Hei kaikki!
Olisin tiedustellut tietääkö joku millä kannattaisi matkustaa Shanghaista Pekingiin ja onko kielletty kaupunki vielä remontissa?Olen menossa Shanghaihin maaliskuussa ja kielletýn kaupungin näen varmaan huhti-toukokuussa.
Shanghai
3
690
Vastaukset
- Silmu Siili
Kannattaa matkustaa lentokoneella, jos vaatimuksena on nopeus. Jos pitempi reissu kelpaa, ja raha ratkaisee, suosittelen hard sleeper junaa.
- Shanghaista
Ei se junakaan ihan alyttomia aikoja kesta, eli 12h, ja kasittaakseni(en ole itse mennyt) on viela yojuna, eli voi jopa nukkuminen onnistua.
Lentovaihtoehdossa kannattaa varautua myohastymisiin, enemman saanto kuin poikkeus, valitettavasti :-(
- mangus
Suosittelen junaa. Yö-juna lähtee joka ilta seitsemän aikaan ja on perillä aamulla samoihin aikoihin (n.50euro/suunta). Junassa on kaikki toivottavat palvelut, hyvät makuupaikat ym ym. Hyvä hetki rentoutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2174198Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692695Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua331572Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571310
- 761281
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186