Heippa hei!
Onkos ketään nuoria lähdössä Inglesiin viikoksi 8? Iltaseuraa olis kiva saada.. :)
Inglesiin 16.-23.2.
18
1772
Vastaukset 18
- lawyer
14.päivä ollaan lähdössä inglesiin.
- Masa22
Lokakuussa lähetään. Yumbossa ankara bailaaminen on homman nimi. Josko vaikka komean latinopojan löytäisi holellille sängyn lämmittäjäksi, Voi että mä ootan jo lähtöö.
- kylläpä_etoo
Asiallinen kysymys, mutta ruskean reiän ritari pääsi heti vauhtiin...
- kysyjä
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
- kyllä_etoo
Kunhan vastailen tässä itselleni. Ei mulla luuserilla ole muutakaan tekemistä. Ei löytynyt mulle miestä kälviän nakkarilta. Siksi olen katkera.
- Anonyymi
kysyjä kirjoitti:
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
kaikkihan ne on...
- etsiväkö
Masa22 on löytänyt 2007 ketjun. Nopsat hoksottimet!
- Lapsviel
Ei kai se 2007 edes tiennyt mitä sekoilee 11 vuotta myöhemmin.
Taitaa olla se yksi ja sama Kanarian Kaheli.
- donloser
DonLoseriako meinaat
- Kaksimarjaa
Näykö poikapari. Olisimme kiinnostuneet tapaamisesta Inglesissä.
- Armyoflovers
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Armyoflovers kirjoitti:
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
Raamatussa sanotaan miten asiat on.
- Anonyymi
On ihan mahotonta menoa nyt kyllä. Ihan mahotonta
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641230
- 1081215
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi304552