Mulla ei enää mitään ideoita ficceihin, pyydän nöyrimmästi apua.
Valitettavasti pitää rajoittaa haastetta heti alkuun, eli:
-kirjoitan vain slash tarinoita
-ja vain HP tai LOTR tai miksei Crossoverkin niiden välillä, mutta siis vain noita maailmoja.
Jos joku nyt minulle jonkun inspiroivan haasteen heittää, niin olen kiitollinen. En vanno osaavani kirjoittaa ihan mistä tahansa, mutta ainahan voi yrittää...
Heittäkää haaste!
7
247
Vastaukset
- afeni
paritus: Ginny/Draco
pakolliset repliikit:
-Sinun silmiesi tähden...
-Jos et olisi luihuisessa
-Kuulin, että Kalkaros olisi nähty Tylyahossa päissään
-Anna se tänne! Sinulla ei ole mitään oikeutta varastaa minun vaaleanpunaista pehmopupuani!
ei saa olla seuraavia sanoja:
-taikasauva
-kuraverinen
-rehtori dumbledore
okei, ei toi kait hirveen hyvä haaste ole, mutta jos vaan kiinnostaa niin kirjota tosta... mä ainakin lukisin mielelläni... ja annan sitten varmasti palautettakin=)- Slasher
Afeni, Sinipiika just sano, että vain slashiä...
Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa? - afeni
Slasher kirjoitti:
Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?jotenkin meni ohi silmien...
- Sinipiika
Slasher kirjoitti:
Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?Ette sitten mitään vaikeempaa keksiny...? Vain slashia, kyllä, olen pahoillani.
Ei ainakaan 3-somea, kolmiodraamaa voin yrittää harkita tai ehkä vain valitsen kaksi henkilöistä...
Hyödyllistä pyytää haasteita, kun muokkaa ne oman mielensä mukaiseksi, hm...
En todellakaan lupaa mitään, nyt hirveästi koulujuttujakin, mutta voin yrittää ehtiä ajatella jotain...joskus... - Sinipiika
Sinipiika kirjoitti:
Ette sitten mitään vaikeempaa keksiny...? Vain slashia, kyllä, olen pahoillani.
Ei ainakaan 3-somea, kolmiodraamaa voin yrittää harkita tai ehkä vain valitsen kaksi henkilöistä...
Hyödyllistä pyytää haasteita, kun muokkaa ne oman mielensä mukaiseksi, hm...
En todellakaan lupaa mitään, nyt hirveästi koulujuttujakin, mutta voin yrittää ehtiä ajatella jotain...joskus...Anteeksi, mutta tästä ei todellakaan tule yhtään mitään. En saa tuosta haasteesta ficciä aikaiseksi. Anteeksi, oikeasti, oli tarkoitus kyllä kirjoittaa...
- Shadow
Miten olis:
paritus Severus Kalkaros/Elgorn...
Täytyy sisältää lauseet:
-oletko tullut hulluksi, et voi!
-mitä helvettiä me täällä teemme?
-Hänen kauneutensa on vain pintaa.
Ja sanat:
-tohvelit
-surullinen
-viimeinen
-kädet
-pinkki- Sinipi
...kuka on Elgorn? Tuo on ilmeisesti crossover tai sitten minä olen täysin pihalla... Crossoveria en ole ikinä kirjoittanut, enkä usko, että osaan. Varsinkin, kun en edes tiedä, mistä maailmasta toinen henkilö on ja kuka hän on. Haasteessa ei mitään vikaa, mutta kuka on Elgorn?
~Sinipiika, sekaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569