Nyt siis haussa HYVÄ kampaamo seinäjoelta...olen käynyt jo läpi mm hair netin, hair housen, cut pointin...mutta täyttä täyttä ja täyttä. Jotenkain en luota markettien kampaamoihin (pitäisikö?) joten tietääkö kukaan, ns pikkuliikkeiden taidoista? Onko kokemuksia? Suositelkaahan ja kertokaa kokemuksia ! Itse en ole sieltä päin, joten kokemuksien kertojat olisivat plussaa ! Joku ehdotti Nurmosta Lurua, onko tästä paikasta tietoa muilla? Suuret kiitokset jos joku jaksaa vaivautua....=)
HÄÄKAMPAUS SEINÄJOELTA
morsian07
2
742
Vastaukset
- Vaimo07
Heippa!Luru nurmosta on hyvä kampaaja ja varmasti osaa tehdä hyviä kampauksia. Esim. Prisman parturista olen kuullut paljon hyvää kampauksien osalta Tuija nimisestä kampaajasta. En ole ihan sata varma nimestä. Lykköä tykö
- hääkampaus
Koska sun häät on ja oletko jo kampaajan löytänyt?
Mulle teki kauniin hääkampauksen Kahden kaupan Kirsi-Maria muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709