Minulla on Soneran ADSL liittymä ja siinä on Outlook Express sähköpostijärjestelmä.
Minulla on tuossa oma sähköpostiosoite ja se toimii.
Voinko luoda tuohon järjestelmään uusia postilaatikoita esim. vaimolle ja mitenkä se tapahtuu?
Lisäpostilaatikko
2
503
Vastaukset
- uhsduifhsdui
outlook express on ohjelma jolla voi lukea sähköposteja, sillä ei siis ole mitään tekemistä soneran kanssa. jos haluat lisää sähköpostilaatikoita, on sinun pyydettävä niitä soneralta. ainakin elisan liittymään kuuluu jotain 5 ilmaista laatikkoa, eli kattele niitä liittymän mukana tulleita papereita josko selviäisi.
kun olet avannut ne haluamasi osoitteet, lisäät ne outlook expressiin näin: tools/työkalut -> accounts/tilit -> lisää -> sähköposti ja sitten seuraat ruudussa näkyviä ohjeita. - parka
Mene Soneran omille sivuille - liittymän ja palvelunhallinta - tilattavat palvelut. tai soita Soneran asiakaspalveluun. Sieltä saat lisäsähköpostitunnukset ja asennat sen edellisen ohjeen mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418