ihme juttu

ihme iita

Nautin siitä kun olen saanut lapset nuorina. En ole vielä ihan 50 täyttänyt mutta poikani on 31 ja tytär kohtapuoliin 30. Lapsenlapsia on viisi ja vanhin niistä 10v. Se on elämäni rikkaus. Minulla on tyttäressäni nykyään ystävätär jonka kanssa voi puhua kaikenlaista. Ja ne lastenlapset. Ne ovat rakkaita. Töitä ei ole nyt, mutta kaipa niitä vielä löytyy... vaikka pätkätöitä. Pakkanen paukkuu mutta minun päiväni alkaa kiitoksella. Kiitos tästä kaikesta onnesta. Ai juu. Onhan se mieskin rinnalla pysynyt pian 30 vuotta. Ei oo ollut aina herkkua mutta yhdessä on pysytty. Myötä ja vastamäessä.

20

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein uskalsit

tota onneas täällä kailottaa. ;D

• joku näkee onnen omassa elämässä, toiset ëi salli sitä edes muille!!

• ihan väärin?
        emw34 kirjoitti:

joku näkee onnen omassa elämässä, toiset ëi salli sitä edes muille!!

Minä sallin sen muille, mutta useimmat täällä eivät salli ja siksi sanoin noin.

• ohmi
        ihan väärin? kirjoitti:

Minunkin silmään/korvaan sattu tuo uskalsit ja kailottaa sanat.
        Vaikkei aloituksen totuutta tiedäkkään.
        Toivon kuitenkin että näin onnellisesti hänellä asiat olisi ,
        vaikkei nyt ilmeistä työttömyyttä niin kauheaksi onneksi voikkaan sanoa.
        Joten minäkin ymmärsin sanomasi väärin.

• ikkermimin
        ihan väärin? kirjoitti:

Kumpikohan noista nyt salli tai ymmärtää mitäkin, en voi kuin hämmästellä!

• ihme iita

Halusin vaan kertoa että voi sitä huomata kuinka onnellinen on, vaikka on ihan tavallisista asioista kysymys. Kumpa sinä kuluttaisi aikasi muuten, kuin vastailemalla. Olet aika mörkö

• ihme iita
        ohmi kirjoitti:

Minunkin silmään/korvaan sattu tuo uskalsit ja kailottaa sanat.
        Vaikkei aloituksen totuutta tiedäkkään.
        Toivon kuitenkin että näin onnellisesti hänellä asiat olisi ,
        vaikkei nyt ilmeistä työttömyyttä niin kauheaksi onneksi voikkaan sanoa.
        Joten minäkin ymmärsin sanomasi väärin.

Kun kaikki asiat tuntuu olevan päin prinkkalaa, niin joskus sitä havahtuu huomaamaan, mitä on sittenkin hyvin. Ja eikö siihenkin tarvii jonkun vääntää jotain rumaa sanottavaa.

• ihan väärin? kirjoitti:

että helposti asia ei ole niin paha, kuin 'miltä näyttää'.

Olen itsekin tullut moneen kertaan väärinymmärretyksi, että uskon kun sanot että on kyse väärinymmärryksestä.
        Joten sori, kirpeä kommenttini sinua kohtaan.

ps. Ehkä on vielä 'syytä' aloittajalle osoittaa myös henk.koht. oikaisu taholtasi, niin asia ei jää hänellekään epäselväksi ja palsta on aina vaan 'parempi paikka elää'!

ps2. En toki voi muuta kuin 'suositella' ketään aikuista yhtikäs mihinkään, mutta minulle on helpompi oikaista ja pahoitella tai anteeksi pyytää sanoja/tekoja, kuin olla niin tekemättä.

• viisaampi
        ihme iita kirjoitti:

Halusin vaan kertoa että voi sitä huomata kuinka onnellinen on, vaikka on ihan tavallisista asioista kysymys. Kumpa sinä kuluttaisi aikasi muuten, kuin vastailemalla. Olet aika mörkö

kirjoittikin joskus, jossain, että ollaan onnellisia niistä asioista, joita meillä on, eikä valiteta vain puutteita.

Ihan tavalliset asiat ovat minullekin niitä parhaita, nehän kuuluvat jokaiseen päivään.

• näe sen tästäkin
        emw34 kirjoitti:

että helposti asia ei ole niin paha, kuin 'miltä näyttää'.

Olen itsekin tullut moneen kertaan väärinymmärretyksi, että uskon kun sanot että on kyse väärinymmärryksestä.
        Joten sori, kirpeä kommenttini sinua kohtaan.

ps. Ehkä on vielä 'syytä' aloittajalle osoittaa myös henk.koht. oikaisu taholtasi, niin asia ei jää hänellekään epäselväksi ja palsta on aina vaan 'parempi paikka elää'!

ps2. En toki voi muuta kuin 'suositella' ketään aikuista yhtikäs mihinkään, mutta minulle on helpompi oikaista ja pahoitella tai anteeksi pyytää sanoja/tekoja, kuin olla niin tekemättä.

etten sitä vakavasti tarkoittanut? :)
        Täällä tosiaan kun olen huomannut että puskat käyvät sen ihmisen kimppuun ilkeesti, joilla menee hyvin ja "kehtaavat" sitä täällä kailottaa niille joilla ei mene hyvin tms. mistä näiden kaikkien aivoituksista tietää? Pahalla en siis tarkoittanut viestiäni tosiaankaan, vaan leikkimielellä. :)

• ninä sen sanoin
        ihme iita kirjoitti:

Kun kaikki asiat tuntuu olevan päin prinkkalaa, niin joskus sitä havahtuu huomaamaan, mitä on sittenkin hyvin. Ja eikö siihenkin tarvii jonkun vääntää jotain rumaa sanottavaa.

olisi pitänyt täsmentää se, pyydän anteeksi.
        Mukavaa kun jollakin menee hyvin, ei aina jaksa lukea niitä valitusjuttujakaan. Täällä vaan oon huomannut että ilkeet ihmiset käyvät heti kimppuun, jos kerrot olevasi onnellinen tai muuten vain tyytyväinen johonkin.

• enköhän jo
        ihme iita kirjoitti:

tuossa selittänyt emw:lle, josta sinäkin sen oisit voinut lukea, että en pahalla sitä sanonut? Laitan nyt vielä tähänkin, minkä jo tuossa kaksi kertaa juuri äsken vastasin sinulle ja emw:lle, että tänne kun joku kirjoittaa jotain hyvää itselleen sattuneen tai muuten vain kertoo onnestaan, niin saa yleensä aina jonkun kateellisen peräänsä tällä palstalla väittämään, ettet sinä kuitenkaan niin onnellinen ole, kuin siinä väität. Pyydän toistamiseen anteeksi väärinkäsitystä ja sitä etten sitä ensimmäistä lausettani heti perustellut. Vanhat vakkarit varmasti ymmärsivät, luulisin ainakin, että se oli vain huuli. :)
        Terkuin yks aika mörkö. ;)

• ovat puskat?
        näe sen tästäkin kirjoitti:

Täällä tosiaan kun olen huomannut että puskat käyvät sen ihmisen kimppuun ilkeesti, joilla menee hyvin ja "kehtaavat" sitä täällä kailottaa niille joilla ei mene hyvin tms. mistä näiden kaikkien aivoituksista tietää? Pahalla en siis tarkoittanut viestiäni tosiaankaan, vaan leikkimielellä. :)

Kyllä sekä rekatut, että ilman rekkaamista kirjoittavat ovat ainakin minun silmissäni olleet yhtä asiallisia, että asiattomia.

Ja onnestaanhan tänne ei uskalla kirjoittaa. Muuten saa passituksen psykiatrille, tai valheenpaljastuskojeeseen.

• it se
        ovat puskat? kirjoitti:

Kyllä sekä rekatut, että ilman rekkaamista kirjoittavat ovat ainakin minun silmissäni olleet yhtä asiallisia, että asiattomia.

Ja onnestaanhan tänne ei uskalla kirjoittaa. Muuten saa passituksen psykiatrille, tai valheenpaljastuskojeeseen.

kysymykseesi puskista. Samaa mieltä, ei saisi onneensa täällä näytellä joittenkin mielestä.

• Jermuxi tms.
        näe sen tästäkin kirjoitti:

Näkee ton kauas, että hjuumorilla vastasit avaajalle. Reilu meininki.

• Tosi kiva että sulla menee hyvin ja haluat siitä kirjoittaa!
      Yleensähän nää jutut on täällä just päinvastaisia.
      On paljon helpompaa valittaa kuin iloita jostain!

Itselläni myös asiat ihan OK. Aikuiset lapset, kaksi ihanaa lasten lasta. Mukava mies, meillä parisyuhde kunnossa. Oma talo, yhteistä aikaa, yhteisiä harrastuksia. Terveys OK ja työpaikka, ei nyt niin kovin hääppöinen mutta vakituinen kuitenkin. Vuorottelu vapaa alkamassa.
      Mitä sitä nyt muuta enää osais vaatia! Olen onnellinen mitä minulla on ja olkaa te muutkin!
      Ja olkaa onnellisia myös toisten puolesta!

Hyvää jatkoa teille kaikille!
      Niin vielä: pakkasta täällä keskisuomesa -35!

• tässä ja nyt!
      Niin se vaan menee.

Jk. Anoppini sai esikoisensa, vaimoni myöskin alle kaksikyppisenä ja paljon on yhteisiä tanssireissuja heillä sekä muuta yhteistä kanssakäymistä.
      Parasta aikaa ovat avantouintia 'treenaamassa'. Kohta Ellivuoressa sm-kisat ja siellä tähtäin, uskon kuitenkin, että paremminkin illanvietto siellä.:).

Lapset on sellainen voimavara ja onni, että en ainakaan minä 'pysty olemaan', tuomatta sitä julki.

Onnellinen olen taas tänäänkin, sillä kahden nuoremman syntymäpäiviä vietettiin viikonlopulla ja vielä eilinenkin.

Ajettiin parisataa kilometriä etelään päin ja haettiin synttärisankari(tyttö) töistä kahden aikaan, isosiskon ja vaimon kanssa.
      Siitä sitt shoppailemaan vantaan ikeaan.

Ilta seitsemään siellä meni ja vieläkin varsinkin vanhimmalle jäi vaikka kuinka paljon katsottavaa.

" Vain" kylppäriin ehti ostaa 'uuden ilmeen'.

Nuorimmalle hankittiin yhteisesti sohvapöytä lahjaksi opiskeluasuntoon.
      Meillä lapset on olleet aina "parhaat kaverit keskenään", sekä onneksi myös meidän vanhenpien kanssa.

Poikakin kävi nuoremman luona synttäreillä jo torstaina suoraan opiskelupaikastaa(yli 300 km) ja tuli perjantaina kotiin, koska hänellä on viikonloppu töitä(öitä lähinnä).

Hyvää valoisaa kevään odotusta koko perheelle!

Ps.Kyllä se työpaikkakin vielä vastaan tulee!

• Poika 31v.

Ja mies pysynyt rinnalla pian 30v.?Laskuvirhe???
      Vai kuka onkaan poikasi isä?

• Jos on niinkuin meillä, olemme asuneet vaimon kanssa yhdessä vajaa 32 vuotta, vanhin lapsemme on 27 vuotias, naimisissa olemme olleet vajaa 27 vuota, koska kävimme vihillä 8 kk. lapsen syntymän jälkeen.

Jos parisuhde on vasata sitten totta, kun on paapi sanonut aamenen tai tuomari ottanut vastaa vihkilupaukset.

Anoppi meni naimisiin "kekkosen" luvalla, koska oli alle 18 vuotias.
        Hänen mies oli körttialueelta ja naimisiin piti mennä ennen, kuin muutti yhteeen asumaan.

• enkelitrio

Niin se menee.Sitä ei vain aina muista.Avaus oli
      mukava muistutus juuri arjen onnesta.Ympärilleni
      kuikuilen ja huomaan;olen onnellinen.
      -koitan muistaa sen huomennakin-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      417
      3598
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1358
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1236
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      950
    Aihe