Ratkiriemukas raitis torstai! saakelin pakkaset!!
8.2-07 Torstai
16
837
Vastaukset
- Papio1
Raitis torstai tänään.
- aahoohoo
se baden-badenis olkkariin ja 60 watin lamppu paistamaan siihen yläpuolelle ja muistele miten mukavaa oli viime kesänä kun Aurinko kärvensi nahkaa siinä uima-altaas reunalla. Jos oikeen haluut fiilistellä niin reipanit nokalle vaan - niin ja limukkapullo kouraan.
Mä tuun käymään muuten ens kesänä siellä sun nurkillas. Paa lippu salkoon ja mennään porukalla harventamaan mansikkamaata - sen naapurin.
Mitä haluut tuliaisiks täältä etelästä? Kauppatorilla olis poronsarvia, käviskö ne?
Alkoholijuomiin en puutu tänään - se on kuulemma vaarallista juotavaa, sanoo eduskunta. Että piti 200 ihmistä pähkäillä sitäki - oisivat tulleet kysymään minulta!- åpoi
ja ite oomma valinneet tuommoset tarranikkarit
arkaadianmäelle, kyllä ny nolottaa - veska58
Täytyyhän niiden kuudenkymmenen (jotka ovat
yleensä paikalla istunnoissa)saada näyttää
"pätevyytensä".Hyvää ja raitista pakkaspäivää. - veska58
kaikille,eipä vielä tämäkään ilma saa minua pak-
kasnestettä Alkosta.Hyvää päivänjatkoa! Tuo oli muuten hyvä keksintö ja sen minä teen! Joo tervetuloa vaan kesällä mansikka bileisiin, mää näytän sulle mun pyssyä!!
- åpoi
ja raitista sellaista
mikä on kun kukaan ei vouhota ilmaston lämpenemisestä- aahoohoo
vissiin turpa niin jäässä jottei leuat liiku.
Meillä kyllä on nyt lämmenny jo hälyttävästi alle kymmenen asteen ja lunta satelee just silleen kun joulukorteissa yleensä.
Kyllä talvella on aika kaunista - tälleen kun lasin läpi kattelee.
- raitista
'ihteet;nt' torstaita muille ja itselleni kiitos!ja pakkaset on parempi kun loska miu mielest.
- veska58
taas. tuo toinen oli tarkotus pistää ketjun
jatkoks,vaan tuli taas kiire ja se män
harakoille.SORI.- Cettuz!
ilmanpakkasnestettä. Kahvia koneeseen ja koittamaan lähteekö auto käyntiin, on johdon päässä!
- aahoohoo
Cettuz! kirjoitti:
ilmanpakkasnestettä. Kahvia koneeseen ja koittamaan lähteekö auto käyntiin, on johdon päässä!
olla aikamoinen menopeli kun pitää liekaan laittaa joutoajaks. Muista irrottaa piuha ettei se juuri sitä tolppaa ylös kun lähet liikkeelle.
- karbidi
aahoohoo kirjoitti:
olla aikamoinen menopeli kun pitää liekaan laittaa joutoajaks. Muista irrottaa piuha ettei se juuri sitä tolppaa ylös kun lähet liikkeelle.
nii hirviä nelijalkaane (-pyäräne) residenssin kulmalla vartoilees, et se tarttee kans pistää liekaan.
Männeinä talvina oon paar kertaa koittannu, josko sais pirttii siirrettyy lähemmä tietä, mut pistorasia siin on vaan menny pirstaleiks!
Noh, kiireellä tais olla osuutta asiaan, ei onneks a-tuotteilla, niinkus ei nykkää, ku tarttee olla valppaana Lostin ja Triangelin takii!
Ehtoot vaan porukoille, jutka viel koikutta! - karbidi
karbidi kirjoitti:
nii hirviä nelijalkaane (-pyäräne) residenssin kulmalla vartoilees, et se tarttee kans pistää liekaan.
Männeinä talvina oon paar kertaa koittannu, josko sais pirttii siirrettyy lähemmä tietä, mut pistorasia siin on vaan menny pirstaleiks!
Noh, kiireellä tais olla osuutta asiaan, ei onneks a-tuotteilla, niinkus ei nykkää, ku tarttee olla valppaana Lostin ja Triangelin takii!
Ehtoot vaan porukoille, jutka viel koikutta!en kerjenny korjaan virheit !!
- ext
Ja pakkanenkin on ihan riittävä. Ei se kuitenkaan niin kamalaa ole. Lenkillä on käyty siitä huolimatta.
meni ja menee tämä päivä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078