saako kulkea rauhassa?

kohtahäät

heippa,olisin kysellyt tuolla monikultturellipalstalla mut siellä ei ole henkilöitä jotka osaisi vastata.luulen.

Vaimo muuttaa kohta suomeen kanssani asumaan, haluan tietää saako kulkea rauhassa,vai tuleeko alvariinsa treffipyyntöjä tai juopoilta häirintää.

Sai muualla aasiassa matkatessamme jo tarpeekseen seuraansa tyrkyttävistä,vaikka sormukset sormessa ja kaikki.huolettaa vaan että miten hänen hermonsa kestää täällä.

Jos teillä on asiasta kokemuksia,toivoisin vastauksia ja vinkkejä asian tiimoilta.kiitos.

15

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JapanilaisenMies

      Ainakin oma vaimoni sai kulkea ihan rauhassa Helsingissä. Lontoossa taas ei saanut olla rauhassa edes ruokakaupassa.

      • edelllllinen

        Juuri tuota lontookuviota pelkään hieman,voi mennä hermot jos kokoajan joku monkuu korvan juuressa.
        Asutteko itse suomessa vai ..?

        Mieluiten itse vaihtaisin maata ja muuttaisin Japaniin, alkanut tämä suomi jo rassaamaan minuakin.

        Saako Japanissa ulkomaalainen omistaa maata,vai onko sama kuin thaimaassa eli vain alkup. thai voi omistaa maata.


      • JapanilaisenMies
        edelllllinen kirjoitti:

        Juuri tuota lontookuviota pelkään hieman,voi mennä hermot jos kokoajan joku monkuu korvan juuressa.
        Asutteko itse suomessa vai ..?

        Mieluiten itse vaihtaisin maata ja muuttaisin Japaniin, alkanut tämä suomi jo rassaamaan minuakin.

        Saako Japanissa ulkomaalainen omistaa maata,vai onko sama kuin thaimaassa eli vain alkup. thai voi omistaa maata.

        Meillä on vähän monimutkainen kuvio. Eli asumme monessa paikassa. Mutta Suomessa on saanut olla ihan rauhassa.

        Japanissa ainakin asuntoja voi ulkomaalainen ostaa tontista en sitten tiedä.


      • alkup.ukkeli
        JapanilaisenMies kirjoitti:

        Meillä on vähän monimutkainen kuvio. Eli asumme monessa paikassa. Mutta Suomessa on saanut olla ihan rauhassa.

        Japanissa ainakin asuntoja voi ulkomaalainen ostaa tontista en sitten tiedä.

        Meilläkin on monimutkaista tällä hetkellä.Välillä saa pinnistellä kunnolla suhteen ylläpitämiseksi kun nyt etäisyyttä on 10 tuhatta kilometriä.Rassaa hermoja kunnolla.

        Kohta tulee kuukaudeksi suomeen ja saa taas olla yhdessä :)
        On vaan niin kallista soitella kokoajan kun nettiyhteyttä ei siellä päässä ole, ja lentoliputkin maksaa miljoona euroa kappale.
        Kaikki rahat menee, mutta on sen arvoistakin.


      • vinkki*
        alkup.ukkeli kirjoitti:

        Meilläkin on monimutkaista tällä hetkellä.Välillä saa pinnistellä kunnolla suhteen ylläpitämiseksi kun nyt etäisyyttä on 10 tuhatta kilometriä.Rassaa hermoja kunnolla.

        Kohta tulee kuukaudeksi suomeen ja saa taas olla yhdessä :)
        On vaan niin kallista soitella kokoajan kun nettiyhteyttä ei siellä päässä ole, ja lentoliputkin maksaa miljoona euroa kappale.
        Kaikki rahat menee, mutta on sen arvoistakin.

        Finnairilta saa lentolippuja alle millin :)


      • ja vielä
        vinkki* kirjoitti:

        Finnairilta saa lentolippuja alle millin :)

        on tulossa tänne pian ja itse säästämässä nyt rahaa.ehkä pääsen lokakuussa Japaniin hosumaan.

        mites muuten kannattaa toimia kun pitäisi varata ulkomailta lento suomeen päin?kotimaiset matkatoimistot ei saa niitä lentoja tietoonsa ja useat nettisivut ovat ihan tuhnuja.toimistoista ei soiteta ulkomaille ja mamman prepaid lopussa.


      • Hitori Sundeiru
        JapanilaisenMies kirjoitti:

        Meillä on vähän monimutkainen kuvio. Eli asumme monessa paikassa. Mutta Suomessa on saanut olla ihan rauhassa.

        Japanissa ainakin asuntoja voi ulkomaalainen ostaa tontista en sitten tiedä.

        Ainakin kannattaa varata hieman rahaa jos tontin meinaa hankkia. Käsittääkseni hinnat ovat äärettömän korkeat. Kiva maa vierailla, mutta en muuttaisi. Liikaa jengiä.


      • Higuma

        Herätellään hitusen vanhaa aihetta kun sattui tulemaan vastaan. Ulkomaalaisen tontin ostosta en tiedä, mutta ei tuo muuten välttämättä niin kallista ole. Paritalon puolikas tontteineen Sapporossa jotain 80'000€, hyvä alue ja lähellä junayhteyksiä. Talo rakennettu 90-luvun puolivälissä. Hyvin on viihdytty jo useampi vuosi. Sapporossa ei jengiäkään ole liikaa, vaikka asukasluku onkin liki 2 miljoonaa. Tuntuu kuitenkin väljemmältä kuin Helsinki.


      • Anonyymi

        Se on sama asia onko somalialainen mies tai japanilainen mies ihan samaa kaikella tavalla ja sama koskee naisia. Kaikella tavalla ei-suomalaisia


      • Anonyymi

        Kyllä suomessa hyvin rehottaa rasismi. Vinosilmät ja muslimit kärkipäässä kuka niitä tänne haluaa. Miehet ostaa vinosilmä naisia kun muuten eivät saa. Vanhemmat myyvät tyttären jollekin miehelle voi hyvä isä mitä toimintaa. Miehet on pillusokeita hih hih


    • Minna Aho

      Jos olisit sinkku ja näkisit täällä japanilaisen naisen, niin voisitko ehdottaa hänelle treffejä? Jos vastauksesi on kyllä, niin voit olettaa että vaimosi saattaa kohdata tällaisia ehdotuksia kun hän liikkuu yksinään.

      • Anonyymi

        Miksi et somalille ehdota treffejä, kun kaikella tavalla samaa eli ei mitään samaa suomalaisiin nähden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et somalille ehdota treffejä, kun kaikella tavalla samaa eli ei mitään samaa suomalaisiin nähden

        Somalit on tikattu umpeen. Miten hommat tehdään kertokaa. Miehet kun on pillusokeita niin ei voi olla somalin kanssa. No kun somali haisee ja on kaavun alla ötököitä. Täitä ym ym


    • Anonyymi

      Mulla tilanne on ollut niin päin täällä Suomessa, että aasialaistaustaiset naiset ovat ilmaisseet kiinnostuksensa minulle. Osan olen torjunut, yhden kanssa seukkasinkin ja toista tapailin.

      • Anonyymi

        Paljonko maksoit aasialaisen pillusta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe