Mustan raamatun suomenkielisen painoksen osat ovat:
1. Kuudes Mooseksen kirja - Mooseksen taika ja henkioppi
2. Seitsemäs Mooseksen kirja
3. Ensimmäinen osa - Israelilaisten taikavoima
4. Toinen osa - Mystillisen perimystiedon säännöt eli taikaoppi
5. III - Semiphoras ja schemhamphoras
6. Sepher Shimmush Tehillim eli Psalmien käyttö
7. Tähtimaailman vaikutus ihmiseen
Musta raamattu
14
1339
Vastaukset
- AROSUSI-09
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000257&posting=22000000022277011 Vaan maanantaina se on Satanic Bible K-Kaupan lihatiskillä suomennettuna ja tuoreelle painomusteelle tuoksuvana: http://www.voimasana.fi
- Kiinnostunut...
Mistä Mustan Raamatun voi hankkia? olen kuullut että sitä ei ainakaan voi ostaa keneltäkään...
- Okkultisti
http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm
Tuolta löydät scannatut alkuperäisetkin sivut hepreaksi. Aloita vaikka mooseksen 6. ja 7. kirjasta. Ole nopea, jottei sensuuri kerkiä viemään tätä viestiäni. Samat sivut ovat olleet voimassa jo vuosia. - Vekkultisti
Rohkeasti kysymään ja esittään kiinnostunutta vanhoista teoksista. Voit myös väittää tekeväsi tutkielmaa asiasta jos ovet eivät meinaa arkistoihin aueta.
- Arielis
Mulla on tommonen vanha musta kirja hyllyssä.
Onkohan se musta raamattu?
Ainakin se on vanhan näköinen. Vuosilukuja kirjasta
en löytänyt, ne on jostakin syystä raaputettu pois.
Alkusivuilla lukee:" Kuudes ja seitsemäs Mooseksen
kirja eli Mooseksen taika- ja henkioppi ja selityksiä ihmetöistä" jne. Kolmas painos.
Onkohan arvoa tuolla? - ...
Itse aikoinaan ostin Huuto.netistä ja eipä se mitenkään ihmeellinen kirja ollut
Okkultisti kirjoitti:
http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm
Tuolta löydät scannatut alkuperäisetkin sivut hepreaksi. Aloita vaikka mooseksen 6. ja 7. kirjasta. Ole nopea, jottei sensuuri kerkiä viemään tätä viestiäni. Samat sivut ovat olleet voimassa jo vuosia.www.esotericarchives.com... Sieltä löytää!
- KUUSKUUSKUUSSAATANA!
Arielis kirjoitti:
Mulla on tommonen vanha musta kirja hyllyssä.
Onkohan se musta raamattu?
Ainakin se on vanhan näköinen. Vuosilukuja kirjasta
en löytänyt, ne on jostakin syystä raaputettu pois.
Alkusivuilla lukee:" Kuudes ja seitsemäs Mooseksen
kirja eli Mooseksen taika- ja henkioppi ja selityksiä ihmetöistä" jne. Kolmas painos.
Onkohan arvoa tuolla?Hei onko sulla toi kirja vielä?
- Dorian Grey
Okkultisti kirjoitti:
http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm
Tuolta löydät scannatut alkuperäisetkin sivut hepreaksi. Aloita vaikka mooseksen 6. ja 7. kirjasta. Ole nopea, jottei sensuuri kerkiä viemään tätä viestiäni. Samat sivut ovat olleet voimassa jo vuosia.Katsos vielä noikin vanhat sivut toimii vuosien jälkeen :) Olisin myös olettanut että ne suljettaisiin. Sinne vaan tonkimaan ja voittaa kirjastoissa komppaamisen...
- N.H
Mitä turhaan opiskelemaan noituutta jostakin kirjoista? Magia tulee sielusta.
- realisti Anton
Ei taikuutta ole olemassakaan, ainakaan missään näkyvässä muodossa. Ei ole menninkäisiä, eikä henkiä metsissä, ei yhtään mitään. Huumehörhöt vain näkevät näkyjä.
- 9+9
realisti Anton kirjoitti:
Ei taikuutta ole olemassakaan, ainakaan missään näkyvässä muodossa. Ei ole menninkäisiä, eikä henkiä metsissä, ei yhtään mitään. Huumehörhöt vain näkevät näkyjä.
Raelisti Anton saisi selvittää mitä magialla tarkoitetaan. Tai no, onhan sitä mukava puhua lämpikseen paskaa.
- ktm...,
voi ostaa mut ei kannata varastaa XD ihan ok kirja vaikka luulin vähän erinlaisex
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427