Musta raamattu

rituaaleja löytyy.

Mustan raamatun suomenkielisen painoksen osat ovat:

1. Kuudes Mooseksen kirja - Mooseksen taika ja henkioppi
2. Seitsemäs Mooseksen kirja
3. Ensimmäinen osa - Israelilaisten taikavoima
4. Toinen osa - Mystillisen perimystiedon säännöt eli taikaoppi
5. III - Semiphoras ja schemhamphoras
6. Sepher Shimmush Tehillim eli Psalmien käyttö
7. Tähtimaailman vaikutus ihmiseen

14

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09
    • Kiinnostunut...

      Mistä Mustan Raamatun voi hankkia? olen kuullut että sitä ei ainakaan voi ostaa keneltäkään...

      • Okkultisti

        http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm

        Tuolta löydät scannatut alkuperäisetkin sivut hepreaksi. Aloita vaikka mooseksen 6. ja 7. kirjasta. Ole nopea, jottei sensuuri kerkiä viemään tätä viestiäni. Samat sivut ovat olleet voimassa jo vuosia.


      • Vekkultisti

        Rohkeasti kysymään ja esittään kiinnostunutta vanhoista teoksista. Voit myös väittää tekeväsi tutkielmaa asiasta jos ovet eivät meinaa arkistoihin aueta.


      • Arielis

        Mulla on tommonen vanha musta kirja hyllyssä.
        Onkohan se musta raamattu?

        Ainakin se on vanhan näköinen. Vuosilukuja kirjasta
        en löytänyt, ne on jostakin syystä raaputettu pois.

        Alkusivuilla lukee:" Kuudes ja seitsemäs Mooseksen
        kirja eli Mooseksen taika- ja henkioppi ja selityksiä ihmetöistä" jne. Kolmas painos.

        Onkohan arvoa tuolla?


      • ...

        Itse aikoinaan ostin Huuto.netistä ja eipä se mitenkään ihmeellinen kirja ollut


      • Okkultisti kirjoitti:

        http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm

        Tuolta löydät scannatut alkuperäisetkin sivut hepreaksi. Aloita vaikka mooseksen 6. ja 7. kirjasta. Ole nopea, jottei sensuuri kerkiä viemään tätä viestiäni. Samat sivut ovat olleet voimassa jo vuosia.

        www.esotericarchives.com... Sieltä löytää!


      • KUUSKUUSKUUSSAATANA!
        Arielis kirjoitti:

        Mulla on tommonen vanha musta kirja hyllyssä.
        Onkohan se musta raamattu?

        Ainakin se on vanhan näköinen. Vuosilukuja kirjasta
        en löytänyt, ne on jostakin syystä raaputettu pois.

        Alkusivuilla lukee:" Kuudes ja seitsemäs Mooseksen
        kirja eli Mooseksen taika- ja henkioppi ja selityksiä ihmetöistä" jne. Kolmas painos.

        Onkohan arvoa tuolla?

        Hei onko sulla toi kirja vielä?


      • Dorian Grey
        Okkultisti kirjoitti:

        http://www.sacred-texts.com/grim/index.htm

        Tuolta löydät scannatut alkuperäisetkin sivut hepreaksi. Aloita vaikka mooseksen 6. ja 7. kirjasta. Ole nopea, jottei sensuuri kerkiä viemään tätä viestiäni. Samat sivut ovat olleet voimassa jo vuosia.

        Katsos vielä noikin vanhat sivut toimii vuosien jälkeen :) Olisin myös olettanut että ne suljettaisiin. Sinne vaan tonkimaan ja voittaa kirjastoissa komppaamisen...


    • N.H

      Mitä turhaan opiskelemaan noituutta jostakin kirjoista? Magia tulee sielusta.

      • realisti Anton

        Ei taikuutta ole olemassakaan, ainakaan missään näkyvässä muodossa. Ei ole menninkäisiä, eikä henkiä metsissä, ei yhtään mitään. Huumehörhöt vain näkevät näkyjä.


      • 9+9
        realisti Anton kirjoitti:

        Ei taikuutta ole olemassakaan, ainakaan missään näkyvässä muodossa. Ei ole menninkäisiä, eikä henkiä metsissä, ei yhtään mitään. Huumehörhöt vain näkevät näkyjä.

        Raelisti Anton saisi selvittää mitä magialla tarkoitetaan. Tai no, onhan sitä mukava puhua lämpikseen paskaa.


    • ktm...,

      voi ostaa mut ei kannata varastaa XD ihan ok kirja vaikka luulin vähän erinlaisex

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe