Suomi naiset ovat läskejä!!

!!

Kyllä suomalaiset ovat sitten tosiaankin läskejä!! Enemmistö varsinkin naisista näyttää olevan todella läskejä tanttoja!! Lyhyet jalat, kaksoisleuka ja ylipainoa 20, melkein jokaisella. Tähän tulokseen olen tullut täällä ulkomailla asuessani, nimittäin sukulaiset ovat lähettäneet säännöllisesti muutaman videon suomalaisia tv-ohjelmia... ja ainakin kaikissa visailuissa (heikoinlenkki ym.) naiset ovat todella läskejä!!! Miehet taas näyttävät olevan ihan normaaleja, ehkä lievästi ylipainoisia. Tämä ylipaino näyttää muodostuneen todelliseksi ongelmaksi siellä suomessa. Niin, ja ehkä jo pienikin ylipaino yhdistettynä lyhyisiin jalkoihin ja pitkään selkään saa suomalaisnaisen näyttämään tosi epäeroottiselta... VOI KAMALA!!!

22

5863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tällainen

      Puhut asiaa. Olen itse juuri kuvailemasi kaltainen nainen, reilusti ylipainoa, pitkä selkä ja persjalkainen. Olen huomannut, että meitä on täällä Suomessa todella paljon, ehkä liikaa. Toivon kuitenkin että mielenrauhasi vuoksi siellä Ulkomailla sinua kohtaisivat kauniimmat maisemat, pidemmät jalat, isommat rinnat ja kaikin puolin estettisemmät, kunnollisemmat naiset.
      Sillä sisäinen kauneus, sehän on pelkkää turhaa ajanvietettä ja lohduketta meille onnettomille pulleroille. Pian kuolemme sydänkohtaukseen sinua rasittamasta.
      Tosin eihän sillä ole mitään väliä, asuthan Ulkomailla.

      • Starship Trooper

        Lihavuus ei ole ylitsepääsemätön ongelma. On turhaa olla marttyyri jos on lihava, laihtumiseen vaaditaan yksi tärkeä lähtökohta ; se että sanoo itsellensä : "Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin ?".

        "Sillä sisäinen kauneus, sehän on pelkkää turhaa ajanvietettä ja lohduketta meille onnettomille pulleroille"

        Sisäinen kauneus on ällöttävä klishee. Ihminen on kokonaisuus, ulkoinen kauneus ei sulje pois sisäistä... Henkilökohtaisesti - jos näen lihavan naisen, en edes halua selvittää onko hän sisäisesti kaunis - mielummin etsin sellaisen joka on molempia, sekä ulkoisesti, että sisäisesti kaunis.


      • tikku
        Starship Trooper kirjoitti:

        Lihavuus ei ole ylitsepääsemätön ongelma. On turhaa olla marttyyri jos on lihava, laihtumiseen vaaditaan yksi tärkeä lähtökohta ; se että sanoo itsellensä : "Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin ?".

        "Sillä sisäinen kauneus, sehän on pelkkää turhaa ajanvietettä ja lohduketta meille onnettomille pulleroille"

        Sisäinen kauneus on ällöttävä klishee. Ihminen on kokonaisuus, ulkoinen kauneus ei sulje pois sisäistä... Henkilökohtaisesti - jos näen lihavan naisen, en edes halua selvittää onko hän sisäisesti kaunis - mielummin etsin sellaisen joka on molempia, sekä ulkoisesti, että sisäisesti kaunis.

        > Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin

        Ei kai sitä mitään väärää ole tehnyt, jos on lihava. Pyöreät ihmiset ovat monesti paljon persoonallisempia enkä muista tavanneeni yhtään ilkeää tai ikävää pyöreää ihmistä.

        Se on jokaisen oma asia, miltä näyttää. Ei pitäis ihmisiä syyllistää enää tämmöisellä. Antaa jokaisen olla sitä mitä on.


      • tikku
        tikku kirjoitti:

        > Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin

        Ei kai sitä mitään väärää ole tehnyt, jos on lihava. Pyöreät ihmiset ovat monesti paljon persoonallisempia enkä muista tavanneeni yhtään ilkeää tai ikävää pyöreää ihmistä.

        Se on jokaisen oma asia, miltä näyttää. Ei pitäis ihmisiä syyllistää enää tämmöisellä. Antaa jokaisen olla sitä mitä on.

        oon ollut aikaisemmin paljon lihavampikin, vaikka olenkin nyt tikku. Ajattelin, ettei se mua haittaa, mutta muita se tuntui haittaavan enemmänkin, kun aloin lihoa. Sen olen huomannut, että pyöreillä ihmisillä on ainakin taito valita persoonallisemmin vaatteita.


      • Starship Trooper
        tikku kirjoitti:

        > Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin

        Ei kai sitä mitään väärää ole tehnyt, jos on lihava. Pyöreät ihmiset ovat monesti paljon persoonallisempia enkä muista tavanneeni yhtään ilkeää tai ikävää pyöreää ihmistä.

        Se on jokaisen oma asia, miltä näyttää. Ei pitäis ihmisiä syyllistää enää tämmöisellä. Antaa jokaisen olla sitä mitä on.

        "Ei kai sitä mitään väärää ole tehnyt, jos on lihava. Pyöreät ihmiset ovat monesti paljon persoonallisempia enkä muista tavanneeni yhtään ilkeää tai ikävää pyöreää ihmistä"

        Mitähän paskan puhumista tuo nyt sitten on ? Taidat olla itse lihava etkä myönnä että se on ongelma. Suurin osa lihavista ihmisistä jotka tunnen - omaa huonon itsetunnon, huonon terveyden ja hirvittävän defenssiverkon ja etenkin naispuoliset ovat katkeria ja kateellisia hyväkroppaisille. Jos on lihava ja tyytyväinen itseensä, olkoot - lihavuus ei kuitenkaan ole ihmisen luonnollinen tila, siitä osoituksena että nivelet paukkuvat jaloista, verenpaine on korkea ja ennenaikainen kuolema kummittelee nurkan takana kun pumppu ei kestä jne.

        "Se on jokaisen oma asia, miltä näyttää. Ei pitäis ihmisiä syyllistää enää tämmöisellä. Antaa jokaisen olla sitä mitä on"

        Se miltä näyttää ei aina ole jokaisen oma asia - jos vaikka on seurustelusuhteessa jonkun kanssa ja lihoo laardikasaksi, osoittaa se täydellistä kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Jos seurustelet, lihot ja kumppanisi puolestaan huolehtii itsestään eikä liho - on turha kitistä miksi hän käy vieraissa tms.


      • pullukka
        Starship Trooper kirjoitti:

        Lihavuus ei ole ylitsepääsemätön ongelma. On turhaa olla marttyyri jos on lihava, laihtumiseen vaaditaan yksi tärkeä lähtökohta ; se että sanoo itsellensä : "Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin ?".

        "Sillä sisäinen kauneus, sehän on pelkkää turhaa ajanvietettä ja lohduketta meille onnettomille pulleroille"

        Sisäinen kauneus on ällöttävä klishee. Ihminen on kokonaisuus, ulkoinen kauneus ei sulje pois sisäistä... Henkilökohtaisesti - jos näen lihavan naisen, en edes halua selvittää onko hän sisäisesti kaunis - mielummin etsin sellaisen joka on molempia, sekä ulkoisesti, että sisäisesti kaunis.

        .....vai marttyyri? En ole kumpaakaan, mutta olen ylipainoinen, mutta hyvässä kunnossa, ei ole verenpainetta, ei kolestroolia, mutta miten määritellä ylipainoinen. Minulla on pitkä sääret, leveät hartiat, pitkä selkä, isot raskaat rinnat ja kiinteä peppu, joka ei hölly. Kokonaisuutena olen pyöreähkä, ehkä olisin sinun mielestä läski, mutta en häpeä itseäni. Täytyy tunnustaa, että sama pätee lihaviin miehiin, en todellakaan halua ottaa selvää heidän sisäisestä kauneudesta, itsekin ihailen hyvä kroppasia miehiä, mutte en ole kade hyvä kroppaiselle naiselle, koska tärkeintä on olla tyytyväinen itseensä, minulla on korkeapalkkainen työ, hyvä koulutus , oma kallis ihana uus auto ja oma ihana osake....siis mulla on hyvä olla vaikka olen pullukka ja rinnallani on ollut viimeiset viisi vuotta ihana mies.....miksi olisin onneton!


      • onpa läskiä, on!
        Starship Trooper kirjoitti:

        Lihavuus ei ole ylitsepääsemätön ongelma. On turhaa olla marttyyri jos on lihava, laihtumiseen vaaditaan yksi tärkeä lähtökohta ; se että sanoo itsellensä : "Mä olen lihava ja se on mun oma vika, mitä olen tehnyt väärin ja mitä pitäisi tehdä oikein että laihtuisin ?".

        "Sillä sisäinen kauneus, sehän on pelkkää turhaa ajanvietettä ja lohduketta meille onnettomille pulleroille"

        Sisäinen kauneus on ällöttävä klishee. Ihminen on kokonaisuus, ulkoinen kauneus ei sulje pois sisäistä... Henkilökohtaisesti - jos näen lihavan naisen, en edes halua selvittää onko hän sisäisesti kaunis - mielummin etsin sellaisen joka on molempia, sekä ulkoisesti, että sisäisesti kaunis.

        Koska Suomi-pojat ovat ylipainoisia,
        rakastavat he pulleita ja lyhytjalkaisia
        naisia. Katsokaa vaikka Suomi-poiki-
        en vaimoja.


      • suomalaiset keskikas

        Kansavälisen tutkimuksen mukaan Suomi on lihavuus tilastosssa maailman tilastosssa 48 sijallla ,euroopan tilastossa suomi on 8 sijalla lihavampia ovat saksalaiset .englantilaiset ,valkovenäläiset ,ei suomalaisten tarvitse hävetä lihavuutaan kun muuallki on lihavampaa kansaa , liian laihat ja alipainoisilla on paha olla ja sitä täälä puretaan lähimäisiin ,menköön hoitoon eikä kirjoitele tänne perättömiä ,katsokaa kansainvälinen ja tunnettu että luotettu luokitus laitos on tämänki tutkinut .


    • ???

      entäs sitten???

    • Mona

      Eivät kaikki suomalaiset naiset ole liika lihavia. Itse olen aivan normaali suomalainen nainen, en siis mikään malli jne. Painoa ja pituutta löytyy sekä jo ikääkin melkein 40v.

    • Mannish Boy

      Kaikki suomalaiset naiset eivät ole läskejä, tuon minä tiedän tv:tä katsomatta :). Onhan noita tilastojakin olemassa ja muistaakseni niiden mukaan suomalaiset eivät ole merkittävästi lihavampia kuin muutkaan, ilmeisesti täällä ei lihavuus ole este televisioon pääsemiseksi.

      Tv:tä seuraamalla voisi tulla siihen johtopäätökseen että amerikkalaiset ovat kaikki kauniita ja hoikkia... totuus on kuitenkin aivan päinvastainen, erityisesti tuon hoikkuuden osalta.

      Tähän törmäsin eilen... kansallisuudesta ei ole tietoa, sama kuva on ehkä joskus näkynyt uglypeople.comissa tai jossain... http://www.kortti.net/images/k1833.jpg :) Tästä voi sanoa "VOI KAMALA!!!".

      • no nyt on!

        Mutta hänellä on suomalainen mies!


    • Ekaa kertaa kirjotan

      Hei vaikka kaikki väittää että lihavat on lepposia, asia ei todellakaan ole näin. Lihavat ihmiset vain esittää ihan toista mitä on ja ovat sulkeutuneita ja oikeas tosi vihaisia ja kiukkuisia yhteiskunnalle ja kanssa ihmisille. Ne vaan valittaa kokoajan että ku oon niin lihava. En oo tavannu yhtään "läskiä" joka ei valittais painostaan ja kaikesta siihen liittyvästä, tämän jälkeen päästään rahaan sen käyttöön ruoka kaupassa, itsensä hemmotteluun, kuinka helppoa on syödä suruun etzeteraa. Älkää jääkö sohvalle mähöään, tai pehkille istumaan niin lihavuus on pian poissa.

    • MeriNoit

      Hau hau... minä läskikö...ehkä lievästi ylipainoinen mies.... pah ja pyh

      Vrt. Mulla saattaa näkyä vähäistä selluliittiä massussa, käsivarsissa, reisissä, persikoissa , mutt muutoin melko slim, slim, slim.. Ja jalkojen pituus on 3/4 kokonaispituudesta ;-))

    • nainen 36

      Joo toi on aivan totta mitä sanot! Olen itsekin nainen ja alkanut katsella vähän tarkemmin miltä me suomalaiset naiset näytämme. Valtaosa suomalaisista naisista on ylipainoisia, huonosti pukeutuvia, tyylittömiä ja vielä huonon itsetunnon omaavia.

      Anu Saagin on kovasti arvostellut suomalaisia naisia. Asioissa on paljon perää ja suomalaiset naiset voisivat ottaa vähän kritiikistä onkeensa.. pitää parempaa huolta itsestään. Toinen puoli on asiassa se, ettei nyt tarvitse ihan niin pitkälle mennä kuin virolaiset ja venäläiset naiset.. oma aviomies ei ole nähnyt vaimoaan ilman meikkiä ja että aina ollaan viimeisen päälle meikattua ja pukeuduttu. Näin se kuulemma on. Siskoni asui virossa 3 vuotta ja kertoi, miten kaikki kaikessa ulkonäkö on virolaisille ja venäläisille. Jos ei oma aviomies näe vaimoaan ilman meikkiä tai ei voi lähikauppaan mennä ilman tälläytymistä, niin mun mielestä mennään jo liian pitkälle.

      Itse olen ollut myös lähes 15 kiloa ylipainoinen. Tällä hetkellä olen ihan hoikka ja ulkoisesti ihan kivan näköinen. Mielelläni omistaisin siron vartalon ja pitkät jalat, mutta minkäs rakenteelleen tekee.. sen kanssa pitää elää mitä on saanut ja omia hyviä puoliaa korostaen. Ihailen upeita etelän kaunottaria, joilla on upea naisellinen kroppa ja mielettömät hiukset!

    • millamagia

      Pakko osallistua keskusteluun ylipainoisena ihmisenä. Totta, olen itse läskini itselleni aiheuttanut lopettamalla aktiivi urheilun ja en osaa syödä oikein (silloin lähti paino nousuun että kohisi). En vedä burgerii ja pizzaa tai karkkia ja limua mutta syönti rytmini on hanurista. Käyn salilla vetämässä mulle profiloitua treeniä 3x vko (en tuijota vaakaa, tuijotan peliä ->kiinteytyminen). Käyn töissä, hyötyliikun paljon. Juon vettä paljon päivän aikana. Pointti tässä tilityksessä oli se, että kaikki me punkerot ei olla laiskoja burgerin puputtajia. Moni tekee kovasti kilojensa eteen töitä, että saisi elää tervellistä hyvää elämää. Töykeät kommentit ja arvostelu ei asiaa auta. Monella, myös minulla, on kilojeni takia todella surkea itsetunto, muutaman kerran olen fyysisesti haukkujaani satuttanut, mikä sekään ei todellakaan ole oikein. Haukkuminen ja arvostelu tekee pahaa jälkeä ihmisen sieluun. Kaikki reagoimme eritavalla, toiset kestää kestää ja itkee sisäänpäin, toiset ei välitä tuontaivaallista idiooteista, jotka kommentoi ja toiset vetää turpaan. Hyvä kroppaisia naisia ihailen ja kunnioitan heidän työtä oman kroppansa eteen ja useasti saan heistä myös taitselutahtoa itselleni kiinteytyä ja saada verenpaineet kuriin. Pituudellleni ja lyhyille jaloilleni en mitään voi =) mutta tykkään käyttää korkeita korkoja =D.......ennemmin kuin täällä arvostelette toisten ulkonäköä kokoa ym. niin tsempatkaa ja tukekaa niitä läheisiä ja myös tuntemattomia, jotka tukea painonpudotuksessa tarvitsee. Kivempaa näin pullerona lukea tsemppikirjoituksia kuin disautusta. Mukavaa talven odotusta kaikilleja tsemppiä tavoitteisiinne. Peace!!!!

    • finnint

      Hyviä olet nolla.

    • ville--vallaton

      Vähentäkää leipä peruna makararoni,kaikki missä on hiilihydraatteja...

      Lihaa ja rasvaa saa syödä vaikka kuinka paljon ja paistakaa Vok vihanneksia voissa
      ne antavat täyden olon. Olen 30v kk putosi 5kg eikä nälkä ole ollut..Heila neuvot antoi on ravitsemus terapeutti.

    • Paksu Perhonen
    • XXXLNAINENSUOMESTA
    • Ja mikähän sinä itse sitten olet?

    • gualalumbur

      Kaksoisleuka voi olla hoikallakin. Kaverillani oli hieman kaksoisleukaa jo lukiossa. Kyseessä tosi nätti nainen ja painoo en tarkalleen tiedä, mutta arviolta noin 55 kg ja 165 pitkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe