PAS edessä, ivf mönkään..kyselyä PAS:ista

vesseli

Tänään oli testipäivä ja puhdas negatiivinen kuten aina näiden kaikkien vuosien aikana....

No, ei auta ku nousta tästä.

Pas edessä ja mietin että voidaanko se tehdä jo tähän tulevan kiertoon vai pitääkö odotella välissä jotain turhai kuukausia...?

OnkosPAS:illa plussaneita? antakaa toivoa, hehe=)

9

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaja

moi vesseli. Harmin paikka kun epäonnistui..=( Muuta en osaakkaan vastata kun en pass:ista tiedä. Meilaile kun kerkiät!

• elmeri77

itse jakselet? Odottelen aina sähköpostianne.. olen niin malttamaton. Sunnuntaina lähdetään matkalle rentotumaan. Olen siis palstalta kaksi viikkoa pois. Taitaa tulla vieroitusoireita.

• Piinaileva

IVF:n jälkeen pitää olla ainakin yhden kuukautiset ennenkuin PAS:sin voi tehdä. Tämä sen takia että, kroppa pääsee normaali tilaan rankan hoidon jälkeen.
      Meillä menoss 1.IVF:n 3.mas PAS. Piinapäivä 2 vasta menossa. Siirrettiin yksi blastokysta alkio eli alkiota viljeltiin 5vrk sulatuksen jälkeen.

Tsemppiä tulevaan PAS:siin !

• Sade123

Kertoisitko Piinaileva tuosta blastokystajutusta enemmän? Miksi kohdallanne päädyttiin siihen ratkaisuun? Mitä etuja siitä on? Tapahtuuko siirto samalla tavalla kuin normaali alkion siirto?

Meillä myös 1. IVF negattu, tänään kp 1..

Oikein paljon tarrasukkia kyytiläisellesi!

Sade

• Piinailija
        Sade123 kirjoitti:

Kertoisitko Piinaileva tuosta blastokystajutusta enemmän? Miksi kohdallanne päädyttiin siihen ratkaisuun? Mitä etuja siitä on? Tapahtuuko siirto samalla tavalla kuin normaali alkion siirto?

Meillä myös 1. IVF negattu, tänään kp 1..

Oikein paljon tarrasukkia kyytiläisellesi!

Sade

Päädyttiin pitkään viljelyyn kun kaksi edellistä PAS_ssia ei onnistunut kun siirrettiin kummallakin kertaan 2 kpl kaunista nelisoluista, haluttiin nähdä jääkö jakautuminen tuohon nelisolu-vaiheeseen vai jatkaako alkiot jakautumistaan. Sulatettiin kaksi joista toinen tipautti heti 2 solua eikä siitä jatkanut mutta toinen meni sitten blastokysta vaiheeseen.

Blastkystalla on paremmat mahdollisuut kiinnittyä mutta taas 4 10:nestä alkiosta ei kehity sinne asti viljelyllä että jos on vähän alkioita pakkasessa niin kannattaa miettiä tarkkaan koska voi käydä niin ettei siirtoon päästä.
        Raskaushan voi alkaa jopa 2-soluisella joten tää on aika arpapeliä mikä onnistuu ..mutta näin me päätimme. Meille jäi vielä 10 alkiota ja jos tämä ei onnistu niin seuraavan kerran sulatamme 4 ja katsomme saammeko kaksi kyytiin vai lopettaako kaikki jakautumisen.

Kiitoksia tarrasukista niitä tarvitaan:)

• Sade123
        Piinailija kirjoitti:

Päädyttiin pitkään viljelyyn kun kaksi edellistä PAS_ssia ei onnistunut kun siirrettiin kummallakin kertaan 2 kpl kaunista nelisoluista, haluttiin nähdä jääkö jakautuminen tuohon nelisolu-vaiheeseen vai jatkaako alkiot jakautumistaan. Sulatettiin kaksi joista toinen tipautti heti 2 solua eikä siitä jatkanut mutta toinen meni sitten blastokysta vaiheeseen.

Blastkystalla on paremmat mahdollisuut kiinnittyä mutta taas 4 10:nestä alkiosta ei kehity sinne asti viljelyllä että jos on vähän alkioita pakkasessa niin kannattaa miettiä tarkkaan koska voi käydä niin ettei siirtoon päästä.
        Raskaushan voi alkaa jopa 2-soluisella joten tää on aika arpapeliä mikä onnistuu ..mutta näin me päätimme. Meille jäi vielä 10 alkiota ja jos tämä ei onnistu niin seuraavan kerran sulatamme 4 ja katsomme saammeko kaksi kyytiin vai lopettaako kaikki jakautumisen.

