Olen päätynyt hankkimaan bokserin lähitulevaisuudessa. Mitä kenneliä suosittelisit ja miksi? Painotus saisi olla hyvällä luonteella ja (mielummin ehkä rauhallisempi yksilö) ja terveydellä. Olen katsonut sby:n sivut ja tietoinen kasvattajalistasta, mutta ihmisten henk. koht kokemukset kiinnostaa, jos helpottais ratkaisun tekemistä.
Mistä kennelistä suosittelet bokseria?
11
3411
Vastaukset
- Pennun hankinta!
Ota tyynesti vastaan mitä tulee, ei kukaan pysty sanomaan mitä koirasta tulee, tai jos pystyy on maailman rikkain hlö.
Isoista tulee pieniä ja päinvastoin, sairaista terveitä ja rauhallisista vilkkaita pentuja jne.
Rauhallista bokseria kun saa hakea?
Itse otimme saksasta ja saimme kyllä super rauhallisen ja todella ison koiran jolla on luonnetta. Yhtään ei tiedetty juurikaan mitään. Kauhea munkki kävi. Tosin maksoi maltaita.
Onnea koiranetsintään ja keskity terveisiin vanhempiin ja iso vanhempiin.
T. Tietämätön- ....
bokseri on sairaimpia rotuja ja kallein vakuutusmaksu :(
- bokseri
.... kirjoitti:
Meidän bokserimme (9-vuotias) ei ole ollut koko elämänsä aikana kuin kerran sairas (tod. näk. lievä ruokamyrkytys noin vuoden vanhana). Koira on edelleen erittäin reipas ja terve. Pitkäikäisiä bokserit eivät kuulemma ole, siirtyvät autuaammille maille yleensä vähän yli kymmenvuotiaina. Isot koirat ovatkin yl. lyhytikäisempiä kuin pienet koirat. Mutta täysin terve boksumme on saanut olla.
- Ruttu
.... kirjoitti:
Olen kyllä tietoinen rodun terveys ym. ongelmista. Siitä huolimatta, bokseri on valintani! Ja juuri siksi kylelen erityisesti kasvattajista.
Miksi "bokseriina" suosittelet juuri Ma Bakersia? Perusteluita? Terveet hyväluonteiset koirat? Pätevä ja asiastaan kiinnostunut kasvattaja, jonka kanssa yhteistyö toimii??
Kiitos!
- bokseriina
Ma Baker's kennelistä on mulla hyviä kokemuksia.
- kiinnostaa!
Vaikka hinta ei suoraan vaikutakaan rodun valintaan, niin onko totta,että bokserin pentujen hinta on reilusti yli 1000 euroa, jopa 1500? kuulostaan kamalan kovalta hinnalta, mihin perustuu, kun monia muita palveluskoirarotuja saa huomattavasti edullisemmin
- ...
600-900 lie hintahaarukka tällä erää. Itse tosin maksaisin hyvästä koirasta vaikka sen 1200, en enempää. Kyllä mm. sakujenkin hinnat on jo ihan pilvissä.
- Kille
aivan upeita koiria ja paljon menestyneitä
- Näin on
Ovatko terveitä? Onko tutkimus tuloksia?
- sekä kotona syntyneitä..
Enkä hetkeäkään ole katunut ja olenkin kohta lähdössä yhtä pentuetta katsomaan (0=
- BUBOKS
Itse olemme hankkineet bokserimme sellaisilta kasvattajilta joihin luotamme ja he voivat luottaa meihin.
Luottamus on Minusta EHDOTTOMAN tärkeää molemmin puolin.
Toki ostjan täytyy katsoa myös vanhempien perimä, mutta edelä mainitut luottamukset sitten ratkaisee kannattaako ostaa / saako ostaa?
Kasvattaja on ollut tärkeä tuki koko koiran elinajan ja vielä sen jälkeenkin, siitä suuret kiitokset heille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1267769Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784952Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243234- 531377
Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381337Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021309Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1651216- 201186
Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55993Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27883