ÄLÄ VASTAA PROVOIHIN!!!

Collectorr

Provoja on jälleen ilmestynyt taululle joten pitää muistuttaa.

Ainoa tapa hävittää trolliviestit on lakata vastaamasta niihin!

Muistakaas nyt hyvät boardilaiset, että vastailemalla näiden provosoijien topiceihin te vaan kasvatatte näiden trollien virtuaalipippeliä.

Kyllähän sen jo läpistä huomaa, ettei nuo "PS3 on supertietokone" -jutut ole tosissaan heitettyjä. Pennut vaan rakastaa sitä, kun saavat ärsyttää. '

Oikeasti, tällaisia häviäjiä tulee aina olemaan.

Nämä trollit häviävät vain silloin, kun he huomaavat, ettei kukaan enää vastaa heidän viesteihinsä.

5

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QwErTyMaN

      Varmaan joistain Suomi24:sen foorumeista saa asialliset....

      Ainoa tapa olis se ettei saa kirjoittaa ilman rekisteröityä nikkiä.
      Ja kannattaa ihan suosiolla jos haluaa asiallista keskustelua niin siirtyä johonkin muualle (esim. Konsolifin tai joku muu ton tapanen).

      • Collectorr__

        Kyllä näiden viestien kautta sekä provoihin vastaaminen että provot ovat vähentyneet. Ja taas kun varoitusviesti jää alemmaksi, ilmestyvät trollit koloistaan.


      • hoh hoh hoo!
        Collectorr__ kirjoitti:

        Kyllä näiden viestien kautta sekä provoihin vastaaminen että provot ovat vähentyneet. Ja taas kun varoitusviesti jää alemmaksi, ilmestyvät trollit koloistaan.

        se johtuu vain siitä kun mielenkiinto wii-romuun on vähentynyt merkittävästi lasten joulujuhlien jälkeen, eikä japsien huiskispalikalla roiskiminen jaksa enää kiinnostaa


      • ou jee!

        ja pruiskautan vähän suihketta kainaloooooon! jee jee jeeeee!!


      • Kiinostaa
        hoh hoh hoo! kirjoitti:

        se johtuu vain siitä kun mielenkiinto wii-romuun on vähentynyt merkittävästi lasten joulujuhlien jälkeen, eikä japsien huiskispalikalla roiskiminen jaksa enää kiinnostaa

        Minun luona kun on tuttuja käyny niin 3 perhettä
        on sen jälkeen heti Wiin ostaneet tai varanneet
        viikon sisällä.
        PS3 tai xBOX niistä he ei mitään tienneet,mutta
        kun minun Wii pelejä pelasivat,niin heti
        rupes erilainen pelityyli kiinostamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe