Uniini ilmestyy aina välillä raajaton poika, sillä ei ole vaatteita ja silmät ovat ihan mustat. Lisäksi se ei myöskään puhu, se vain ilmestyy, ja sen tietää aina hetkeä ennen kuin se ilmestyy, sitten siinä unessa huutaa kauhusta niin kauan että herää, ja kun herää tuntuu että olisi meinannut tukehtua.
Raajaton poika
5
896
Vastaukset
- Imoder
Tietääkö kukaan mistä tämä voisi johtua.
Tai tietääkö joku olisiko se jäänyt päähäni vaikka lapsena nähdystä kauhuleffasta, onko jossain elokuvassa tuollaista hahmoa ?- kauhuelokuvastakin
omasta mielikuvituksesta. tai jos sinulla on jokin asia joka painaa mieltäsi. (yleensä mieltä painavat asiat saattaa näkyä jonakin mitä vähiten odottaa)..
uneksiminenkin on tietyllätavalla psykologista puuhaa:D ja unikuvilla on oma tarkoituksensa.
miten usein tämä uni toistuu?? - Imoder
kauhuelokuvastakin kirjoitti:
omasta mielikuvituksesta. tai jos sinulla on jokin asia joka painaa mieltäsi. (yleensä mieltä painavat asiat saattaa näkyä jonakin mitä vähiten odottaa)..
uneksiminenkin on tietyllätavalla psykologista puuhaa:D ja unikuvilla on oma tarkoituksensa.
miten usein tämä uni toistuu??Joskus on parinkin viikon taukoja, muttei yleensä kuitenkaan onneksi useammin kuin kerran viikossa. Unen tapahtuma paikkana on aina sen hetkinen olinpaikkani, eli jos olen kotona niin se tapahtuu kotona, jos olen hotellissa, niin silloin se tapahtuu hotellissa.
- todella karmivaa
Imoder kirjoitti:
Joskus on parinkin viikon taukoja, muttei yleensä kuitenkaan onneksi useammin kuin kerran viikossa. Unen tapahtuma paikkana on aina sen hetkinen olinpaikkani, eli jos olen kotona niin se tapahtuu kotona, jos olen hotellissa, niin silloin se tapahtuu hotellissa.
vaikka olisikin "vaan" unesta kysymys..
Kyse saattaa olla ns. "kaksoisolennosta" tai kynnyksenvartijasta eli eräänlaisesta pahasta olemuspuolesta, jonka tarkoituksena on estää sinua näkemästä liian aikaisin tiettyjä asioita.
Kyse on tavallaan hyödyllisestä asiasta ja koska etukäteen aavistat sen tulon, niin käsittääkseni oikealla asenteella voit myös estää sen tulon mikäli se liikaa häiritsee.
Ennaltaehkäise painajaiset Kristuksen nimessä lausutulla iltarukouksella, jossa annat Jumalan hyville voimille luvan vallata unimaailmasi ja käyttää sinua tarvittaessa siellä hyvän palvelukseen. Kyse on psyykkisistä asioista, joten sillä, mille unesi pyhität juuri ennen nukahtamista on oma suuri merkityksensä, vaikka ei välttämättä heti uskoisi.
Jos sitten kuitenkin aavistat jälleen olennon ilmestyvän, kyse on pelon tunteesta, joka syntyy ja joilla itse mahdollistat tai luot tuon entiteetin. Se on siis mielesi luomus ja poistamalla pelon tai katsomalla sitä rohkeasti silmiin sen ilmestyessä, voit voittaa sen.
Vältä yleensäkin pelon ja vihan tunteita sekä päivä-, että unitajunnassasi. Kokeile jopa siunata tuo olento tai pyydä sitä menemään omaan rauhaansa Kristuksen nimessä, kun ensi kerralla näet sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810