Pcbsd 1.3 käyttis KDE:llä ei osaa noutaa digikameran kuvia .Olen ladannut digiKam ja showfoto -ohjelmat ja kamerani HP 935 näkyy usb liitännällä. Kio-slave on myös asennettu Kportsista. Vika ilmoitus kuuluu ettei ole liitetty,yritetäänkö uudelleen tjn...
Linuxeillä esim Pclinuxos 0.93 kamera toimii ihan Ok..
Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta ongelmasta
PcBSD
2
1173
Vastaukset
- 111
Miten digikamera tunnistuu dmesg:issä? Voit katsoa komentoriviltä
dmesg | less
tai
less /var/run/dmesg.boot
Toinen kysymys, mitkä ovat ko. laitteen käyttöoikeudet? (nimi löytyy dmesg:istä)
ls -l /dev/laite*- nerttö
Kiitos hienosta vastauksestanne!!!
Onnistuin saamaan kuvat kamerastani (ensin tietysti taisteltuani konsolin kanssa..)
Tämä on ensimmäinen bsd-käyttöjärjestelmäni ja olen
usein epävarma ymmärränkö yhtikäs mitään...
Kuitenkin olen tyytyväinen Pcbsd:heni ,enkä vaihtaisi sitä pois,paitsi seuraavaan (mahdollisesti parempaan) versioon.
Hyvää talven jatkoa teille . 111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446