Pcbsd 1.3 käyttis KDE:llä ei osaa noutaa digikameran kuvia .Olen ladannut digiKam ja showfoto -ohjelmat ja kamerani HP 935 näkyy usb liitännällä. Kio-slave on myös asennettu Kportsista. Vika ilmoitus kuuluu ettei ole liitetty,yritetäänkö uudelleen tjn...
Linuxeillä esim Pclinuxos 0.93 kamera toimii ihan Ok..
Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta ongelmasta
PcBSD
2
1205
Vastaukset
- 111
Miten digikamera tunnistuu dmesg:issä? Voit katsoa komentoriviltä
dmesg | less
tai
less /var/run/dmesg.boot
Toinen kysymys, mitkä ovat ko. laitteen käyttöoikeudet? (nimi löytyy dmesg:istä)
ls -l /dev/laite*- nerttö
Kiitos hienosta vastauksestanne!!!
Onnistuin saamaan kuvat kamerastani (ensin tietysti taisteltuani konsolin kanssa..)
Tämä on ensimmäinen bsd-käyttöjärjestelmäni ja olen
usein epävarma ymmärränkö yhtikäs mitään...
Kuitenkin olen tyytyväinen Pcbsd:heni ,enkä vaihtaisi sitä pois,paitsi seuraavaan (mahdollisesti parempaan) versioon.
Hyvää talven jatkoa teille . 111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427