Mulla on Olympus µ-700 ja kävin valokuvaamassa 15 asteen pakkasessa. Kamera toimi ihan hyvin, kunnes yhtäkkiä korttiin tuli toimintahäiriö. Kameran ruudussa lukee vaan card error. Mulla on Fujifilm xD-kuvakortti. Kortti ei ole alkanut sisälläkään toimia.
Onkohan kellekään käynyt näin ja alkoiko kortti taas jossain vaiheessa toimia?
Kannattaako odotella vai lähteä kauppaan kysymään asiasta? Olikohan sen kortin tarina nyt siinä?
card error
pakkasessa
1
385
Vastaukset
- card
saattaa olla esim. kovan pakkasen vuoksi aiheuttama
akun varaustilan putoaminen niin alas, että kamera
ei ole esim. kuvan tallennuksen aikana saanut tarpeeksi virtaa ja kortti on mennyt "juntturaan".
Voisit kokeilla onnistuuko kortin formatointi, tietysti kaikki kortilla oleva tieto katoaa samantien. Yleensä card error ei poistu itsestään, joten voi olla parasta kääntyä asiantuntevan fotoliikkeen puoleen. Ota kortin takuutodistus mukaan sillä myös muistikorteissa on takuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884