Provoja on jälleen ilmestynyt taululle joten pitää muistuttaa.
Ainoa tapa hävittää trolliviestit on lakata vastaamasta niihin!
Muistakaas nyt hyvät boardilaiset, että vastailemalla näiden provosoijien topiceihin te vaan kasvatatte näiden trollien virtuaalipippeliä.
Kyllähän sen jo läpistä huomaa, ettei nuo "PS3 on supertietokone" -jutut ole tosissaan heitettyjä. Pennut vaan rakastaa sitä, kun saavat ärsyttää. '
Oikeasti, tällaisia häviäjiä tulee aina olemaan.
Nämä trollit häviävät vain silloin, kun he huomaavat, ettei kukaan enää vastaa heidän viesteihinsä.
ÄLÄ VASTAA PROVOIHIN!!!
5
500
Vastaukset
- QwErTyMaN
Varmaan joistain Suomi24:sen foorumeista saa asialliset....
Ainoa tapa olis se ettei saa kirjoittaa ilman rekisteröityä nikkiä.
Ja kannattaa ihan suosiolla jos haluaa asiallista keskustelua niin siirtyä johonkin muualle (esim. Konsolifin tai joku muu ton tapanen).- Collectorr__
Kyllä näiden viestien kautta sekä provoihin vastaaminen että provot ovat vähentyneet. Ja taas kun varoitusviesti jää alemmaksi, ilmestyvät trollit koloistaan.
- hoh hoh hoo!
Collectorr__ kirjoitti:
Kyllä näiden viestien kautta sekä provoihin vastaaminen että provot ovat vähentyneet. Ja taas kun varoitusviesti jää alemmaksi, ilmestyvät trollit koloistaan.
se johtuu vain siitä kun mielenkiinto wii-romuun on vähentynyt merkittävästi lasten joulujuhlien jälkeen, eikä japsien huiskispalikalla roiskiminen jaksa enää kiinnostaa
- ou jee!
ja pruiskautan vähän suihketta kainaloooooon! jee jee jeeeee!!
- Kiinostaa
hoh hoh hoo! kirjoitti:
se johtuu vain siitä kun mielenkiinto wii-romuun on vähentynyt merkittävästi lasten joulujuhlien jälkeen, eikä japsien huiskispalikalla roiskiminen jaksa enää kiinnostaa
Minun luona kun on tuttuja käyny niin 3 perhettä
on sen jälkeen heti Wiin ostaneet tai varanneet
viikon sisällä.
PS3 tai xBOX niistä he ei mitään tienneet,mutta
kun minun Wii pelejä pelasivat,niin heti
rupes erilainen pelityyli kiinostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416