etelän lämpöön

halvalla

Onko kenellekään kokemusta, millaista on kanarian saarilla helmikuun lopussa ja maaliskuun alussa? Voiko meressä uida ja ruskettuuko? Entä egypti, onko sinne tosiaankin vaarallista matkustaa terrorismin takia?

Haluttaisiin perheen kanssa lähteä nopeilla lähdöillä jonnekkin etelään halvalla, ja mielellään niin että voisi ruskettua ja uida meressä... vastatkaa jos tiedätte. please.

5

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sansku

      Onhan se niin, että jos ko. vuodenaikaan haluaa etelän lämpöön suhteellisen edullisesti, ainut vaihtoehto on teneriffa. Muualla Euroopassa ei lämmintä vielä perus turistikohteissa oikein ole. Teneriffallakin n. 22 astetta keskilämpötila. Merivesi on vielä näin talvikauden lopulla aika vilpoista, että ainakin paikalliset odottelevat kesän tuloa ennenkuin uskaltavat sinne molskahtaa. Egyptissä sen sijaan on jo huomattavasti lämpöisempää; Esim. Sharm El Sheikissä on turisteja jo oikeinkin kesäisissä tunnelmissa ja Suomesta on matkatoimistot myyneet loppuun kevättalven reissunsa. Terrorismikysymykseen en osaa sen kummemmin kommentoida, kyllä esim. Espanjankin lomakohteissa siitä aina sillointällöin "varoitellaan". Toivottavasti pääsette lämpimään! :)

    • piipi

      Kanarialta palattu viikko sitten ja oli lämmintä loppua kohti ilmat vain parani. Kävin meressä uimassa ja vesi oli ihanan lämmin. Ruskettua kerkesi vaikka olimme vain viikon. Paikka oli Playa del ingles. Nyt on Las Palmasin lämpötilat ollet 26 astetta että tarkenee.

    • hyvinkin

      Viime viikolla palailimme Ruerto Ricon suunnalta Kanarialta ja lämmintä oli! Sekä altailla että meressä uitiin ja rannalla grillailimme lihaamme päivittäin. Rusketusta tuli! Aurinko paistoi joka päivä ja yölläkin oli niin lämmin, että lyhythihaisessa paidassa pärjäsi. Että on muitakin vaihtoehtoja kuin Teneriffa tähän aikaan vuodesta...Onnistunutta matkaa!

    • Maretas

      Kanarialla on helmi-maaliskuussa lämpötila päivisin noin 20-25 asteen välillä ja meriveden lämpötila on noin 18-19 astetta. Kyllä siellä näkyy porukkaa uivan. Hyvin myös ruskettuu, vaikka aurinko ei ehkä koko ajan paista täydeltä taivaalta. Lämpötila on tietysti varjossa oleva. Itse asun Teneriffalla, etelän puolella ja olen hyvin tyytyväinen ilmastoon. Pohjoisen puolella näillä saarilla on kylmempää ja sataa useammin varsinkin talvisaikaan.

    • Ei just jooo mut hei

      tosiaan ei mitään kokemusta. etä voisko meressä uida? no jos siinä on vettä niin mikä ettei kai?. terroristien aikatauluista ei mulla oon mitään tietoo kans että missä ja millon ne aikois pasauttaa. oisko niillä jotain kv. tiedotusorganisaatiota josta vois varmistaa ettei satu iskun alle? ja se rusketus-en kans tiää missä maassa rukettuu eniten ja onko terrorieteill siihen jotain vaikutusta, korvis on ainakin vaikkuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe