TBC:n tuoma ärsyttävä ilmiö

nyyppä warlock

Onkos kukaan muu havainnut saman ärsyttävän ilmiön TBC:n myötä: olet esim. lvl 61 ja grindailet jossain ihan rauhassa kunnes yhtäkkiä saat perääsi lentomountilla kiitävän lvl 70 horden. Ottaa aivoon kun ei itse ole vielä lähelläkään leveliä 70, niin mitäs pystyt tekemään kun joku lvl70 lähtee lentomountilla perään? Hieman raivostuttavaa etten sanoisi :D

Gänkkiminen on saanut taas ihan täysin uusia ulottuvuuksia lentomounttien myötä, vai mitäs mieltä ootte?

10

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quinc.y

o samalaita ku ot 39 ja grindailet jossain ja joku stn 60 ally tulee sinne mountilla ja ganggii sua 10 kertaa, että ei se mihinkään oo muuttunut.

• horde hunter

Mun mielestä taas kaikki pelaa ihan rauhassa keskenään, eikä välitä vastapuolesta. Tosi vähän on ollut harmia toisen puolen pelaajista.

• Daider
        horde hunter kirjoitti:

Mun mielestä taas kaikki pelaa ihan rauhassa keskenään, eikä välitä vastapuolesta. Tosi vähän on ollut harmia toisen puolen pelaajista.

Itse pelailen Twisting Neatherilla ja olen huomannut varsinkin Hellfire Peninsulalla yllättävän paljon yhteistyötä horden ja alliancen kesken. Ainoat paikat, joissa saa kimppuunsa hordea ovat ne kolme kaapattavaa paikkaa, muualla eri factioneiden edustaja enemmän auttavat toisiaan kuin gankkaavat.

• Bixby
        Daider kirjoitti:

Itse pelailen Twisting Neatherilla ja olen huomannut varsinkin Hellfire Peninsulalla yllättävän paljon yhteistyötä horden ja alliancen kesken. Ainoat paikat, joissa saa kimppuunsa hordea ovat ne kolme kaapattavaa paikkaa, muualla eri factioneiden edustaja enemmän auttavat toisiaan kuin gankkaavat.

Gänkkimistä tapahtuu toistaiseksi vain jos kestaus alueella on 3:1 ylivoima toisella osapuolella, tai ajoittainen ympäri tiettyä outlands aluetta liikuskeleva helppojen uhrien kyttääjä. Saanut toki paikoin kestata rauhassa viiden tai useamman alliancen ympäröimänä.

Suurin osa pyrkii välttämään keskinäisiä kahnauksia, sillä kullakin on vain päätavoitteinaan lvl 70, raha ja flying mount. Kun suurin osa on jo päätynyt 70 tasolle ja suorittanut kaikki outdoor kestit, näemme todennäköisesti enemmän gankkimistä @ outlands.

• Daider
        Bixby kirjoitti:

Gänkkimistä tapahtuu toistaiseksi vain jos kestaus alueella on 3:1 ylivoima toisella osapuolella, tai ajoittainen ympäri tiettyä outlands aluetta liikuskeleva helppojen uhrien kyttääjä. Saanut toki paikoin kestata rauhassa viiden tai useamman alliancen ympäröimänä.

Suurin osa pyrkii välttämään keskinäisiä kahnauksia, sillä kullakin on vain päätavoitteinaan lvl 70, raha ja flying mount. Kun suurin osa on jo päätynyt 70 tasolle ja suorittanut kaikki outdoor kestit, näemme todennäköisesti enemmän gankkimistä @ outlands.

Toisaalta tällöin taivailla lentelee X-määrä kummankin puolen sotureita joiden luoma uhka hidastaa matalatasoisten gankkaamista. Lisäksi kun enemmän porukkaa saavuttaa 70-tason 70-tasoisten Battlegroundit alkavat vetä porukkaa sinne pois hätistelemästä lowbieita.

• Quinc.y
        Bixby kirjoitti:

tykkään pistää ihan hurjaks. esim. 4 Allyä oli tappamassa mobeja (mobeja jotain 2-3) sinne väliin sit menin ja pistin (olen siis warrior) Recklessnessin päälle (talentit Arm joten kesti sen 21 sek) ja Berseks Stancella sinne ryntäsin ja porukkaa aloin pyörittää Wirlwindillä, sainhan niistä 2 tapettua mutta ku aggrosin sitten kaikki mobit ja kuolin.

Mutta hauskaa se on tuokin välillä ^^

• si paskoja
        Quinc.y kirjoitti:

tykkään pistää ihan hurjaks. esim. 4 Allyä oli tappamassa mobeja (mobeja jotain 2-3) sinne väliin sit menin ja pistin (olen siis warrior) Recklessnessin päälle (talentit Arm joten kesti sen 21 sek) ja Berseks Stancella sinne ryntäsin ja porukkaa aloin pyörittää Wirlwindillä, sainhan niistä 2 tapettua mutta ku aggrosin sitten kaikki mobit ja kuolin.

Mutta hauskaa se on tuokin välillä ^^

näin kerran stv:ssä (kun olin 45 warrior) 50lvl UD mage niin kaverini nauroivat kun sanoin "nam...50 lvl UD mage" mut selvisikin että siellä oli gankkimässä 60belf pala....huoh...niin asiaan miks jotkut on tuol gankkimässä siis mitä järkee siin on kun olin kerran tuol outlandseil niin kun oli 65lvl niin sieltä tulee perkele niitä vitun hordeja jotka kaikki oli 70lvl niin nyt un oon 70lvl niin kivat hordeille kun mä gankin kavereitteni kaa joihin kuuluu 70lvl wlock
        70lvl hunter ja minä 70lvl warru joskus oon mun 70lvl rogulla niin ett noi hordejen pelaajat on törkeitä kun pitää jahdata kun yks tyyppi buustas mulle rfk niin menin sinne odottamaan sitä 70lvl huntta niin (buustimiset oli mun 29 twinkille se on dw warru) kun olin sillä twinkilläni 21lvl nin joku 60lvl tauren druid tulee jeee mä voitan ton 21lvl allun pitää kertoo kavereille jeee siis tää on ihan eka kerta, mut mä vaan sanon ett hordet on paskoja ja törkeitä kun pitää 60lvl 21lvl tyypin kimppuun hyökätä niin tervetuloa outlandseille jos oot bloodfeather servus niin me tapetaan sut koko ajan (siis tarkotan hordei) odotetaan siin lähellä ruumistas.

• Quinc.y
        si paskoja kirjoitti:

näin kerran stv:ssä (kun olin 45 warrior) 50lvl UD mage niin kaverini nauroivat kun sanoin "nam...50 lvl UD mage" mut selvisikin että siellä oli gankkimässä 60belf pala....huoh...niin asiaan miks jotkut on tuol gankkimässä siis mitä järkee siin on kun olin kerran tuol outlandseil niin kun oli 65lvl niin sieltä tulee perkele niitä vitun hordeja jotka kaikki oli 70lvl niin nyt un oon 70lvl niin kivat hordeille kun mä gankin kavereitteni kaa joihin kuuluu 70lvl wlock
        70lvl hunter ja minä 70lvl warru joskus oon mun 70lvl rogulla niin ett noi hordejen pelaajat on törkeitä kun pitää jahdata kun yks tyyppi buustas mulle rfk niin menin sinne odottamaan sitä 70lvl huntta niin (buustimiset oli mun 29 twinkille se on dw warru) kun olin sillä twinkilläni 21lvl nin joku 60lvl tauren druid tulee jeee mä voitan ton 21lvl allun pitää kertoo kavereille jeee siis tää on ihan eka kerta, mut mä vaan sanon ett hordet on paskoja ja törkeitä kun pitää 60lvl 21lvl tyypin kimppuun hyökätä niin tervetuloa outlandseille jos oot bloodfeather servus niin me tapetaan sut koko ajan (siis tarkotan hordei) odotetaan siin lähellä ruumistas.

kummankin puolin... välillä oikein kiltisti yritän olla ja silti tulaan päälle, aina pitää tappaa ne. Tai sit ne jää kyttää siihen ku teen questia ja pistää viestiä kavereille, sit siinä o hetken päästä 2-3 allyä jotka sit hyökkää kimppuun ja jsut camppii corpsella.

• Muhis

No voi kyynel.. ei kannata itkee jos on pvp realmil.. yhtä paljon kummatkin puolet gänkkii, ite tapan tai ainaki yritän kaikki mistä saa honorii.. myönnettäköön et löytyy niitäki jotka harrastaa cc mut aika harva jaksaa kauheen kauaa.. mut joo on siin lentomountin kans pawnaamises ihan omat mukavat puolet, insta castii naamaan ja cd pois ja uusiks.. free honor ftw !

• EnhaShaman

Kyllä tätä on koettu. Mutta kun wowia olen likimain 2 vuotta pelannut, olen huomannut, että kyllä allut on näitä gänkkimisen kuninkaita. En itse ole mitenkään Horden enkä allujenkaan puolella, mutta tämä on tosi asia. Allut ovat keskimäärin nuorempia pelaajia kuin Hordet, että kyllä se tähän asiaan huomattavasti vaikuttaa. Juuri taidon puutteen vuoksi allut käyvät päälle porukalla tai tasoylivoimalla. Huomautan että pelaan Alluilla ihan Yhtä paljon kuin Hordella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe