Nyt siis haussa HYVÄ kampaamo seinäjoelta...olen käynyt jo läpi mm hair netin, hair housen, cut pointin...mutta täyttä täyttä ja täyttä. Jotenkain en luota markettien kampaamoihin (pitäisikö?) joten tietääkö kukaan, ns pikkuliikkeiden taidoista? Onko kokemuksia? Suositelkaahan ja kertokaa kokemuksia ! Itse en ole sieltä päin, joten kokemuksien kertojat olisivat plussaa ! Joku ehdotti Nurmosta Lurua, onko tästä paikasta tietoa muilla? Suuret kiitokset jos joku jaksaa vaivautua....=)
HÄÄKAMPAUS SEINÄJOELTA
morsian07
2
700
Vastaukset
- Vaimo07
Heippa!Luru nurmosta on hyvä kampaaja ja varmasti osaa tehdä hyviä kampauksia. Esim. Prisman parturista olen kuullut paljon hyvää kampauksien osalta Tuija nimisestä kampaajasta. En ole ihan sata varma nimestä. Lykköä tykö
- hääkampaus
Koska sun häät on ja oletko jo kampaajan löytänyt?
Mulle teki kauniin hääkampauksen Kahden kaupan Kirsi-Maria muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317