Kiitoksia tarrasukista niitä tarvitaan:)

Kiitos tiedosta Piinailija. Mielenkiintoista, että tuollalainenkin mahdollisuus on olemassa. Meillä huuruneniä jäi 12 kpl pakkaseen odottelemaan. Jospa niistä joku olisi sitkeä sissi!

Sade

• Yikru
        Sade123 kirjoitti:

Kiitos tiedosta Piinailija. Mielenkiintoista, että tuollalainenkin mahdollisuus on olemassa. Meillä huuruneniä jäi 12 kpl pakkaseen odottelemaan. Jospa niistä joku olisi sitkeä sissi!

Sade

Vesselille: VOI HARMI! Meillä myös meni eka IVF tuoresiirto pieleen, harmittaa kyllä mutta eipä auta kun ajatella jatkoa, meillä 4 alkiota pakkasessa; miten teillä? Voimia ja jaksamista teille!

Mulla on välissä yksi välikierto ennen PASsia. Riippuu ilmeisesti myös siitä onko lääkkeellinen kierto vai ei, mulla on lääkkeellinen kun menkat ei ilman lääkkeitä mulla tod. näk. tule... Lääkäriaika mulla 3 viikon päästä.

• vesseli
        Yikru kirjoitti:

Vesselille: VOI HARMI! Meillä myös meni eka IVF tuoresiirto pieleen, harmittaa kyllä mutta eipä auta kun ajatella jatkoa, meillä 4 alkiota pakkasessa; miten teillä? Voimia ja jaksamista teille!

Mulla on välissä yksi välikierto ennen PASsia. Riippuu ilmeisesti myös siitä onko lääkkeellinen kierto vai ei, mulla on lääkkeellinen kun menkat ei ilman lääkkeitä mulla tod. näk. tule... Lääkäriaika mulla 3 viikon päästä.

Ensinnäkin myös teille pahoitteluni mutta kuten sanoit, ei auta kuin nousta suosta ja alkaa taas sotimaan luontoa vastaan, hehe=)

Meillä on ihan samanverran alkioita eli 4 kpl pakkasessa...ei kovin kehuttava määrä mutta toivotaan parasta.
        Meillä tehdään pas heti tähän seuraavaan, jos siis ovis vaan osuu oikeaan ajankohtaan eli jotta siirto ei olisi la eikä su.
        Tehdään luonnolliseen kiertoon juurikin siksi ettei tarvitse kroppaan turhaan tunkea mitään ylimääräistä koska mulla kuitenkin menkat tulee(juuri nyt) ja ovis tapahtuu...
        Ainut on että osuuko kohalleen.....

Ai sulla ei tule menkkoja ilman lääkettä...koskaan?

tsemiä seuraavaan piinaan, siitä sitte napataan eiks je=)?

..ja taas ihmettelen että mistä tämä kaikki toivo ja usko on voinut tulla tuon edellispäiväisen jälkeen=)=)

• Yikru
        vesseli kirjoitti:

Ensinnäkin myös teille pahoitteluni mutta kuten sanoit, ei auta kuin nousta suosta ja alkaa taas sotimaan luontoa vastaan, hehe=)

Meillä on ihan samanverran alkioita eli 4 kpl pakkasessa...ei kovin kehuttava määrä mutta toivotaan parasta.
        Meillä tehdään pas heti tähän seuraavaan, jos siis ovis vaan osuu oikeaan ajankohtaan eli jotta siirto ei olisi la eikä su.
        Tehdään luonnolliseen kiertoon juurikin siksi ettei tarvitse kroppaan turhaan tunkea mitään ylimääräistä koska mulla kuitenkin menkat tulee(juuri nyt) ja ovis tapahtuu...
        Ainut on että osuuko kohalleen.....

Ai sulla ei tule menkkoja ilman lääkettä...koskaan?

tsemiä seuraavaan piinaan, siitä sitte napataan eiks je=)?

..ja taas ihmettelen että mistä tämä kaikki toivo ja usko on voinut tulla tuon edellispäiväisen jälkeen=)=)

Moi Vesseli!

Hyvä että olet hyvillä mielin, täällä myös ihan ok fiilis, vaikka tottakai harmittaa että ekalla ei tärpännyt.

Mulla menkat tulee kyllä, mutta on niin epäsäännölliset, että lääkäri suositteli että käytän lääkettä seuraavien menkkojen aikaansaamiseksi suht ajallaan, ja siitä sitten PAS hoitoon. Toivotaan nyt että meidän molempien alkiot olis vahvoja ja selviäis sulatuksesta!!

Toivottavasti sun ovis ei nyt sitten osu la eikä su päivälle! Kirjoittelehan sitten kuulumisiasi taasen!

Hyvää pakkasviikonloppua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe