mitä halme

Mitä toni halme sai aikaan eduskunnassa.tarvitaanko lisää pellejä ja missejä eduskuntaan.Eikö entiset pellet riitä
8368
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

kyllä tuo määrä riittää pitämään eduskunnan asiat pelleilynä.

Äänestä
  • Joku mun kanssa samaa mieltä. Pitäs olla että sääntö.Kaksi kautta,sen jälkeen uudet tilalle.Kähmintä ja lehmänkaupat loppuis.periaatteella.sulle tuo mulle seuraavaksi.köyhemmät unohtuu

Äänestä

• åänestäjä kirjoitti:

Joku mun kanssa samaa mieltä. Pitäs olla että sääntö.Kaksi kautta,sen jälkeen uudet tilalle.Kähmintä ja lehmänkaupat loppuis.periaatteella.sulle tuo mulle seuraavaksi.köyhemmät unohtuu

samaa mieltä.
    Se kaksi kautta olis varmaan ihan hyvä ja kannatettava juttu.
    En tiedä auttaisiko se köyhiä yhtään mutta ei nää olot ainakaan huononis jos saatais uutta verta kehiin.

Kunnissa on sama ongelma. Valtuustoissa istuu ne yhdet ja samat "joo joo" miehet vuosikaudet.
    Uusia ehdokkaita on tosi vaikea saada läpi, ainakaan näillä pienillä paikkakunnilla.
    On muutama vahva johtaja jotka päättää asiat ja tämä lammaslauma on aina samaa mieltä.
    Onko tämä nyt sitä demokratiaa vai mitä?

Äänestä

• pirjo.kudjoi kirjoitti:

samaa mieltä.
    Se kaksi kautta olis varmaan ihan hyvä ja kannatettava juttu.
    En tiedä auttaisiko se köyhiä yhtään mutta ei nää olot ainakaan huononis jos saatais uutta verta kehiin.

Kunnissa on sama ongelma. Valtuustoissa istuu ne yhdet ja samat "joo joo" miehet vuosikaudet.
    Uusia ehdokkaita on tosi vaikea saada läpi, ainakaan näillä pienillä paikkakunnilla.
    On muutama vahva johtaja jotka päättää asiat ja tämä lammaslauma on aina samaa mieltä.
    Onko tämä nyt sitä demokratiaa vai mitä?

Eläkkeen mokomakin öykkäri ei muuta.

Äänestä

• Meilu-reininki kirjoitti:

Eläkkeen mokomakin öykkäri ei muuta.

Tai ketkä, hänet sinne äänesti? Ei eduskuntaan mennä kuin lähiö kuppilaan. Jos kansa tuntee "tutuksi ja turvalliseksi", kasvot joita media pyörittää.
    Miten sitä osaa äänensä antaa, ventovieraalle. Joka vain vaalien alla kertoo, miten hommansa hoitaa?

Äänestä

tyhmyyden takia loppuelämäkseen hyvälle eläkkeelle,mitä opitte (??) tästä?

Äänestä
  • ihan sairas mies

Äänestä

en ainakaan minä sinne äänestä!

Rivipoliitikko, jolla on tarpeeksi sivistystä, on minun valintani.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

åänestäjä kirjoitti:

Mitä toni halme sai aikaan eduskunnassa.tarvitaanko lisää pellejä ja missejä eduskuntaan.Eikö entiset pellet riitä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu