mahtaa pikkusen teitä lapsellisia aikuisia vituttaa heh.
vakuutusmaksut nelinkertaistuvat
13
2770
Vastaukset
- hirveästi
..vituta.. Trollisi kertoo lähinnä omasta varallisuudestasi jos olet sitä mieltä että jonkun naurettavan vakuutusmaksun nelinkertaistuminen saattaa aiheuttaa "ummetusta". Monikertaistakaa mun puolesta vaikka millä. Kaikki on ilmaista niin kauan kun siitä selviää rahalla.
- esson baarissa jutut
Toisaalta ihan sama vaikka ne viisinkertaistuis.. Ei vituta tippaakaan.
Tuleepahan vaan tuttuja vastaan.- Ihana maa
MP-vakuutukset aiotaan poistaa vallan...vaalipuheissa on luvattu,että vahingot maksetaan valtion butjetista vaalien jälkeen.
Ja bonukset maksetaan ylimääräisinä optioina! - Stalinisti..
Ihana maa kirjoitti:
MP-vakuutukset aiotaan poistaa vallan...vaalipuheissa on luvattu,että vahingot maksetaan valtion butjetista vaalien jälkeen.
Ja bonukset maksetaan ylimääräisinä optioina!Nyt kaikki ääänestämään..on varmaan monelle ensimmäinen kerta ?
- tämä maailma
Stalinisti.. kirjoitti:
Nyt kaikki ääänestämään..on varmaan monelle ensimmäinen kerta ?
on tämmöseksi persereiäksi muuttunut, kun sinä ja kaltaisesi olette käyneet äänestämässä liian monta kertaa.
- lapsellinen
Mulla on lapsia enkä halua lapsivakuutusten nelinkertaistuvan!
Aion tehdä valituksen! - lapseton aikuinen
Mitkä vakuutusmaksut nelinkertaistuvat. Jos lapsellisia aikuisia vituttaa niin kyse lienee joistain lapsiin liittyvistä vakuutuksistako?
Onneksi olen lapseton aikuinen ja kun kerran ollaan MP-foorumissa niin täytyy ilolla todeta, että oman MP:ni vakuutuksmaksut alenevat kaudella 2007.
Hyvä niin. - Niinkö luulet
Köyhät ei oo ennenkään ajanut hyvillä pyörillä...ja taidatpa kuulua tähän ryhmään...:) Sorry
- Turo--Inkeri
ei näihin höpinöihin kannata vastata mitään. Kun sitä ei ruoki, se häipyy.
- niinku
sä? Taidat olla oikee turha höpinä...
- trollien ruokkija
Alähän nyt, se on kiva kun on lemmikkitorakka sellissä *heittää trollille pullanmurun*
- Nimetön
Toihan tuntuu aivan selvältä kateudelta kun sulla LUUSERI ei oo varaa hankkii omaa pyörää ja on tollanen negatiivinen asenne ,että "onpas hauskaa kun toiset kärsii"Toivottavasti et ihan orkkua sentään saanu?-Jos sait, niin sit mua vast vituttaa.
Kerropa tietolähteesi? Vaikuttaa trollilta/disinformaatiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846