etelän lämpöön

halvalla

Onko kenellekään kokemusta, millaista on kanarian saarilla helmikuun lopussa ja maaliskuun alussa? Voiko meressä uida ja ruskettuuko? Entä egypti, onko sinne tosiaankin vaarallista matkustaa terrorismin takia?

Haluttaisiin perheen kanssa lähteä nopeilla lähdöillä jonnekkin etelään halvalla, ja mielellään niin että voisi ruskettua ja uida meressä... vastatkaa jos tiedätte. please.

5

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sansku

Onhan se niin, että jos ko. vuodenaikaan haluaa etelän lämpöön suhteellisen edullisesti, ainut vaihtoehto on teneriffa. Muualla Euroopassa ei lämmintä vielä perus turistikohteissa oikein ole. Teneriffallakin n. 22 astetta keskilämpötila. Merivesi on vielä näin talvikauden lopulla aika vilpoista, että ainakin paikalliset odottelevat kesän tuloa ennenkuin uskaltavat sinne molskahtaa. Egyptissä sen sijaan on jo huomattavasti lämpöisempää; Esim. Sharm El Sheikissä on turisteja jo oikeinkin kesäisissä tunnelmissa ja Suomesta on matkatoimistot myyneet loppuun kevättalven reissunsa. Terrorismikysymykseen en osaa sen kummemmin kommentoida, kyllä esim. Espanjankin lomakohteissa siitä aina sillointällöin "varoitellaan". Toivottavasti pääsette lämpimään! :)

• piipi

Kanarialta palattu viikko sitten ja oli lämmintä loppua kohti ilmat vain parani. Kävin meressä uimassa ja vesi oli ihanan lämmin. Ruskettua kerkesi vaikka olimme vain viikon. Paikka oli Playa del ingles. Nyt on Las Palmasin lämpötilat ollet 26 astetta että tarkenee.

• hyvinkin

Viime viikolla palailimme Ruerto Ricon suunnalta Kanarialta ja lämmintä oli! Sekä altailla että meressä uitiin ja rannalla grillailimme lihaamme päivittäin. Rusketusta tuli! Aurinko paistoi joka päivä ja yölläkin oli niin lämmin, että lyhythihaisessa paidassa pärjäsi. Että on muitakin vaihtoehtoja kuin Teneriffa tähän aikaan vuodesta...Onnistunutta matkaa!

• Maretas

Kanarialla on helmi-maaliskuussa lämpötila päivisin noin 20-25 asteen välillä ja meriveden lämpötila on noin 18-19 astetta. Kyllä siellä näkyy porukkaa uivan. Hyvin myös ruskettuu, vaikka aurinko ei ehkä koko ajan paista täydeltä taivaalta. Lämpötila on tietysti varjossa oleva. Itse asun Teneriffalla, etelän puolella ja olen hyvin tyytyväinen ilmastoon. Pohjoisen puolella näillä saarilla on kylmempää ja sataa useammin varsinkin talvisaikaan.

• Ei just jooo mut hei

tosiaan ei mitään kokemusta. etä voisko meressä uida? no jos siinä on vettä niin mikä ettei kai?. terroristien aikatauluista ei mulla oon mitään tietoo kans että missä ja millon ne aikois pasauttaa. oisko niillä jotain kv. tiedotusorganisaatiota josta vois varmistaa ettei satu iskun alle? ja se rusketus-en kans tiää missä maassa rukettuu eniten ja onko terrorieteill siihen jotain vaikutusta, korvis on ainakin vaikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1021
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe