimittäin pyöri päässäni koko päivän, kun luin alkuosan aamulla ja vasta nyt pääsin takaisin tietokoneen ääreen.

        Kiitos :D


      • Substitute
        fr11kk1 kirjoitti:

        Ihan mielettömän hyvä tarina, minullakin on vielä selvästi opittavaa. Erityisesti tarinan alku, kiusaantuneisuuden tuntu ja nuoren tytön vastustamaton houkutus on kuvailtu todella hyvin. Muuten tekstissä on kyllä hieman liikaakin kirjoitusvirheitä ja asennot jäävät hieman sekaviksi, mutta eipä tuo juurikaan haittaa. Toivottavasti kirjoitat lisää yhtä hyviä stooreja. Tämä nimittäin pyöri päässäni koko päivän, kun luin alkuosan aamulla ja vasta nyt pääsin takaisin tietokoneen ääreen.

        Kiitos :D

        Kiitos palautteesta! Kyllähän tekstissä kieltämättä on melkoinen määrä kirjoitusvirheitä / epäjohdonmukaisuuksia, mutta ne ovat varsin sidoksissa kirjoittamiseen käytettyyn aikaan.

        Tulen vastaisuudessa kiinnittämään enemmän huomiota mainittuihin asioihin ja mielelläni jatkan kirjoittamista. Jos jollain on jotain toivomuksia mahdollisen teeman suhteen, otan ehdotuksia toki vastaan.


      • joku

        toteuttaa tämän kanssani?


      • ihQ teinix
        joku kirjoitti:

        toteuttaa tämän kanssani?

        Valitettavasti olen jo 18v, mutta haluaisin kyllä toteuttaa tämän kanssasi. Kumman auton takapenkille kiipeämme?


      • Nuori nainen
        ihQ teinix kirjoitti:

        Valitettavasti olen jo 18v, mutta haluaisin kyllä toteuttaa tämän kanssasi. Kumman auton takapenkille kiipeämme?

        mikä tarina... Lisää tälläistä! Tässähän kostuu väkisinkin.. ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe