Heippa hei!
Onkos ketään nuoria lähdössä Inglesiin viikoksi 8? Iltaseuraa olis kiva saada.. :)
Inglesiin 16.-23.2.
18
1737
Vastaukset
- lawyer
14.päivä ollaan lähdössä inglesiin.
- Masa22
Lokakuussa lähetään. Yumbossa ankara bailaaminen on homman nimi. Josko vaikka komean latinopojan löytäisi holellille sängyn lämmittäjäksi, Voi että mä ootan jo lähtöö.
- kylläpä_etoo
Asiallinen kysymys, mutta ruskean reiän ritari pääsi heti vauhtiin...
- kysyjä
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
- kyllä_etoo
Kunhan vastailen tässä itselleni. Ei mulla luuserilla ole muutakaan tekemistä. Ei löytynyt mulle miestä kälviän nakkarilta. Siksi olen katkera.
- Anonyymi
kysyjä kirjoitti:
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
kaikkihan ne on...
- etsiväkö
Masa22 on löytänyt 2007 ketjun. Nopsat hoksottimet!
- Lapsviel
Ei kai se 2007 edes tiennyt mitä sekoilee 11 vuotta myöhemmin.
Taitaa olla se yksi ja sama Kanarian Kaheli.
- donloser
DonLoseriako meinaat
- Kaksimarjaa
Näykö poikapari. Olisimme kiinnostuneet tapaamisesta Inglesissä.
- Armyoflovers
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Armyoflovers kirjoitti:
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
Raamatussa sanotaan miten asiat on.
- Anonyymi
On ihan mahotonta menoa nyt kyllä. Ihan mahotonta
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait483250Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3810Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60714- 15688
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21601- 42590
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3569