Osaisiko joku kertoa miten saa parhaiten puvun housut silitettyä ja prässit oikeille kohdille? Nimimerkki: epätoivoinen mies
Housujen
5
8244
Vastaukset
- muistettava
Puvunhousuja ei saa silittää tai prässätä ilman esim. harsokangasta eli silitysrätiksi sitä sanotaan. Kostean harsokankaan läpi siis prässätään ja entisten prässien paikalle, tottakai. Parhaiten se onnistuu kun prässää lahkeen kerrallaan ja taka ja etuprässin erikseen. Kevyet painallukset riittää.
- jos..
Miten prässit saa oikeille kohdille, jos pesussa entiset prässit ovat hävinneet? Kumpi tehdään ensin etu- vai takaprässi, onko väliä?
- prässit
jos.. kirjoitti:
Miten prässit saa oikeille kohdille, jos pesussa entiset prässit ovat hävinneet? Kumpi tehdään ensin etu- vai takaprässi, onko väliä?
saa kohilleen sillä tavalla, että asettaa sivusaumat vastakkain lahkeensuissa ja liitingissä. Siinä joutuu vähän tälläilemään sitten silityslaudalla, että lahkeet on suorassa kunnolla. Napakka veto että housut oikenee kunnolla ja tarkistella että saumat kulkee kutakuinkin kohillaan.
On sama kumman prässin ensin tekee, itse teen etuprässin, koen sen jotenkin hankalammaksi ja siksi aloitan siitä.
Ja muista aina se kostea rätti siihen raudan ja housujen väliin. Se on siis tärkeä siksi, että houst eivät ala kiiltelemään. Paljaalla raudalla prässättynä ne tekevät sen. - vastauksista..
prässit kirjoitti:
saa kohilleen sillä tavalla, että asettaa sivusaumat vastakkain lahkeensuissa ja liitingissä. Siinä joutuu vähän tälläilemään sitten silityslaudalla, että lahkeet on suorassa kunnolla. Napakka veto että housut oikenee kunnolla ja tarkistella että saumat kulkee kutakuinkin kohillaan.
On sama kumman prässin ensin tekee, itse teen etuprässin, koen sen jotenkin hankalammaksi ja siksi aloitan siitä.
Ja muista aina se kostea rätti siihen raudan ja housujen väliin. Se on siis tärkeä siksi, että houst eivät ala kiiltelemään. Paljaalla raudalla prässättynä ne tekevät sen.Nyt pitää harjoitella, että pääsee hyvään lopputulokseen. Taitaa huonolaatuisissa housuissa olla sen verran jotain "kieroutta" että homma on pari astetta vaikeampaa..=)
- yksi vinkki
vastauksista.. kirjoitti:
Nyt pitää harjoitella, että pääsee hyvään lopputulokseen. Taitaa huonolaatuisissa housuissa olla sen verran jotain "kieroutta" että homma on pari astetta vaikeampaa..=)
Oikaisepahan housujasi kun laitat ne kuivumaan, kieroudet saattavat poistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351