Minulla on LaCie Hard Drive 250GT ulkoinen kovalevy.
Tänää tuli seuraava ongelma; käynnistin koneen tänään illalla ja samalla ulkoisen kovalevyn
niin kaikki ei mennyt ihan normaalisti.
Kovalevystä kuulu ihmeellistä raksutusta ja naputusta eikä sen sisältöön pääse käsiksi mitenkään. voisiko joku kertoa mistä tämä johtuu?
Onko virtalähteessä vikaa? laiteessa palaa kirkaskeltainen valo.
Lacie ulkoinen kovalevy ongelma!
4
1902
Vastaukset
- tarkistappas ensimmäisenä
...............kkkkkkkkkjkjkjfds
- sivamasa
Morjens!
Jos sinulla on harddrive designed f.a. porsche niin valon on myös tarkoitus olla välkkyvä punainisilla/keltaisilla väreillä. Mutta raksutus ei ole normaalia itse kuulen tuskin jos edes pistän korvan kiinni kovoon. - Minä ite
Mulla on Maxtorin ulkoinen kiintolevy ja se välillä raksuttaa kun se päivittää automaattisesti itseään, myös valo vilkuu sillon päivityksen aikana.
- Kyl kyl
Se voi olla että kovalevy on menny rikki. Se saattaa raksuttaa, kun lukupääte ei onnistu lukemaan tietoa levyltä. Olet joko pudottanut sen, tai sitten lukupääte ei käynnistyessään ole mennyt ongelmitta levyn alle, jolloin se on vääntynyt, ja näin ollen naarmuttanut levyn. Itse en tiedä tästä mitään, mutta luulen että se on entinen. Oletan että olet kytkenyt levyn oikein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514