Uudenmaan kalajärvet

onko niitä?

Tervehdys kalojen narraajat. Täällä varmaan joku osaa kertoa mihin päin kannattaa suunnata Keravalta jos aikoisi nauttia keväällä pilkkimisestä jossain päin Uudenmaan lääniä?

Miten esimerkiksi Pilvijärvi Sipoossa?

12

13461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä riittää

      Merelle, merelle tai sitten merelle.

      • vaan siellä

        Pönttövuoren tunnelin toisella puolella ei teitä täällä merellä kaivata.


      • kommentistasi
        vaan siellä kirjoitti:

        Pönttövuoren tunnelin toisella puolella ei teitä täällä merellä kaivata.

        Näin, asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus...

        Entisenä espoolaisena ja meren rannalla asuneena väitän etteivät kaikki ole niin tarkkoja reviiristään kuin sinä, mutta järviä tosiaan olinkin etsiskelemässä. En siis tuppaudu apajillesi...


    • pilkkijätär

      tuu Hiidenvedelle pilkkimään, täällä on hyvin haukea ja ahventa. Matkaakaan ei ole kuin vajaat 90 km. Kunnon varusteet ja eväät mukaan niin voit viettää mukavan kalastuspäivän.

      • Kohta nappaa

        Kiitokset vinkistä. Hiidenvesi voisi olla tutustumisen arvoinen paikka. Lohjan suunnalla tuntuu kalajärvet olevan. Jos jollakin hehtaaritarkkuudella haluat kertoa missä kannattaa kairailla niin mielelläni otan vinkit vastaan. Osoite [email protected] jos et kaikille halua kertoa.


      • pilkkijätär
        Kohta nappaa kirjoitti:

        Kiitokset vinkistä. Hiidenvesi voisi olla tutustumisen arvoinen paikka. Lohjan suunnalla tuntuu kalajärvet olevan. Jos jollakin hehtaaritarkkuudella haluat kertoa missä kannattaa kairailla niin mielelläni otan vinkit vastaan. Osoite [email protected] jos et kaikille halua kertoa.

        Kannattaa uhrata yksi päivä elämästä ja tulla kalaan Hiidenvedelle tai sitten Lohjanjärvelle. Mikäli saalista ei tule, saa ainakin raitista ilmaa ja kokemuksen uusista kalavesistä.
        Molemmat järvet ovat suht isoja, joten pilkkipaikkoja riittää. Itse olen mennyt fiiliksen mukaan, mitään varmoja tärppipaikkoja en nyt tähän hätään osaa sanoa, riippuu niin monesta asiasta, mm. säätilasta, lumen paksuudesta jne. Kävelyä kertyy ja reikiä saa kairata, mutta aurinkoisena päivänä se on ilo. Jos et yhtään tunne seutua, niin yksi vinkki olisi että ajat ykköstietä (hki-turku)turkuun päin niin pitkälle kun tulee Hiidenveden silta ja Hiidenpirtti, missä on kahvila sekä kauppa. Siinä aukeaa molemmin puolin siltaa Hiidenvesi, jäälle on hyvä mennä siitä kohtaa. Sillan luona on syvä vesi, siitä olen itse pilkkinyt monet ahvensaaliit. Auton voit jättää Hiidenpirtin pihaan, siinä riittää tilaa yllin kyllin.


    • mestari1

      Hiidevesi on ihan paska paikka :D

    • kalkk1s

      Yläneen Pyhäjärvellä nousee ahvenia hulluna, "Jos on tuuria"

    • Kalaa jees

      Hyvät mestat heittaa kumivene vesille Uusimaa?

      Sipoo, Porvoo, järvet?

    • Salamasilakka

      Hei haloo ostakaa kalat vitun köyhät nii ei tarvii täällä valittaa

      • Anonyymi

        Siinä taas kunnon urpo. Ei voi muuta sanoa


    • Anonyymi

      Pitää käydä kokeilemassa hiidenvettä. Kiiyos hyvästä vinkistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe