Vuoden luontokuva-kilpailu 2007

Mr.K.A.T.

7

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempaakin käyttöä löytyy kuville.
      Toihan on jo törkeetä, että pitää maksaa antaakseen omia kuvia.
      MTV3, iltasanomat ym. kuvakilpailujen jne. järjestäjät sentäät ottavat kuvat vastaan ilmaiseksi.

      OK ne ne myös pöllivät kuvan käyttöoikeudet.

      • En kuuna kullan valkeana antaisi MTV3:lle käyttöoikeuksia ja siksen lähetä sinne mitään. Varsinkin jos olisi "vuosisadan kuva", josta saaattaisivat maailmalla maksaa maltaita.
        (Siksen myöskään perusta sinne luukkuun webbisivujakaan ym..)

        Jos on ollut varaa digikameraan niin tuskin 25 euroo kaataa harrastajan..


      • on hinnat
        MrKAT kirjoitti:

        En kuuna kullan valkeana antaisi MTV3:lle käyttöoikeuksia ja siksen lähetä sinne mitään. Varsinkin jos olisi "vuosisadan kuva", josta saaattaisivat maailmalla maksaa maltaita.
        (Siksen myöskään perusta sinne luukkuun webbisivujakaan ym..)

        Jos on ollut varaa digikameraan niin tuskin 25 euroo kaataa harrastajan..

        kyllä milestäni nousseet törkeän rajoille. kun aikoinani markka-aikaan osllistuin, oli maksu muutaman kympin..tosin kustannustaso ja inflaatio ja kaiken maailman glopalisaatio..mutta suurin syy €urossa. markka on vaihdettu suoraan eurohinnaksi monessa muussakin asiassa.


      • metropoli
        on hinnat kirjoitti:

        kyllä milestäni nousseet törkeän rajoille. kun aikoinani markka-aikaan osllistuin, oli maksu muutaman kympin..tosin kustannustaso ja inflaatio ja kaiken maailman glopalisaatio..mutta suurin syy €urossa. markka on vaihdettu suoraan eurohinnaksi monessa muussakin asiassa.

        Kyseinen hypettäjä lienee yhdistyksen jäseniä. aivan turha kilpailu.


      • vastaa...........
        metropoli kirjoitti:

        Kyseinen hypettäjä lienee yhdistyksen jäseniä. aivan turha kilpailu.

        Kaikki kilpailut ovat aivan turhia.
        Älä ota sitä niin vakavasti...


      • metropoli kirjoitti:

        Kyseinen hypettäjä lienee yhdistyksen jäseniä. aivan turha kilpailu.

        ..ole jäsen.

        Pah.

        Sen siitä saa kun avuliaasti jelppaa..
        Ilmeisesti lottokin ja kaikki muu olisi oltava teille ilmaisia, mutta mistä miljoonat ?


      • totista touhua
        MrKAT kirjoitti:

        ..ole jäsen.

        Pah.

        Sen siitä saa kun avuliaasti jelppaa..
        Ilmeisesti lottokin ja kaikki muu olisi oltava teille ilmaisia, mutta mistä miljoonat ?

        vuoden luontokuva... mikä se sellainen on? Rahan perässä juoksijoita kyllä riittää mutta missä ovat ne luontokuvat ja kilpailut millä pyritään tekemään luonnon eteen jotakin. Noissa kilpailuissa maine ja mammonat menee aina kuvaajille vaikka kuinka huudettaisiin luonnon puolesta. Rahat vaikka suomen luonnonsuojeluliitolle eikä bisnesmiehille!

        Siitä vaan kuvaamaan luontoa kun sitä vielä löytyy ja napsimaan eurot pois. Miten sitten suu pannaan kun luonto ottaa ja potkii ihmisparan kuoliaaksi ihmisen ahneuden vuoksi!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe