vai onkohan?(Minulla oli se tyrä revennyt keisarinleikkausarvesta.))Minut leikattiin eilen,pääsin siis seuraavana päivänä leikosta kotiin.Todella kipeät paikat,ja myös pientä lämmönnousua on ilmennyt.
Minut leikattiin selkäydin puudutuksessa.Se oli ihan hyvä juttu,kun pelkään nukutusta.Miten voi KOKO vatsan alue olla niin järkyttävän kipeä?
Esimerkiksi toiselta puoleltakin,kun missä tyrä sijaitsi?
Pyysin laittamaan tukiverkon,niin onkohan ne sitten laittaneet sen tukiverkon koko vatsan alueelle,kaiken varalta?
Olen jo aikapaljon kävellyt ja noussut portaita ym.Käynyt jo kaupassakin.
Lääkäri kyllä lupasi että saan heti tehdä kotiaskareita,kunhan en mitään suurempia taakkoja nostele,venyttele,enkä ponnistele.Väsyttää vaan niin armottomasti.Olen nukkunut melkein koko päivän,siksi jaksankin nyt yöllä tätä kirjoittaa.
Syön särkylääkkeitä kourakaupalla,eli 8 taplettia päivässä.Mitenkähän kauan kestää,että kipu vähenee,niin ettei kokoajan satu niin kauheasti?
Vatsatyrä leikko on sitten ohitse,
5
2593
Vastaukset
- hfhfhfhfhfh
verkkoa koko vatsaan,vaan tyränaukon päällle, missä sitä vahvistusta trvitaan. Tyrä tulee aina heikkoon kohtaan niin isoa verkkoa ei olekaan joka koko vatsaan mahtuis peittämään. arpi on tyypillinen heikkokohta. Jos on ylipainoa laihduta ja vahvista vatsa ja selkälihaksia. riippuu mitä särkylääkettä syöt. Jos kipu yltyy vaan eikä sama kipulääke auta niin sitten täytyy kokeilla jotain muuta valmistetta. Ei lääkkeen teho enää lääkettä lisäämllä yli päivittäisen maksimiannoksen lisäänny,vaan haittavaiutukset lisääntyy. Oman aikansa ottaa ennenkuin kipu helpottaa,yksilöllistä se on.
- suru silmä,
minulla se tyräaukko oli kolme kertaa viisi senttiä,ei viisi pitkä ja kolme leveä.
Ihmettelen sitä särkevää paikkaa toisella puolen vatsaa?
Vai voisikohan olla että sielläkin olisi ollut pienempi repeytymä ja ne olisivat vahvistaneet sen samalla.Minulla kun oli kaksi leikkaus arpea vatsan alueella aikaisemmin.
Nyt ei tullut lisää arpia,kun leikkasivat keisarinleikkausarvesta ja poistivat siitä entisen arven.Toivottavasti ei jää paksu arpi?
Ylipainoa ei juurikaan enää ole,kun sain ennen leikkoa karistettua senkin vähän,mitä sitä oli.
Joten se asia on nyt kunnossa ja pääsen nyt vielä enemmän liikkumaankin kun tyrä on poissa,jahka saan itseni kuntoon.
Nyt oli jo taas paljon parempi päivä,kun eilen.Kyllä tämä tästä.
Semppiä vain kaikille jotka odotatte samaa,ei kannata pelätä. - suru silmä
suru silmä, kirjoitti:
minulla se tyräaukko oli kolme kertaa viisi senttiä,ei viisi pitkä ja kolme leveä.
Ihmettelen sitä särkevää paikkaa toisella puolen vatsaa?
Vai voisikohan olla että sielläkin olisi ollut pienempi repeytymä ja ne olisivat vahvistaneet sen samalla.Minulla kun oli kaksi leikkaus arpea vatsan alueella aikaisemmin.
Nyt ei tullut lisää arpia,kun leikkasivat keisarinleikkausarvesta ja poistivat siitä entisen arven.Toivottavasti ei jää paksu arpi?
Ylipainoa ei juurikaan enää ole,kun sain ennen leikkoa karistettua senkin vähän,mitä sitä oli.
Joten se asia on nyt kunnossa ja pääsen nyt vielä enemmän liikkumaankin kun tyrä on poissa,jahka saan itseni kuntoon.
Nyt oli jo taas paljon parempi päivä,kun eilen.Kyllä tämä tästä.
Semppiä vain kaikille jotka odotatte samaa,ei kannata pelätä.tarkoitin tietenkin että se tyräaukko josta tyrä pursusi,oli kolme senttiä leveä ja viisi senttiä pitkä.
Nyt voin jo ihan hyvin.Olen jo melkein terve,kohta pääsen jo hiihtämään tuonne kevät hangille.Kaikille vastaavaan tilanteeseen joutuville toivotan Jumalan siunausta.Kyllä kaikki hyvin menee! - suru silmä
suru silmä kirjoitti:
tarkoitin tietenkin että se tyräaukko josta tyrä pursusi,oli kolme senttiä leveä ja viisi senttiä pitkä.
Nyt voin jo ihan hyvin.Olen jo melkein terve,kohta pääsen jo hiihtämään tuonne kevät hangille.Kaikille vastaavaan tilanteeseen joutuville toivotan Jumalan siunausta.Kyllä kaikki hyvin menee!Voisiko kukaan tietää,että miksi vatsan sisällä tuntuu sellainen kova paikka?Minulle kyllä laitettiin tukiverkko sinne sisälle,voisikkohan se arpi ja se tukiverkko tuntua sellaiselta kovalta pahkuralta?Vastatkaa hyvät ihmiset,jos tiedätte?
- leikattu 2 vk
suru silmä kirjoitti:
Voisiko kukaan tietää,että miksi vatsan sisällä tuntuu sellainen kova paikka?Minulle kyllä laitettiin tukiverkko sinne sisälle,voisikkohan se arpi ja se tukiverkko tuntua sellaiselta kovalta pahkuralta?Vastatkaa hyvät ihmiset,jos tiedätte?
Moro.
Minull aleikattiin napatyrä kaksi viikkoa sitten. Sinne vatsanpeitteen alle laitettiin tukiverkko josta vedettiin jonkinlaiset kiinnittimet tyräportin läpi siihen päälle ja se homma ommeltiin sitten kiinni.
Nyt kun kärsii vähän tunnustella ja painella niin siinä tyräportin kohdalla tuntuu semmoinen paukura. Se tuntuu ihan kiinteältä eli ei lurtsahtele eikä ole kivulias.
Ole kanssa miettinyt että onkohan se jotain niitä verkon kiinnikkeitä ja ompelusmöhkyrää. Enpä huomannut kirurgilta kysyä siinä lääkärikierrolla että miltä sen pitäisi alkaa tuntua kun koitin vaan saada jotain tolkkua että miten se on sen korjannut.
Tosiaan jos jollain on kokemusta niin voisitte kertoa minkälaiseksi sen pitäisi tulla.
Olen kyllä pitänyt tukivyötä ja koittanut noudattaa varomääräyksiä säntillisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839