Muistaako joku vielä laulajaa, jonka nimi on Pirjo Suojanen. Lauloi jostain Syntymäpäivävalssista 70-luvulla, eli kauas mentiin.
Vastaukset 10
- NIMI ON TUTTU
JOO SAATAN MUISTAA
- kuka tietää?
Minä muistan sellaisen kappaleen kuin Kotimaa. Missähän nykyään vaikuttaa, ja mahtaako laulaa enää?
- ♥♥♡♡♡♡
Eikö tää ollu joskus 70/80 lukujen nimiä
- naapur
Asuin Pirjon naapurina.
Pirjo lauloi omaksi iloksi kappaletta. "Oi katsoppa äiti tuota hauvaa."
Vuosi oli muistaakseni 1960
- 20 + 2
Tuollahan noita olisi:
https://www.youtube.com/results?search_query=pirjo suojanen - Kakimanni
Asui pulmussuontiellä rämonkauppaa vastapuolella takakirveellä Turussa 60 luvulla Rientola oli lähellä !
- Anonyymi
Muistan.
- Anonyymi
Tekikö matti Ruohosen kans keikkaa
- Anonyymi
Ei tehnyt.
Mirä Pirjolle nykyisin kuuluu?
- Anonyymi
Muistan,oli solistina laulamassa häissämme 27.8.1966
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32488- 69428
- 33425
- 37406