Nyt siis haussa HYVÄ kampaamo seinäjoelta...olen käynyt jo läpi mm hair netin, hair housen, cut pointin...mutta täyttä täyttä ja täyttä. Jotenkain en luota markettien kampaamoihin (pitäisikö?) joten tietääkö kukaan, ns pikkuliikkeiden taidoista? Onko kokemuksia? Suositelkaahan ja kertokaa kokemuksia ! Itse en ole sieltä päin, joten kokemuksien kertojat olisivat plussaa ! Joku ehdotti Nurmosta Lurua, onko tästä paikasta tietoa muilla? Suuret kiitokset jos joku jaksaa vaivautua....=)
HÄÄKAMPAUS SEINÄJOELTA
morsian07
2
670
Vastaukset
- Vaimo07
Heippa!Luru nurmosta on hyvä kampaaja ja varmasti osaa tehdä hyviä kampauksia. Esim. Prisman parturista olen kuullut paljon hyvää kampauksien osalta Tuija nimisestä kampaajasta. En ole ihan sata varma nimestä. Lykköä tykö
- hääkampaus
Koska sun häät on ja oletko jo kampaajan löytänyt?
Mulle teki kauniin hääkampauksen Kahden kaupan Kirsi-Maria muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776