Muistaako joku vielä laulajaa, jonka nimi on Pirjo Suojanen. Lauloi jostain Syntymäpäivävalssista 70-luvulla, eli kauas mentiin.
Pirjo Suojanen
10
3994
Vastaukset
- NIMI ON TUTTU
JOO SAATAN MUISTAA
- kuka tietää?
Minä muistan sellaisen kappaleen kuin Kotimaa. Missähän nykyään vaikuttaa, ja mahtaako laulaa enää?
- ♥♥♡♡♡♡
Eikö tää ollu joskus 70/80 lukujen nimiä
- naapur
Asuin Pirjon naapurina.
Pirjo lauloi omaksi iloksi kappaletta. "Oi katsoppa äiti tuota hauvaa."
Vuosi oli muistaakseni 1960
- 20 + 2
Tuollahan noita olisi:
https://www.youtube.com/results?search_query=pirjo suojanen - Kakimanni
Asui pulmussuontiellä rämonkauppaa vastapuolella takakirveellä Turussa 60 luvulla Rientola oli lähellä !
- Anonyymi
Muistan.
- Anonyymi
Tekikö matti Ruohosen kans keikkaa
- Anonyymi
Ei tehnyt.
Mirä Pirjolle nykyisin kuuluu?
- Anonyymi
Muistan,oli solistina laulamassa häissämme 27.8.1966
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661