turkish airlines

saaga88

tietääkö kukaan mihin terminaaliin laskeutuu turkish airlinesin suora lento helsingistä? onko siellä vain yksi kansainvälinen tuloterminaali vai monta?:/ pitäisi ilmoittaa hakijalleni minne hänen on tultava xD

5

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu
    • Istanbulissa

Olin siellä 25 tuntia, kiertelin sen ajan rakennusta ja mielestäni ulkomaalta tuleville lennoille on vain yksi terminaali ja sisämaan lentojen tuleville omansa.
      Että ei pitäisi syntyä häikkää:)
      Tietenkään en ole varma, pahoittelen mikäli väärää tietoa on.

• Etti =)

Eilen varmistin itse samaisen asian matkatoimistosta eli jos siihen on luottamista, niin varmaa tietoa.
        Oikein mukavaa matkaa,lähden itse myös pian Istanbulia ihailemaan!

• Etti =)
        Etti =) kirjoitti:

Eilen varmistin itse samaisen asian matkatoimistosta eli jos siihen on luottamista, niin varmaa tietoa.
        Oikein mukavaa matkaa,lähden itse myös pian Istanbulia ihailemaan!

Eli anteeksi luin miten sattuu.. Mulla ei vaan varausvahvistuksessa lukenu muuta kuin Istanbul niin kävin eilen matkatoimistosta kysymässä että millekäs kentälle... kun siellä niitä ymmärtääkseni kaksi ainakin on. Terminaalista mulla ei ole sen suuremmin tietoa, mut luotan että itsekin sieltä ruuhkasta noutajani löydän.

• että ottaa selvää

missä on ulkomaanterminaali. Se on iso, mutta ulostulo on samassa paikassa kaikille.
      Istanbulin toinen kenttä on Kurtköyssä toisella puolella Bosporin salmea ja lähinnä taitaa olla kotimaan lentojen käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe