Vihellys ääniä...

Eilen yöllä olin yksin hereillä...asunto oli täysin hiljainen! Olin menossa nukkumaan ja rasvasin sängyllä jalkojani kun yhtäkkiä hiljaisuus rikkoutui ja makuhuoneen oven ulkopuolelta, olohuoneen puolelta kuulu lyhyehkö vihellys ääni ja hetken kuluttua kuului vielä toinen! Äänet olivat niin selviä ettei niistä voinut erehtyä eivätkä ne tulleet ulkoa vaan kuuluivat aivan minun läheltäni...
Ääni oli kohtalaisen hiljainen mutta silti hyvin selkeä...täydellisessä hiljaisuudessa ne kuuluivat hyvin! Pelästyin totisesti...

Olen kuullut kerran aikaisemminkin vihellyksen...siitä on reilut kymmenen vuotta aikaa! olin silloin yksin kotona kun kuulin vastaavanlaisen hiljaisen mutta selkeän vihellyksen asunnon sisältä...silloin tosin myöhemmin samana päivänä sain kuulla että eräs tuttavamme oli kuollut samaisena aamuna...silloin myös koiramme käyttäytyi oudosti!

13

3253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

      Se saattaa olla henkioppaasi, joka on ottanut tavakseen "kommunikoida" kanssasi viheltamalla, eli se on ilmeisesti aina "merkki jostain", joten ole kuulolla...

    • jlkdjaslkdjkldj

      Ikkunanraosta tuuli ja sai aikaan äänen tai sitten se oli lämpöpatteri, jossa esim. veden virtausnopeus muuttui. Erilaisia ja erisävyisiä vihellyksiä olen minäkin kuullut ja ne ovat aiheutuneet em. syistä.

      Älkäkä seuraavalla kerralla ajattele eka että "se on varmaan kummitus", vaan ajattele eka ihan luonnollisia asioita mistä äänet saattais johtuu. Ite kuulin täs viikko pari sit rapinaa yhdest nurkasta, mut sekin selvis ihan luonnolliseksi ääneksi, en kyl alun perinkää pelänny että nurkassa lymyilis mörkö :)

      • oli selvästi vihellys...siitä ei ole epäilystäkään!! Pattereista eikä ikkunaraoista lähde tuollaisia ääniä! Ensimmäisen vihellyksen jälkeen olin tietysti hämilläni enkä oikein tiennyt mitä ajatella mutta se sai luonnollisesti täyden huomioni heti ja kuulon valppaaksi...ja kun miltei heti perästä kuului toinenkin niin mikään ei enää siinä vaiheessa jäänyt epäselväksi...

        Yleensä ajattelenkin ensin kaikki luonnolliset vaihtoehdot läpi mutta kun mikään ei oikein tunnu passaavan niin siinä vaiheessa täytyy miettiä myös sitä toista vaihtoehtoa...se oli selvä vihellys eikä kukaan muu ollut hereillä...tässä tapauksessa viheltäjä vaihtoehdot ovat vähissä!


      • se muka

        että ihminen ei muka voi aistia eri taajuuksissa olevia henkiä. Ensinäkin kun ihminen on nukkuessaankin jotenkin sillai eri taajuudella, niin onko se luonnollista että henkiä ei voisi aistia, onko.?

        ja ja ja ja, aatteles nyt sitäkin että et ole robotti, vaan olet sielullinen olento, joka ei ilman henkeä, sielua voi olla olemassa joten se siitä aaveita ei ole luonnollisuudesta!!!!


      • digiajassa
        Neitonen79 kirjoitti:

        oli selvästi vihellys...siitä ei ole epäilystäkään!! Pattereista eikä ikkunaraoista lähde tuollaisia ääniä! Ensimmäisen vihellyksen jälkeen olin tietysti hämilläni enkä oikein tiennyt mitä ajatella mutta se sai luonnollisesti täyden huomioni heti ja kuulon valppaaksi...ja kun miltei heti perästä kuului toinenkin niin mikään ei enää siinä vaiheessa jäänyt epäselväksi...

        Yleensä ajattelenkin ensin kaikki luonnolliset vaihtoehdot läpi mutta kun mikään ei oikein tunnu passaavan niin siinä vaiheessa täytyy miettiä myös sitä toista vaihtoehtoa...se oli selvä vihellys eikä kukaan muu ollut hereillä...tässä tapauksessa viheltäjä vaihtoehdot ovat vähissä!

        Onko sulla muuten digiboxia? Ainakin mun boxin ollessa päällä sieltä saattaa kuulua sellainen lyhyt vinkuna, jota voisi luulla hyvinkin vihellykseksi. (Vaikka onkin ihan uusi laite, saas nähdä kauanko kestää...)

        Jos laite on pois päältä niin silloin ei kyllä pitäisi kuulua.


      • digiajassa kirjoitti:

        Onko sulla muuten digiboxia? Ainakin mun boxin ollessa päällä sieltä saattaa kuulua sellainen lyhyt vinkuna, jota voisi luulla hyvinkin vihellykseksi. (Vaikka onkin ihan uusi laite, saas nähdä kauanko kestää...)

        Jos laite on pois päältä niin silloin ei kyllä pitäisi kuulua.

        vielä digiboxia...


    • ujeltaa putkissa

      näin meilläkin tosi hieno vieno ääni ja paikallistin sen sitten putkeen joka sopivassa kulmassa ollessaan ujelsi.

    • Voisit tulla meselle joku päivä, niin vois vähän jutella...

    • Äijjäh

      Olet kuitenkin uskomattoman kaunis ;)

      • kaunotar.

        Minäpäs olen kauniimpi ja vielä ilman meikkiä.:)


      • Mieltä lämmittää ;)


      • Anonyymi
        Neitonen79 kirjoitti:

        Mieltä lämmittää ;)

        Hei! Tämä tuskin tavoittaa sinua enää, mutta olen itsekin alkanut kuulemaan erilaisia vihellyksiä. Nyt viimeksi vihellys oli niin voimakas ja se kuului aivan viereltäni, joten säikähdin niin, että juoksin ulos asunnosta! Onneksi olinkin jo ulkovaatteissa ja menossa kauppaan. Kuulokkeet jäivät kuitenkin etsimättä... :D
        Saitko tietoosi jotakin noista viheltelyistä?

        -E


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe