Heittäkää haaste!

Sinipiika

Mulla ei enää mitään ideoita ficceihin, pyydän nöyrimmästi apua.
Valitettavasti pitää rajoittaa haastetta heti alkuun, eli:
-kirjoitan vain slash tarinoita
-ja vain HP tai LOTR tai miksei Crossoverkin niiden välillä, mutta siis vain noita maailmoja.

Jos joku nyt minulle jonkun inspiroivan haasteen heittää, niin olen kiitollinen. En vanno osaavani kirjoittaa ihan mistä tahansa, mutta ainahan voi yrittää...

7

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afeni

paritus: Ginny/Draco

pakolliset repliikit:
      -Sinun silmiesi tähden...
      -Jos et olisi luihuisessa
      -Kuulin, että Kalkaros olisi nähty Tylyahossa päissään
      -Anna se tänne! Sinulla ei ole mitään oikeutta varastaa minun vaaleanpunaista pehmopupuani!

ei saa olla seuraavia sanoja:
      -taikasauva
      -kuraverinen
      -rehtori dumbledore

okei, ei toi kait hirveen hyvä haaste ole, mutta jos vaan kiinnostaa niin kirjota tosta... mä ainakin lukisin mielelläni... ja annan sitten varmasti palautettakin=)

• Slasher

Afeni, Sinipiika just sano, että vain slashiä...

Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?

• afeni
        Slasher kirjoitti:

Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?

jotenkin meni ohi silmien...

• Sinipiika
        Slasher kirjoitti:

Ette sitten mitään vaikeempaa keksiny...? Vain slashia, kyllä, olen pahoillani.
        Ei ainakaan 3-somea, kolmiodraamaa voin yrittää harkita tai ehkä vain valitsen kaksi henkilöistä...
        Hyödyllistä pyytää haasteita, kun muokkaa ne oman mielensä mukaiseksi, hm...
        En todellakaan lupaa mitään, nyt hirveästi koulujuttujakin, mutta voin yrittää ehtiä ajatella jotain...joskus...

• Sinipiika
        Sinipiika kirjoitti:

Ette sitten mitään vaikeempaa keksiny...? Vain slashia, kyllä, olen pahoillani.
        Ei ainakaan 3-somea, kolmiodraamaa voin yrittää harkita tai ehkä vain valitsen kaksi henkilöistä...
        Hyödyllistä pyytää haasteita, kun muokkaa ne oman mielensä mukaiseksi, hm...
        En todellakaan lupaa mitään, nyt hirveästi koulujuttujakin, mutta voin yrittää ehtiä ajatella jotain...joskus...

Anteeksi, mutta tästä ei todellakaan tule yhtään mitään. En saa tuosta haasteesta ficciä aikaiseksi. Anteeksi, oikeasti, oli tarkoitus kyllä kirjoittaa...

• Shadow

Miten olis:
      paritus Severus Kalkaros/Elgorn...
      Täytyy sisältää lauseet:
      -oletko tullut hulluksi, et voi!
      -mitä helvettiä me täällä teemme?
      -Hänen kauneutensa on vain pintaa.
      Ja sanat:
      -tohvelit
      -surullinen
      -viimeinen
      -kädet
      -pinkki

• Sinipi

...kuka on Elgorn? Tuo on ilmeisesti crossover tai sitten minä olen täysin pihalla... Crossoveria en ole ikinä kirjoittanut, enkä usko, että osaan. Varsinkin, kun en edes tiedä, mistä maailmasta toinen henkilö on ja kuka hän on. Haasteessa ei mitään vikaa, mutta kuka on Elgorn?

~Sinipiika, sekaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe