LA:n matka

sunset1234

moi!
ollaan lähdössä toukokuussa Los Angelesiin ja tarjoitus olisi majoittua Best Western Hollywood Hills hotellissa. Ja kierrellä vähän rock- mestoja läpi. Onko kukaan majoittunut kyseisellä alueella tai kyseisessä hotellissa. Ja miten liikkua siellä, olen kuullut, että julkinen liikenne on vähän niin ja näin. Mitä kannattaisi nähdä ja kokea. Mitkä klubit parhaimmat yms. Rainbow on kuulema paras paikka, miten pääseekö tälläset tavalliset tallaajat sisään. Kertokaa lisää siellä käynneet tai siellä asuvat. Kiitos tiedoista.

5

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laua

      Jebs jos nyt oikein muistan niin se on ihan kivan näkönen hotelli. Tosin ihan hiukkasen sivussa siitä Hollywoodista. Julkista en ikinä ole sielä käyttänyt kun omalla autolla pöröttelin jokapaikkaan. Siinä menee vilkas tie vierellä ja varmasti siinä jonkinmoista julkista menee, mutta siis Hollywoodin ytimeen ei ole pitkä matka. Pystyy kävellä jos haluaa. Tuo hotelli on hiukkasen idempään siitä ytimestä.. mitä idemmäs menee Hollywood Blvd:ia niin sitä "pelottavammaksi" meno muuttuu, spurguja, friikkejä ja narkkareita hengailee kulmilla runsaasti. Siis yksinäni ei sinne idempään tee mieli kävellä edes päiväsaikaan. muutenhan Hollywood on ihan turvallinen mesta, maalaisjärki vaan mukaan. Ja ihan pimeällä myöhään kandee ehkä ytimestä mennä taksilla hotellille..
      Rainbow ;). Kyllähän sinnne voi mennä käymään ja pääsee kyllä varmasti sisään kuteissa missä hyvänsä. Mun mielestä se on semmonen tosi nuhjunen ja pieni, tosin monessa kerroksessa. Rokkipaikkoja en ole valitettavasti kitte kierrellyt mutta tarkotus on mennä kyl. Whisky a Go Go on semmonen melkosen pakkollinen nähtävyys. Ja Roxyssa on aina bändejä soittamassa, myös suomalaiset bändit yleensä sielä käy. House of Blues:ssa on myöskin paljon livemusaa ja tykkään itte paikasta. Semmonen mesta kun Saddle Ranch siinä Sunsetilla on aivan huippu paikka, sielä voi rodeotakin harrastaa. Mut siis varmasti löydät mieleistäs menoa.

      • Minäkin lähdössä :)

        Hei, Olen myös lähdössä kesäkuussa Losiin ja olen pähkäillyt tuota hotelli asiaa. Katselin tuota Days inn:iä ja näytti oikein mukavalta, mutta onko se sitten liian syrjässä. Meillä on kyllä auto, mutta iltaisin olisi ihan kiva päästä kävellen "menopaikoille". Missä kohden tuo ns.iltaelämän keskipiste on?


      • laua
        Minäkin lähdössä :) kirjoitti:

        Hei, Olen myös lähdössä kesäkuussa Losiin ja olen pähkäillyt tuota hotelli asiaa. Katselin tuota Days inn:iä ja näytti oikein mukavalta, mutta onko se sitten liian syrjässä. Meillä on kyllä auto, mutta iltaisin olisi ihan kiva päästä kävellen "menopaikoille". Missä kohden tuo ns.iltaelämän keskipiste on?

        Days Inn ei ole syrjässä ollenkaan, ainakaan se mitä mä tarkoitan(Days Inn Hollywood Near uiniversal Studios, sunsetilla). Se Toinen Hollywoodin Days Inn on kyllä hiukka ehkä syrjässä. Mutta siis tuo joka on sunsetilla on ihan pelipaikoilla. Autolla oikeen hyvä sijainti. Kävellen menee Walk of Famelle, sielä iltasin jonkinverran porukkaa, joku 10min. Sitten taas Sunsetin siihen osaan jossa on yöelämä en lähtis kävelemään. Ei se ny mahdotonta ole mutta esim taksilla huitasee nopeesti ja halvalla. Santa monica blvd:llä west hollywoodissa on myöskin yömenoa, leppoisia gay mestoja tosi paljon, itse tykkään rennosta ilmapiiristä. Sinne kyllä ainakin taksilla. Mutta siis iltaelämän(baarit, klubit jne) keskipiste on Sunsetilla Hollywoodista länteenpäin.


    • Me kans

      Ollaan lähdössä Losiin ensi viikolla eikä ole majoitusta vieläkään! Käääk :/ Kun ei osata millään päättää missä majottuisimme ja ovatko ajattelemamme hotellit hyviä...
      Osaatteko suositella jotain hotellia?
      Muutama vaihtoehto meiltä löytyy kuten Howard Johnson International hotel, Hacienda hotel, Hollywood downtowner, Best Value Inn Hollywood ja LA adventurer all suite hotel. Onko näistä jollain kokemuksia? Jos niin kerrothan mielipiteesi mahdollisimman pian, kiitos :)

      • laua

        No täytyy sanoa että en oo kuullutkaan noista..mistähän ootte bongailleet ;). No mutta juu.. downtownissa on vähän ehkä huokeampaa koska sielä ei juurikaan mitään ole. Tai no business jengiä päivällä, laitapuolenkulkijaa illalla. Mut jos downtowniin mielitte niin esim Bonaventure on hieno. Jos taas huokeampaa haluatte ja semmosta ihan ok hotlaa niin vaikkapa Days Inn Hollywood(sunsetilla)on oikeen näppärä,lähellä walk of famea jne. Lähempänä baareja taas löytyy,joskin hieman kalliimpaa,esim tosi kiva grafton on sunset.hollywoodin halpoihin motelleihin en itse ainakaan lähtis heti luottamaan. holiday inn hollywood myöskin ok mesta.. noista halvin on days inn. mutta siis sufailkaa netissä,varmasti löydätte jotain :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe