mahtaa pikkusen teitä lapsellisia aikuisia vituttaa heh.
vakuutusmaksut nelinkertaistuvat
13
2770
Vastaukset
- hirveästi
..vituta.. Trollisi kertoo lähinnä omasta varallisuudestasi jos olet sitä mieltä että jonkun naurettavan vakuutusmaksun nelinkertaistuminen saattaa aiheuttaa "ummetusta". Monikertaistakaa mun puolesta vaikka millä. Kaikki on ilmaista niin kauan kun siitä selviää rahalla.
- esson baarissa jutut
Toisaalta ihan sama vaikka ne viisinkertaistuis.. Ei vituta tippaakaan.
Tuleepahan vaan tuttuja vastaan.- Ihana maa
MP-vakuutukset aiotaan poistaa vallan...vaalipuheissa on luvattu,että vahingot maksetaan valtion butjetista vaalien jälkeen.
Ja bonukset maksetaan ylimääräisinä optioina! - Stalinisti..
Ihana maa kirjoitti:
MP-vakuutukset aiotaan poistaa vallan...vaalipuheissa on luvattu,että vahingot maksetaan valtion butjetista vaalien jälkeen.
Ja bonukset maksetaan ylimääräisinä optioina!Nyt kaikki ääänestämään..on varmaan monelle ensimmäinen kerta ?
- tämä maailma
Stalinisti.. kirjoitti:
Nyt kaikki ääänestämään..on varmaan monelle ensimmäinen kerta ?
on tämmöseksi persereiäksi muuttunut, kun sinä ja kaltaisesi olette käyneet äänestämässä liian monta kertaa.
- lapsellinen
Mulla on lapsia enkä halua lapsivakuutusten nelinkertaistuvan!
Aion tehdä valituksen! - lapseton aikuinen
Mitkä vakuutusmaksut nelinkertaistuvat. Jos lapsellisia aikuisia vituttaa niin kyse lienee joistain lapsiin liittyvistä vakuutuksistako?
Onneksi olen lapseton aikuinen ja kun kerran ollaan MP-foorumissa niin täytyy ilolla todeta, että oman MP:ni vakuutuksmaksut alenevat kaudella 2007.
Hyvä niin. - Niinkö luulet
Köyhät ei oo ennenkään ajanut hyvillä pyörillä...ja taidatpa kuulua tähän ryhmään...:) Sorry
- Turo--Inkeri
ei näihin höpinöihin kannata vastata mitään. Kun sitä ei ruoki, se häipyy.
- niinku
sä? Taidat olla oikee turha höpinä...
- trollien ruokkija
Alähän nyt, se on kiva kun on lemmikkitorakka sellissä *heittää trollille pullanmurun*
- Nimetön
Toihan tuntuu aivan selvältä kateudelta kun sulla LUUSERI ei oo varaa hankkii omaa pyörää ja on tollanen negatiivinen asenne ,että "onpas hauskaa kun toiset kärsii"Toivottavasti et ihan orkkua sentään saanu?-Jos sait, niin sit mua vast vituttaa.
Kerropa tietolähteesi? Vaikuttaa trollilta/disinformaatiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706