Heippa hei!
Onkos ketään nuoria lähdössä Inglesiin viikoksi 8? Iltaseuraa olis kiva saada.. :)
Inglesiin 16.-23.2.
18
1770
Vastaukset
- lawyer
14.päivä ollaan lähdössä inglesiin.
- Masa22
Lokakuussa lähetään. Yumbossa ankara bailaaminen on homman nimi. Josko vaikka komean latinopojan löytäisi holellille sängyn lämmittäjäksi, Voi että mä ootan jo lähtöö.
- kylläpä_etoo
Asiallinen kysymys, mutta ruskean reiän ritari pääsi heti vauhtiin...
- kysyjä
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
- kyllä_etoo
Kunhan vastailen tässä itselleni. Ei mulla luuserilla ole muutakaan tekemistä. Ei löytynyt mulle miestä kälviän nakkarilta. Siksi olen katkera.
- Anonyymi
kysyjä kirjoitti:
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
kaikkihan ne on...
- etsiväkö
Masa22 on löytänyt 2007 ketjun. Nopsat hoksottimet!
- Lapsviel
Ei kai se 2007 edes tiennyt mitä sekoilee 11 vuotta myöhemmin.
Taitaa olla se yksi ja sama Kanarian Kaheli.
- donloser
DonLoseriako meinaat
- Kaksimarjaa
Näykö poikapari. Olisimme kiinnostuneet tapaamisesta Inglesissä.
- Armyoflovers
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Armyoflovers kirjoitti:
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
Raamatussa sanotaan miten asiat on.
- Anonyymi
On ihan mahotonta menoa nyt kyllä. Ihan mahotonta
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368