Vuoden luontokuva-kilpailu 2007

Mr.K.A.T.

7

1294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempaakin käyttöä löytyy kuville.
      Toihan on jo törkeetä, että pitää maksaa antaakseen omia kuvia.
      MTV3, iltasanomat ym. kuvakilpailujen jne. järjestäjät sentäät ottavat kuvat vastaan ilmaiseksi.

OK ne ne myös pöllivät kuvan käyttöoikeudet.

• En kuuna kullan valkeana antaisi MTV3:lle käyttöoikeuksia ja siksen lähetä sinne mitään. Varsinkin jos olisi "vuosisadan kuva", josta saaattaisivat maailmalla maksaa maltaita.
        (Siksen myöskään perusta sinne luukkuun webbisivujakaan ym..)

Jos on ollut varaa digikameraan niin tuskin 25 euroo kaataa harrastajan..

• on hinnat
        MrKAT kirjoitti:

En kuuna kullan valkeana antaisi MTV3:lle käyttöoikeuksia ja siksen lähetä sinne mitään. Varsinkin jos olisi "vuosisadan kuva", josta saaattaisivat maailmalla maksaa maltaita.
        (Siksen myöskään perusta sinne luukkuun webbisivujakaan ym..)

Jos on ollut varaa digikameraan niin tuskin 25 euroo kaataa harrastajan..

kyllä milestäni nousseet törkeän rajoille. kun aikoinani markka-aikaan osllistuin, oli maksu muutaman kympin..tosin kustannustaso ja inflaatio ja kaiken maailman glopalisaatio..mutta suurin syy €urossa. markka on vaihdettu suoraan eurohinnaksi monessa muussakin asiassa.

• metropoli
        on hinnat kirjoitti:

kyllä milestäni nousseet törkeän rajoille. kun aikoinani markka-aikaan osllistuin, oli maksu muutaman kympin..tosin kustannustaso ja inflaatio ja kaiken maailman glopalisaatio..mutta suurin syy €urossa. markka on vaihdettu suoraan eurohinnaksi monessa muussakin asiassa.

Kyseinen hypettäjä lienee yhdistyksen jäseniä. aivan turha kilpailu.

• vastaa...........
        metropoli kirjoitti:

Kaikki kilpailut ovat aivan turhia.
        Älä ota sitä niin vakavasti...

• metropoli kirjoitti:

..ole jäsen.

Pah.

Sen siitä saa kun avuliaasti jelppaa..
        Ilmeisesti lottokin ja kaikki muu olisi oltava teille ilmaisia, mutta mistä miljoonat ?

• totista touhua
        MrKAT kirjoitti:

..ole jäsen.

Pah.

Sen siitä saa kun avuliaasti jelppaa..
        Ilmeisesti lottokin ja kaikki muu olisi oltava teille ilmaisia, mutta mistä miljoonat ?

vuoden luontokuva... mikä se sellainen on? Rahan perässä juoksijoita kyllä riittää mutta missä ovat ne luontokuvat ja kilpailut millä pyritään tekemään luonnon eteen jotakin. Noissa kilpailuissa maine ja mammonat menee aina kuvaajille vaikka kuinka huudettaisiin luonnon puolesta. Rahat vaikka suomen luonnonsuojeluliitolle eikä bisnesmiehille!

Siitä vaan kuvaamaan luontoa kun sitä vielä löytyy ja napsimaan eurot pois. Miten sitten suu pannaan kun luonto ottaa ja potkii ihmisparan kuoliaaksi ihmisen ahneuden vuoksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe