Mitä toni halme sai aikaan eduskunnassa.tarvitaanko lisää pellejä ja missejä eduskuntaan.Eikö entiset pellet riitä
mitä halme
8
367
Vastaukset
- duffa
kyllä tuo määrä riittää pitämään eduskunnan asiat pelleilynä.
- åänestäjä
Joku mun kanssa samaa mieltä. Pitäs olla että sääntö.Kaksi kautta,sen jälkeen uudet tilalle.Kähmintä ja lehmänkaupat loppuis.periaatteella.sulle tuo mulle seuraavaksi.köyhemmät unohtuu
åänestäjä kirjoitti:
Joku mun kanssa samaa mieltä. Pitäs olla että sääntö.Kaksi kautta,sen jälkeen uudet tilalle.Kähmintä ja lehmänkaupat loppuis.periaatteella.sulle tuo mulle seuraavaksi.köyhemmät unohtuu
samaa mieltä.
Se kaksi kautta olis varmaan ihan hyvä ja kannatettava juttu.
En tiedä auttaisiko se köyhiä yhtään mutta ei nää olot ainakaan huononis jos saatais uutta verta kehiin.
Kunnissa on sama ongelma. Valtuustoissa istuu ne yhdet ja samat "joo joo" miehet vuosikaudet.
Uusia ehdokkaita on tosi vaikea saada läpi, ainakaan näillä pienillä paikkakunnilla.
On muutama vahva johtaja jotka päättää asiat ja tämä lammaslauma on aina samaa mieltä.
Onko tämä nyt sitä demokratiaa vai mitä?- Meilu-reininki
piive kirjoitti:
samaa mieltä.
Se kaksi kautta olis varmaan ihan hyvä ja kannatettava juttu.
En tiedä auttaisiko se köyhiä yhtään mutta ei nää olot ainakaan huononis jos saatais uutta verta kehiin.
Kunnissa on sama ongelma. Valtuustoissa istuu ne yhdet ja samat "joo joo" miehet vuosikaudet.
Uusia ehdokkaita on tosi vaikea saada läpi, ainakaan näillä pienillä paikkakunnilla.
On muutama vahva johtaja jotka päättää asiat ja tämä lammaslauma on aina samaa mieltä.
Onko tämä nyt sitä demokratiaa vai mitä?Eläkkeen mokomakin öykkäri ei muuta.
- Vierivä kivi..
Meilu-reininki kirjoitti:
Eläkkeen mokomakin öykkäri ei muuta.
Tai ketkä, hänet sinne äänesti? Ei eduskuntaan mennä kuin lähiö kuppilaan. Jos kansa tuntee "tutuksi ja turvalliseksi", kasvot joita media pyörittää.
Miten sitä osaa äänensä antaa, ventovieraalle. Joka vain vaalien alla kertoo, miten hommansa hoitaa?
- suomalaisten äänestäjien
tyhmyyden takia loppuelämäkseen hyvälle eläkkeelle,mitä opitte (??) tästä?
- juu------
ihan sairas mies
- perässähiihtäjää
en ainakaan minä sinne äänestä!
Rivipoliitikko, jolla on tarpeeksi sivistystä, on minun valintani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419