Kierrä Marokkoa

Kokemusta

Minun vinkkini sinulle. Lennä Malagaan,bussilla Algecirasiin,lautalla yli Gibralttarinsalmen ja olet Marokossa. Pysähdy ja katsele Tangeria. Jatka matkaasi joko Fesiin tai Casablancaan jonne junamatka kestää 6tuntia.Jos hallitset ranskan kielen jo junassa saat varmasti kontaktia marokkolaisiin.Eivät he ihmisinä ole sinua kummallisempia.Casablancassa joka on suurkaupunki on varmasti katsottavaa. Maailman toiseksi suurin moskeija jonne turisti pääsee kierroksille,opastus joko ranskaksi tai englanniksi.Moskeijaan mahtuu sisälle 25000 ihmistä,marmorilattia sähkölämmityksellä,moskeijan torni n.200m korkea. Ja eikun matka jatkuu junalla Marrakeshiin,sieltä linja-autolla Agadiriin jne. Tämänkin reissu teet n.yhdessä viikossa.

5

858

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkini

Kierrä Marokko. Ja kaukaa!

Montakohan kertaa tuolla ehdottamallasi
      lenkillä pöllitään lompakkosi, tyhjätään
      huoneesi ja saat jopa puukkoa kylkeen?

• Oletkohan koskaan edes käynyt Marokossa?

• Oletkohan tullut ajatelleek...
        kalevi.s kirjoitti:

Oletkohan koskaan edes käynyt Marokossa?

monet ovat käyneet Marokossa,eivätkä kaikki suinkaan ole pitäneet kokemastaan.Olet valitettavasti sitä väkeä,jolle oma totuus on ainoa oikea.

• Oletkohan tullut ajatelleek... kirjoitti:

monet ovat käyneet Marokossa,eivätkä kaikki suinkaan ole pitäneet kokemastaan.Olet valitettavasti sitä väkeä,jolle oma totuus on ainoa oikea.

En ole ainuttakaan kertaa tuonut esille sitä seikkaa, että kirjoittamani olisi vain ja ainoastaan oikea totuus. Osoitahan sellainen kohta? Suomalainen sananlasku sanoo, että " yksi tykkää äidistä ja toinen tyttäristä".Keskustelu on aina paikallaan.Minusta ei kuitenkaan ole kohtuullista sellaiset lyönnit kuten esim. varkaita ja väkisin revitään autoon, ja että naisten pitää pukea päälleen siveysvyö ja kuljettaa mukanaan kaasu-tai pippurisumutinta.Jos se on sitten oma ainoa totuuteni kun väitän, että autoon ei revitä väkisin keträän, ja että maa ei ole täynnä varkaita. Hyvä kirjoittaja Sinakin huitaisit

• anoppi

Otappa yhteytta Matkanjarjestajiin, jotka ovat jo kymmenia vuosia tuoneet suomalaisia tanne Marokkoon lomalle(olen itse asunnut taalla jo 30 vuotta)niin saat asiallista tietoa puukotustapauksista. En ymmarra miksi pelotella ihmisia, silla selvastikaan sinulla ei ole mitaan tietoa koko Marokosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe