Heittäkää haaste!

Sinipiika

Mulla ei enää mitään ideoita ficceihin, pyydän nöyrimmästi apua.
Valitettavasti pitää rajoittaa haastetta heti alkuun, eli:
-kirjoitan vain slash tarinoita
-ja vain HP tai LOTR tai miksei Crossoverkin niiden välillä, mutta siis vain noita maailmoja.

Jos joku nyt minulle jonkun inspiroivan haasteen heittää, niin olen kiitollinen. En vanno osaavani kirjoittaa ihan mistä tahansa, mutta ainahan voi yrittää...

7

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afeni

      paritus: Ginny/Draco

      pakolliset repliikit:
      -Sinun silmiesi tähden...
      -Jos et olisi luihuisessa
      -Kuulin, että Kalkaros olisi nähty Tylyahossa päissään
      -Anna se tänne! Sinulla ei ole mitään oikeutta varastaa minun vaaleanpunaista pehmopupuani!

      ei saa olla seuraavia sanoja:
      -taikasauva
      -kuraverinen
      -rehtori dumbledore


      okei, ei toi kait hirveen hyvä haaste ole, mutta jos vaan kiinnostaa niin kirjota tosta... mä ainakin lukisin mielelläni... ja annan sitten varmasti palautettakin=)

      • Slasher

        Afeni, Sinipiika just sano, että vain slashiä...

        Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?


      • afeni
        Slasher kirjoitti:

        Afeni, Sinipiika just sano, että vain slashiä...

        Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?

        jotenkin meni ohi silmien...


      • Sinipiika
        Slasher kirjoitti:

        Afeni, Sinipiika just sano, että vain slashiä...

        Mutta jos Ginnyn ja Dracon tilalla olis (16-vuotiaat?) Harry, Draco ja Ron...? Kirjotatko, Sinipiika, 3-somea tai kolmiodraamaa?

        Ette sitten mitään vaikeempaa keksiny...? Vain slashia, kyllä, olen pahoillani.
        Ei ainakaan 3-somea, kolmiodraamaa voin yrittää harkita tai ehkä vain valitsen kaksi henkilöistä...
        Hyödyllistä pyytää haasteita, kun muokkaa ne oman mielensä mukaiseksi, hm...
        En todellakaan lupaa mitään, nyt hirveästi koulujuttujakin, mutta voin yrittää ehtiä ajatella jotain...joskus...


      • Sinipiika
        Sinipiika kirjoitti:

        Ette sitten mitään vaikeempaa keksiny...? Vain slashia, kyllä, olen pahoillani.
        Ei ainakaan 3-somea, kolmiodraamaa voin yrittää harkita tai ehkä vain valitsen kaksi henkilöistä...
        Hyödyllistä pyytää haasteita, kun muokkaa ne oman mielensä mukaiseksi, hm...
        En todellakaan lupaa mitään, nyt hirveästi koulujuttujakin, mutta voin yrittää ehtiä ajatella jotain...joskus...

        Anteeksi, mutta tästä ei todellakaan tule yhtään mitään. En saa tuosta haasteesta ficciä aikaiseksi. Anteeksi, oikeasti, oli tarkoitus kyllä kirjoittaa...


    • Shadow

      Miten olis:
      paritus Severus Kalkaros/Elgorn...
      Täytyy sisältää lauseet:
      -oletko tullut hulluksi, et voi!
      -mitä helvettiä me täällä teemme?
      -Hänen kauneutensa on vain pintaa.
      Ja sanat:
      -tohvelit
      -surullinen
      -viimeinen
      -kädet
      -pinkki

      • Sinipi

        ...kuka on Elgorn? Tuo on ilmeisesti crossover tai sitten minä olen täysin pihalla... Crossoveria en ole ikinä kirjoittanut, enkä usko, että osaan. Varsinkin, kun en edes tiedä, mistä maailmasta toinen henkilö on ja kuka hän on. Haasteessa ei mitään vikaa, mutta kuka on Elgorn?

        ~Sinipiika, sekaisin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe