Hei kaikki!
Olisin tiedustellut tietääkö joku millä kannattaisi matkustaa Shanghaista Pekingiin ja onko kielletty kaupunki vielä remontissa?Olen menossa Shanghaihin maaliskuussa ja kielletýn kaupungin näen varmaan huhti-toukokuussa.
Shanghai
3
694
Vastaukset
- Silmu Siili
Kannattaa matkustaa lentokoneella, jos vaatimuksena on nopeus. Jos pitempi reissu kelpaa, ja raha ratkaisee, suosittelen hard sleeper junaa.
- Shanghaista
Ei se junakaan ihan alyttomia aikoja kesta, eli 12h, ja kasittaakseni(en ole itse mennyt) on viela yojuna, eli voi jopa nukkuminen onnistua.
Lentovaihtoehdossa kannattaa varautua myohastymisiin, enemman saanto kuin poikkeus, valitettavasti :-(
- mangus
Suosittelen junaa. Yö-juna lähtee joka ilta seitsemän aikaan ja on perillä aamulla samoihin aikoihin (n.50euro/suunta). Junassa on kaikki toivottavat palvelut, hyvät makuupaikat ym ym. Hyvä hetki rentoutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390