Anne ja Sanna

Sanna Nidicia

Olen Sanna,olin paikallisessa baarissa viettämässä lauantai-iltaa.Lauloin karaoketta,join limsaa ja odottelin naapurin Satua,parasta ystävääni,tulemaan myös hauskaa pitämään.Satu ei tullut ja harmitti kovasti.Baarissa oli monta tuttua,mutta ei ketään joita odotin:odotin monia tuttuja jotka usein ovat olleet viikonloppuisin.Kaveri kauempaa soitti ja pyysi naapurikaupunkiin jonne en ollut ollenkaan halukas lähtemään.Ja suljin puhelimen.Olin karaokehuoneessa ja istuin ja katsoin kännykkää ja mietin jo kotiapäin lähtemistä,kunnes Anne tuli kihlattunsa kanssa ja tervehtivät molemmat mua.Anne kysyi viikontapaisesta nolosta tilanteesta:Miksi Satu suuteli sinua?-Se oli "ystävänpusu"emme me ole lesboja.-Mutta kyllä minä näin kuinka katsoit Satua.-Anne,emme ole,usko jo!-Oletko Karin tyttöystävä?Annen kihlattu kysyi.-En todellakaan!Kari on ystävä,ei enempää.Liian vanha minulle,enkä halua puhua aiheesta.-Oletko sinä bi?-En!-Kari sanoi,että olet jo pitkään ollut,mutta et uskalla puhua siitä,se on ollut salaisuutesi vuosia!-Tota..-Ja olet piirtänyt minusta kuvan,Anne sanoi.Aloin olla niin nolona että olin pyörtyä.Sitten Anne sanoi:-Mennäänkö meille?Tarkoitan MINUN luokseni?-En tahdo seurustelukaverisi seurassa olla.-Ei vaan ollaan yö kaksistaan!-Oikeastiko..-Kyllä!Mitäs sanot?-En halua juoda alkoholia.Haluan pitää hauskaa muuten.-Se sopii.Olen siivonnut hyvin.Maksan kyllä taksin.Kotiisi on 1.5 km kävelymatkaa huomenna ja voin viedä sut autolla.Joten menimme,Annella oli kaunis omakotitalo.Astuimme sisälle ja kävimme pöydän ääreen.-Olen tehnyt tortilloja tänään paljon,tykkäätkö niistä?-Kyllä,ne ovat herkkuani!-Katsos aavistan joskus ikäänkuin "intuiivisesti"Anne tarjosi minulle herkullisia tortilloja.Söin mahan täyteen.-Tahtoisin samanlaiset punaiset hiukset kuin sinullakin!-Voin värjätä hiuksesi.Menimme kylpyhuoneeseen.-On helpompi värjätä jos olet alasti.-Tahdon suojata silmäni.-Minulla on harso jolla voit suojata hyvin silmäsi.Ja Annekin riisui ja sanoi:-On helpompi näin.Anne värjäsi hiukseni ja hiusteni piti olla tunnin niin,että väriaine kuivuu.Juttelimme elämästämme ja Anne tuli lähelle ja yhtäkkiä mutta hitaasti vaivuimme suutelemaan hellästi.Niin sitten jossain vaiheessa oli hiukseni jo värjätyt ja Anne kuivasi kuivaajalla.-Teenkö permanentinkin?-Se kestää kauan..-Sinulle sopisi hyvin permanentti.Anne teki minulle permanentin ja kesti tosiaan kauan ennen kuin hiukseni olivat permanentatut.Olin hyvin väsynyt koska jouduin istumaan kauan aikaa permanentin vuoksi.Sitten kun oli valmista,Anne otti kädestä ja sanoi:-Mennäänkö sänkyyni?Minulla on parisänky.Annan yöpuvun sinulle.Aloimme hellästi hyväilemään toisiamme ja otimme yöpuvut pois ja nautin Annen hellästä kosketuksesta.Aah,kuinka ihanaa..Nukahdin ja heräsin ja Anne toi tarjottimella aamiaisen.Mutta jäimme aamiaisen jälkeen nukkumaan puoleenpäivään asti..Annesta tuli ihana ystävätär minulle.

12

12464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisa.J.

      Jos tekee permanentin värjäyksen jälkeen, niin värit lähtevät. Toisaalta permanentin jälkeenkään ei suositella värjäämistä vaan sävyttämistä. Se pysyykin hiuksissa pidempään. Olen vaan jostain lukenut...

      • Lisa.J.

        että permanentin sävy pysyy pidempään (kuin sävy ilman permanenttia) koska hius on 'avoimempi' vastaanottamaan pigmenttejä.


    • anne209

      Ja kuka jaksaa yöllä ruveta värjäämään ja permanentaamaan toisen hiuksia.
      Ja että kaikki aineetkin sopivasti kaapissa.

      • Lisa.J.

        että harvemmin noi miehet tietävät noista naisten "hiustenlaittohommista", eli oii pakko olla miehen käsialaa. :))


      • laittaja.
        Lisa.J. kirjoitti:

        että harvemmin noi miehet tietävät noista naisten "hiustenlaittohommista", eli oii pakko olla miehen käsialaa. :))

        ei kai ole niin tärkeetä kuinka on laittanut hiukset???


    • fuji

      En jaksanut lukea koska se olisi ollut rasittavaa näiden kahden puutteen vuoksi:
      - pilkkujen ja pisteiden jälkeen kuuluu välilyönit
      - kappalejako puuttuu

    • Karaoke-Åke

      Tämä oli ensimmäinen lukemani novelli, jossa lauletaan karaoketta.

    • ABC's

      Lauloit "karaoketta"? Hehe...

      Pisteen, huuto- ja kysymysmerkin sekä kaksoispisteen jälkeen yksi tai kaksi välilyöntiä, pilkun ja puolipisteen jälkeen yksi välilyönti.

      • wtf??

        ehkä yks riittäis kumminki! joo siis surkee nove mut kumminki.


      • ABC's
        wtf?? kirjoitti:

        ehkä yks riittäis kumminki! joo siis surkee nove mut kumminki.

        Nii-in, "yksi tai kaksi". Virallisesti ohjeet menevät niin, että pisteen ja kaksoispisteen jälkeen kaksi välilyöntiä. Minustakin se on liikaa ja itse käytänkin yhtä, mutta kompromissiksi sanoin, että "yksi tai kaksi".

        Happy?


      • opettaja.

        Pisteet on ainakin iin päälläkin.


      • friidai
        opettaja. kirjoitti:

        Pisteet on ainakin iin päälläkin.

        Ihan surkee. kuulosti et se olis ollu jonkun 9 vuotiaan kakaran kirjottama tarina opelle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe