Lufthansan koneet

Terve vaan kaikille

Mitähän konetyyppejä LH yleensä käyttää reiteillä HEL-FRA ja FRA-ATL?

5

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvemmalla

HEL-FRA joko bussi 320 tai boeing 735
      Joskus myös pienemmillä riippuen varauksista..

ATL näyttäs olevan airbus 343

• masi_viki

näkisin kuvan boeing 735:stä ja Airbus 343:sta, eipä ole ennen tullut vastaan.

• täällä
        masi_viki kirjoitti:

näkisin kuvan boeing 735:stä ja Airbus 343:sta, eipä ole ennen tullut vastaan.

Boeing 737-500 ja Airbus 340-300 sarjojen koneista lienee runsaasti kuvia esim. www.airliners.net sivustolla.

• Aloittaja tässä terve

Juu varasin lennot välillie 23.2.-12.3. (vain 520€meno-paluu!) ja selvis että pitkät lennot on tosiaan A343 ja HEL-FRA on A320 ja FRA-HEL on A319. Toivotan itselleni hyvää matkaa! (ja ystävänpäivää)

• kamalaa

Arvatkaa mitä... Lufthansan A340:ssa ei ollu kaikilla omaa telkkariruutua! Mutta ruokatarjoilu oli ilmainen ja viinaakin sai!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe