Mun hamsulla (talvikko) on siinä mis etutassu alkaa niin lähteny karvaa ja se punottaa... hamsu tulee pian vuode... Voisko se olla tappelusta tullu? kun 2 veljestä on samassa häkissä.. Siirsin sen toisen erilleen ettei enää tappeluja tulisi.. siirrän takaisin kun on parantunut...???
Apuva! :(
2
250
Vastaukset
Et voi siirtää niitä enää yhteen asumaan, sillä ne eivät enää tunne toisiaan muutaman päivän päästä. Jos yrität sitä, ne alkavat silloin hyvin todennäköisesti tapella yhtälailla kuin täysin toisilleen vieraat hamsterit.
Oletko nähnyt, että ne olisivat tapelleet/kinastelleet? Ja miten ne muuten ovat tulleet toimeen keskenään? Nukkuivatko ne yhdessä? Talvikot yleensä alkavat tapella tiettyyn ikään tullessa, tavallisesti aikuisiässä. Tuohon karvanlähtemiseen voi olla muitakin syitä kuin se, että sen veli olisi niitä siltä nyppinyt. Kasvaimet aiheuttavat karvanlähtöä, myös vitamiininpuutokset. Yksi syy voi olla myös vanhuus. Jos karvanlähtö ja punoitus pahenevat, suosittelisin menemään hamsterin kanssa eläinlääkärille.- santtu
Minusta ei kannattaisi laittaa niitä enää samaan häkkiin koska ne voi vaikka tapaa toisensa! kannattaa pitää ne erillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834