Pcbsd 1.3 käyttis KDE:llä ei osaa noutaa digikameran kuvia .Olen ladannut digiKam ja showfoto -ohjelmat ja kamerani HP 935 näkyy usb liitännällä. Kio-slave on myös asennettu Kportsista. Vika ilmoitus kuuluu ettei ole liitetty,yritetäänkö uudelleen tjn...
Linuxeillä esim Pclinuxos 0.93 kamera toimii ihan Ok..
Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta ongelmasta
PcBSD
2
1191
Vastaukset
- 111
Miten digikamera tunnistuu dmesg:issä? Voit katsoa komentoriviltä
dmesg | less
tai
less /var/run/dmesg.boot
Toinen kysymys, mitkä ovat ko. laitteen käyttöoikeudet? (nimi löytyy dmesg:istä)
ls -l /dev/laite*- nerttö
Kiitos hienosta vastauksestanne!!!
Onnistuin saamaan kuvat kamerastani (ensin tietysti taisteltuani konsolin kanssa..)
Tämä on ensimmäinen bsd-käyttöjärjestelmäni ja olen
usein epävarma ymmärränkö yhtikäs mitään...
Kuitenkin olen tyytyväinen Pcbsd:heni ,enkä vaihtaisi sitä pois,paitsi seuraavaan (mahdollisesti parempaan) versioon.
Hyvää talven jatkoa teille . 111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785