Heippa hei!
Onkos ketään nuoria lähdössä Inglesiin viikoksi 8? Iltaseuraa olis kiva saada.. :)
Inglesiin 16.-23.2.
18
1716
Vastaukset
- lawyer
14.päivä ollaan lähdössä inglesiin.
- Masa22
Lokakuussa lähetään. Yumbossa ankara bailaaminen on homman nimi. Josko vaikka komean latinopojan löytäisi holellille sängyn lämmittäjäksi, Voi että mä ootan jo lähtöö.
- kylläpä_etoo
Asiallinen kysymys, mutta ruskean reiän ritari pääsi heti vauhtiin...
- kysyjä
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
- kyllä_etoo
Kunhan vastailen tässä itselleni. Ei mulla luuserilla ole muutakaan tekemistä. Ei löytynyt mulle miestä kälviän nakkarilta. Siksi olen katkera.
- Anonyymi
kysyjä kirjoitti:
Heti 11 vuotta myöhemmin. Mistä muuten tiedät ruskean reiän tai että tyyppi on ritari.
kaikkihan ne on...
- etsiväkö
Masa22 on löytänyt 2007 ketjun. Nopsat hoksottimet!
- Lapsviel
Ei kai se 2007 edes tiennyt mitä sekoilee 11 vuotta myöhemmin.
Taitaa olla se yksi ja sama Kanarian Kaheli.
- donloser
DonLoseriako meinaat
- Kaksimarjaa
Näykö poikapari. Olisimme kiinnostuneet tapaamisesta Inglesissä.
- Armyoflovers
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Armyoflovers kirjoitti:
Täällä toinen poikapari joka on kiinnostunut pikku kinkereistä. Kiinnostaako?
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten alkuunkaan kiinnosta. Menisitte tekin rippikouluun kuuntelemaan raamatunsanaa.
Raamatussa sanotaan miten asiat on.
- Anonyymi
On ihan mahotonta menoa nyt kyllä. Ihan mahotonta
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779